oke, meer onzin! :D
dat filmpje in mijn onderschrift al gezien dan?
dan heb ik hier ook nog wel een leuke:
:)
+0
Jackhals
ikke ook
+0
pytric
Musch neem ff muziek mee wil je?
+0
Rolv
Vergeet vooral de h5band.nl niet :)
+0
Sparrow
nemen jullie maar muziek mee...
robbie, neem jij je NBAjam-CD mee? :P
nog een paar filmpjes:
;
;
ow en zeker
+0
Rolv
Deze zijn een stuk leuker dan de vorige filmpjes..
+0
keet
Nog even oefenen Hermen, Robbert en Pytric!
+0
pytric
Heej dat kan vanaaf toch wel? Ik ben er een kwartiertje eerder....
+0
Margreet
Hee ik ben voor!
+0
Laura
aaauwww..... stomme verstandkiezen....ben nu 2 armer....dus het zit er niet in vanaf.....volgende week beter :P
+0
Sparrow
hmm, lafjes... meer woorden heb ik er niet voor!
zit te denken he...wie doet mee met een biertje in de stad? :P
+0
Koos L
Goh daar kom je nu mee?
Maar ik vond het lekker, ging best lekker voor een eerste keer :) Ben benieuwd hoe ik me morgen voel... Ga zeker vaker meedoen!
+0
Jackhals
mensen, het was weer leuk. Het ging met de meesten (incluis mijn eigen persoon) voor geen meter, maar het was toch weer goed om te doen.
Koos leuk dat je mee deed, ging inderdaad prima voor een eerste keer.
+0
Robbert
Jackhals schreef: Het ging met de meesten voor geen meter...
EN bedankt voor dit stukje positieve coaching :? moet je het er nog even inwrijven?? :lol:
nee, bedankt en je moet het zo zien, alles wat nu niet goed ging, gaat volgende keer sowieso beter... dus tot volgende week
er was toch al weer gereserveerd Detlef? Woensdag 5 april 21:30 - 23:00 ???
+0
Sparrow
jep, gereserveerd!
en koos: ja, daar kom ik nu mee :innocent: maar helaas moeten de 'meesten' toch ff uitpuffen ;)
+0
pytric
Het was weer echt leuk jongens! Ging miss niet top maar vooral 5-out moeten we vaker doen.
Was trouwens echt een pittige cooling-down naar de bushalte..
+0
huubkant
Sparrow schreef: jep, gereserveerd!
en koos: ja, daar kom ik nu mee :innocent: maar helaas moeten de 'meesten' toch ff uitpuffen ;)
uit puffen? toen ik langs de stad en soos fietste kreeg ik juist zin in zo'n pauze
+0
keet
Was weer tof! Wel heb ik een kras op m'n neus - Rolf, ik stel jou aansprakelijk.
Helaas ben ik er volgende week niet bij... :(
+0
Rinze
ah das jammer. Maar ik zal er weer zijn volgende week.
+0
Rolv
keet schreef: Was weer tof! Wel heb ik een kras op m'n neus - Rolf, ik stel jou aansprakelijk.
Bewijs het maar! Ik kan me niet herinneren dat ik je op je neusje heb gekrabd o.i.d.
oke, meer onzin! :D
dat filmpje in mijn onderschrift al gezien dan?
dan heb ik hier ook nog wel een leuke:
:)
ikke ook
Musch neem ff muziek mee wil je?
Vergeet vooral de h5band.nl niet :)
nemen jullie maar muziek mee...
robbie, neem jij je NBAjam-CD mee? :P
nog een paar filmpjes:
;
;
ow en zeker
Deze zijn een stuk leuker dan de vorige filmpjes..
Nog even oefenen Hermen, Robbert en Pytric!
Heej dat kan vanaaf toch wel? Ik ben er een kwartiertje eerder....
Hee ik ben voor!
aaauwww..... stomme verstandkiezen....ben nu 2 armer....dus het zit er niet in vanaf.....volgende week beter :P
hmm, lafjes... meer woorden heb ik er niet voor!
zit te denken he...wie doet mee met een biertje in de stad? :P
Goh daar kom je nu mee?
Maar ik vond het lekker, ging best lekker voor een eerste keer :) Ben benieuwd hoe ik me morgen voel... Ga zeker vaker meedoen!
mensen, het was weer leuk. Het ging met de meesten (incluis mijn eigen persoon) voor geen meter, maar het was toch weer goed om te doen.
Koos leuk dat je mee deed, ging inderdaad prima voor een eerste keer.
EN bedankt voor dit stukje positieve coaching :? moet je het er nog even inwrijven?? :lol:
nee, bedankt en je moet het zo zien, alles wat nu niet goed ging, gaat volgende keer sowieso beter... dus tot volgende week
er was toch al weer gereserveerd Detlef? Woensdag 5 april 21:30 - 23:00 ???
jep, gereserveerd!
Het was weer echt leuk jongens! Ging miss niet top maar vooral 5-out moeten we vaker doen.
Was trouwens echt een pittige cooling-down naar de bushalte..
uit puffen? toen ik langs de stad en soos fietste kreeg ik juist zin in zo'n pauze
Was weer tof! Wel heb ik een kras op m'n neus - Rolf, ik stel jou aansprakelijk.
Helaas ben ik er volgende week niet bij... :(
ah das jammer. Maar ik zal er weer zijn volgende week.
Bewijs het maar! Ik kan me niet herinneren dat ik je op je neusje heb gekrabd o.i.d.