Bakkie Krasse

Ik ben er ook. Lang geleden dat ik überhaupt een b-bal heb vastgehouden, laat staan gespeelt.

Lang geleden dat ik überhaupt sportief gedaan heb...

Er wordt NU gebasketballed in NP, morgen wordt het dus niet voor mij, ik ga er nu heen.

OiOiOiOiOi, bloed zweet en tranen. Dat was weer leuk, maar wel vermoeiend. Sucecs met het ei op je enkel Ard. Ard, Bouke, Pytric, Geerds en niet te vergeten Catharina bedankt he.

Bakkie Krasse

Zo ik ben alweer fris gedoucht. Dat was even lachen zeg.

Het was cool! Hopen dat het weer een beetje prima blijft, dan kunnen we nog een paar keer op dat veldje! Mits je geen blessures hebt natuurlijk...

Na vanavond kniepijn (door hardlopen). 'k hoop dat het morgen over is voor 't potje basketbal.

Ik reken erop dat iedereen morgen om 15.30 weer van de partij is?
Oja, mijn vraag blijft staan: waar is dat veldje in het NP?

Btje aan de kant van de oranje straat er langs fietsen...
vanaf de kant van 't hoendiep naar boven (noorden), dan rechts af kijken.

Daar issie volgens mij.

het veldje is vlakbij de nieuwe kijk in het jat..

Ik ben er niet bij vanmiddag, ik heb gister mijn portie al gehad. Ik heb nu tamelijk veel pijn in mijn benen en daarbij moet ik ook nog aan de thee vanmiddag.

Balen zeg! Ik wist niet dat jullie gister ook aan het b-ballen waren! Volgende keer wil ik gebeld worden ;) En nee, vanmiddag kan ik niet, helaas...

gewoon de jat uit fietsen.

Oke. Maar gaat er nu geb-balt worden of niet? Misschien is dit afhankelijk van of er een bal is. Wie behalve Meijer heeft er een?

Ik meld me officieel af. Last van mn knie door hardlopen van gister...

ik haak deze keer ook af, maar ben er de volgende x zeker bij als ik kan.

Jammer dat het niet door ging. Volgende week een keertje? (Of morgen, kan ook)

Jackhals schreef: OiOiOiOiOi, bloed zweet en tranen. Dat was weer leuk, maar wel vermoeiend. Sucecs met het ei op je enkel Ard. Ard, Bouke, Pytric, Geerds en niet te vergeten Catharina bedankt he.

Jongens, nog bedankt he, was tof! 't Was echt al heel lang geleden... Volgende week weer? Ard, beterschap!

keee, dan ben ik ook van de partij! Bloed zweet en tranen enzo..

volgende week is wanneer? Ik wil ook!