maar deze vloerbedekking leek ook zo lekker zacht... en om nou een mortier in het academiegebouw te gooien om zodoende een mooie rol-krater te krijgen lijkt me ook niets...

Ja, turnen is ook leuk ;) Ik wil nog steeds eens met de trampoline. Hoe ben je nou wel op je schouder gevallen robbert?

hahah gek genoeg deed een studiegenoot dat ook en gek genoeg had hij ook een zere schouder 8) :lol:

keet, ik heb wel genoten hoor!
en margreet ook leuk dat je nog even kwam!

Margreet schreef: Hoe ben je nou wel op je schouder gevallen robbert?
Nee IK ben niet gevallen, die trap die kwam op eens heel snel op mijn schouder, stom ding

Net terug van een weekje uitbundig gek doen in de Alpen, ik ben nu wel weer in voor een paar uurtje basketballen, bij wijze van uitrusten.. is er al een plan voor komende week?

jammer joh, net de capitals gemist :D :D

staat nog niks voor komende week volgens mij!

Detlef, Boerma, Donar en de rest bedankt het was tof.
prima winstpartij... op naar de play-offs

jij ook, Robbie!
Kijk maar es of je wat kunt regelen in het nieuwscafé...

He schatten, word er nog gebasketbalt? Eventueel wil ik wel reserveren

Het nieuwe programma is bekend
jammer genoeg is de eerste tegelijk met de kleinkunst avond. Overige zaterdagen zijn natuurlijk altijd goed. Ik ben er in elk geval iedere keer bij!

09/03 MPC Capitals - Polynorm Giants 19:30
18/03 MPC Capitals - EiffelTowers 19:30
01/04 MPC Capitals - Landstede Basetbal 19:30
08/04 MPC Capitals - Omniworld Basketball 19:30

1 april lijkt me leuk :) zijn deze allemaal in groningen trouwens?

en, d'r kan nog een hoop getraind worden als ik gister zo zag...

Ja lijkt me ook wel tof, is al een tijdje terug, basketbal kijken. 1 april is mij ook prima. En gewoon basketballen? Dat bedoelde ik meer natuurlijk

ja dat klopt jij moet trainen met regio groen zodat jullie mee kunne doen

he regio blauw wil ook wel! :P

niet echt motivatie daar :P
maar deze week ballen wordt 'm niet... volgende week woensdag van 13-15 lijkt me wel wat...

neej dat gaat hem voo rmij niet worden liever wat later. of een andere dag

volgende week woensdag lijkt me prima
en 1 april ook :P

woensdag is nog de enige mogelijkheid voor volgende week als ik het zo bekijk...
en misschien ga ik 18 maart ook wel hoor, maar 1 april is zo leuk: zwolle-groningen!

oke voor volgende week woensdag van 1 tot 2 is gereserveerd !