Kunnen we echt niet op een andere avond/ tijd in het algemeen gaan basketballen.

Ik zou graag weer een keer meedoen namelijk.

Het was goed, bedankt! Volgende keer nódig aan de tactieken werken (jaja ik spreek voor mezelf..)

Eschbach, je moet keuzes maken... je kan niet van alle walletje mee-eten... dat doe je maar in het wat-ontbijt-jij?-topic

Heej musch zitten wij woensdag niet in de Yankee Doodle?

ja! lekker he!

we hebben zwolle-groningen gemist trouwens!! :? shit man!

Ik bedoel meer: missen wij dan het bb-en niet?

Sparrow schreef: we hebben zwolle-groningen gemist trouwens!! :? shit man!

nee hoor, ik heb het niet gemist, Groningen-Zwolle (99-87) was weer een prachtige wedstrijd. echt supergoed basketbal, vooral van Groningse kant. Maar ook Darnell Hinson kon er wat van. Toch jammer dat de 100pt net niet gehaald werden, maar die play-offs mogen van mij wel komen.
Aanstaande zaterdag 19:30 MPC-Omniworld

ik zag t op TV idd... tof man! ik had ook wel gedacht dat jij er was, Robbie! ;)
waarschijnlijk kom ik komende zaterdag wel mee!

hoe laat begint ie zaterdag??

Half acht... En reken maar dat de cheerleaders en balgoochelaars er een mooie kleinkunstavond van maken!

shit ! kan ik niet, moet werken tot half tien.........

Koos L schreef: Half acht... En reken maar dat de cheerleaders en balgoochelaars er een mooie kleinkunstavond van maken!

nou die balgoochelaars waren er niet dit keer, maar dat hinderde niets, dit half nieuwe Nike-demo team was dedicated to the bone, ook hadden ze geheel nieuwe outfits... en dan is geheel opeens een te groot woord...

behalve deze kleinkunst is de grootkunst ook niet van de lucht zaterdag komt de nummer 8 op bezoek.

Bijna bsb!

ik ben er vanavond niet bij veel plezier!

Nou nou, dat was me een avondje wel..

Na eerst 3kwartier te laat te komen, toch nog een leuke 2e helft staan schieten.

Frank, Kees, Turkstra, Margreet en Man-die-me-een-lift-gaf-in-Ford-Ká bedankt hé!

PS. Whopper BBQ Menu na bbal doet het goed.

Heerlijk laf avondje. Ik heb inderdaad heerlijk geschoten, en nog 2 minuten een leuk partijtje gedaan. Respect trouwens voor Margreet die alle punten van de tegenpartij gemaakt heeft.

ik neem aan dat jullie meteen weer gereserveerd hebben?!

nee vergeten

Zijn er ook mensen voor een andere tijd? Ik wel namelijk.

Maakt me geen klap uit als ik maar kan ;) volgens mij vindt echbach andere tijd ook wel tof