Het is nog even de vraag of het rond die tijd is, 13:-14 is ook nog vrij..

als het vrij is ben ik er bij, maar doen ze wel aan avonden?

voor de zekerheid heb ik volgende week woensdag gereserveerd van half 10 tot 11 's avonds!

Wordt dit nog wat vanavond? Ik heb namelijk wel zin! Nog meer mensen die er wat voor voelen anderhalf uur te stuiteren?

sterker nog, ik stuiter nu al... alleen moet ik van de coaches wat rustiger aan doen. Dus ik ga me nu alvast een beetje concentreren (op mijn schoolwerk).
Over concentreren gesproken (?!), zaterdag bballen de Capitals ook weer tegen Den Bosch... 19:30 uur... wordt weer een toppertje!

Echt superrlx zo s avonds moeten we vaker doen...

Ja lijkt me prima plan!

he, rolf en ik zijn er vanavond ook bij.
Waar is de naborrel?

jongens...de zaal staat op mijn naam, maar kweet niet of ik er zelf bij ben...
denk het niet, want ik voel me niet helemaal lekker!
maar veel plezier iig!

ik heb er ook zin in en ben er bij. Hup Mus, jij ook, beetje stuiteren word je wel weer fit van.

Musch lig niet te janken.... Is goed voor de weerstand..

ik wil graag, maar t lijkt me gewoonweg niet verstandig... sorry :(
weet ook niet of morgenavond wel wat wordt, dus meijer als het heel belangrijk is dat je minister erbij is, heb je vanavond onder de douche nog een mogelijkheid te switchen ;) nee, ik doe m'n best, maar we zullen zien...

reserveer vanavond meteen ff voor volgende week woensdag van half 10 tot 11 dan! dat staat nu nog open tenminste...

Heej ik ben al minister geweest dusse Musch je MOET komen om Kees in te zepen.

Was weer relaxt, mooi tijdstip ook! We moeten ook nog een keer 's morgensvroeg uitproberen...

Neeeeeeeej.....Dit was goed. Ik ben alleen wel moe dusse.... truste

Het was inderdaad heel relaxed. Ik vond dit tijdstip wel prima. Sterker nog, volgende week woensdag 22 maart is er weer voor 21:30 uur - 23:00 uur gereserveerd!
's ochtends vroeg is wel goed voor je ritme, je studie en je dag misschien, maar voor de concentratie? en scherpte? dan komen er nog meer ballen op neuzen... laat ik voor mezelf spreken in elk geval, niet te moeilijk.

Ha mooi, volgende week ben ik er weer eens bij!
Daarna afterparty bij Huub in Haren na dat feestje gelijk door naar PACO.
Ik heb er nu al zin in!

Het was echt fijn zo s'avonds, ik rolde (bijna) zo m'n bedje in. Geen last van 'blessures' oid. Vanmiddag ga ik lekker even zwemmen!

Oei oei oei, woensdag half tien.. dan moeten we even stevig gaan vergaderen met de spaccers als ik optijd wil komen..

gaat er nog deze week gebbald worden??