Als ik het goed begrijp kunnen we deze week niet meer?
+0
Sparrow
ik ga iig niet...daarom volgende week extra lange uitzending
+0
Robbert
pytric schreef: Als ik het goed begrijp kunnen we deze week niet meer?
jawel, dan moet je donderdag van 10:30 tot 12 reserveren
ik weet nog niet of ik dan op tijd ben, want ik heb tot 10:30 uur college en moet daarna een verslag inleveren, als het goed is ben ik dan al klaar, maar vanwege die onzekerheid heb ik niet gereserveerd.
+0
Rinze
zaal 4 neem ik aan, gereserveerd
dus
Donderdag van 10:30 tot 13:00 basketballen
Ik (en Fop) kom(en) iets na 11en
+0
pytric
Lkkr geregeld Rinze!!
+0
Robbert
Goed geregeld, maar ik kom alleen even kijken, maar ik heb mijn spullen thuis laten liggen :s ben ook niet echt fit ofzo.
+0
pytric
Ow dit ga ik voele........
+0
Robbert
haha, ik voel de hele tijd frisse lucht. En mijn scheenbeen, is ook een beetje kapot, toch was ik wel toe aan een beetje gek spelletje na die stomme verslagen.Ik denk dat we toch een keer aan de dunk contest mee moeten gaan doen!
+0
keet
Hee Kaas-Jan, waar blijft die toffe avatar?
+0
Rinze
Sorry bbers, ik kon het niet redden vanmorgen, lag er pas om 06:00 in...
Ik heb nu al weer veel te lang niet meer gebbt. Dus heb ik nog meer zin om komende week wel weer mee te doen!
+0
Robbert
keet schreef: Hee Kaas-Jan, waar blijft die toffe avatar?
wat een actie! twas een beetje gezeur met het bestand, maar het is gelukt. goed camera werk ook
+0
Jackhals
WAT EEN RETE TOFFE AVATAR, HULDE!
+0
pytric
Uit de losse pols he........
+0
Feschbach
Dat doen jullie wel als ik er niet bij ben!! :angry:
wel een tof filmpje btw
+0
Laura
hahahah tziet er vet tof uit!!!! Live zag het er natuurlijk wel 10x zo toffer uit :P
Woensdag ben ik er voor 200% bij en nix houd me tegen 8)
+0
keet
Bah, woensdag kan ik niet. En ik heb spierpijn...
+0
Sparrow
woensdag straftraining! he, jackhals?! :D
+0
pytric
Ja voor een ieder die niet kwam opdagen op de afgelopen training....
+0
Robbert
ik vind alles best...
overigens is dit misschien ook wel het beste topic om de wedstrijd van DONAR van zaterdag 25 februari nogmaals onder de aandacht te brengen! De veel te toffe wedstrijd van de nummer 5 tegen de nummer 3, het sjowteem van de competitie! Beloofd dus alleraardigst te worden. En nu is er eindelijk maar toch ook geluisterd naar onze schreeuw om studentenkorting...
www.mpccapitals.com schreef: Studentenactie 50% korting
Voor de thuiswedstrijd van zaterdag 25 februari, MPC Capitals - MatriXX MagiXX, krijgen studenten 50% korting op een toegangskaart bij het inleveren van een kortingsbon in combinatie met vertoon van OV-jaarkaart of Collegekaart.
Deze kortingsbon is te vinden in de Hanzekrant op pagina 13 en wordt ook nog in de UK (Universiteitskrant) geplaatst. Studenten betalen € 5,- in plaats van € 10,-.
De actie is eenmalig en een uitgelezen mogelijkheid om kennis te maken met MPC Capitals. Rondom deze wedstrijd zullen extra activiteiten georganiseerd worden voor het hele publiek.
op de 15e?
Als ik het goed begrijp kunnen we deze week niet meer?
ik ga iig niet...daarom volgende week extra lange uitzending
zaal 4 neem ik aan, gereserveerd
dus
Donderdag van 10:30 tot 13:00 basketballen
Ik (en Fop) kom(en) iets na 11en
Lkkr geregeld Rinze!!
Goed geregeld, maar ik kom alleen even kijken, maar ik heb mijn spullen thuis laten liggen :s ben ook niet echt fit ofzo.
Ow dit ga ik voele........
haha, ik voel de hele tijd frisse lucht. En mijn scheenbeen, is ook een beetje kapot, toch was ik wel toe aan een beetje gek spelletje na die stomme verslagen.Ik denk dat we toch een keer aan de dunk contest mee moeten gaan doen!
Hee Kaas-Jan, waar blijft die toffe avatar?
Sorry bbers, ik kon het niet redden vanmorgen, lag er pas om 06:00 in...
Ik heb nu al weer veel te lang niet meer gebbt. Dus heb ik nog meer zin om komende week wel weer mee te doen!
wat een actie! twas een beetje gezeur met het bestand, maar het is gelukt. goed camera werk ook
WAT EEN RETE TOFFE AVATAR, HULDE!
Uit de losse pols he........
Dat doen jullie wel als ik er niet bij ben!! :angry:
wel een tof filmpje btw
hahahah tziet er vet tof uit!!!! Live zag het er natuurlijk wel 10x zo toffer uit :P
Woensdag ben ik er voor 200% bij en nix houd me tegen 8)
Bah, woensdag kan ik niet. En ik heb spierpijn...
woensdag straftraining! he, jackhals?! :D
Ja voor een ieder die niet kwam opdagen op de afgelopen training....
ik vind alles best...
overigens is dit misschien ook wel het beste topic om de wedstrijd van DONAR van zaterdag 25 februari nogmaals onder de aandacht te brengen! De veel te toffe wedstrijd van de nummer 5 tegen de nummer 3, het sjowteem van de competitie! Beloofd dus alleraardigst te worden. En nu is er eindelijk maar toch ook geluisterd naar onze schreeuw om studentenkorting...
Relaxed dus!