Dat weet ik wel zeker. Licht geblesseerd maar misschien komt dat mijn spel alleen ten goede. We zullen het over een dik half uur wel zien.

Jackhals schreef: Mietjes, dan sta daar straks alleen, ach dat is ook prima! Ik verwacht mijn buddy wel en die lakse geneeskunde sjaars die toch geen zin in dat symposium hebben.

Ik was er zeker en vond het best lachen! Jongens, bedankt.

Dat doet pijn. Kuiten opgeblazen een blok tegen en door de benen gespeeld, erg pijnlijk. Daarnaast wel bijna gedunkt en lekkere vrije worpen geschoten om nog maar te zwijgen over de snoeiharde blok tegen Pytric... kortom, het was weer mooi... bedankt jongens.

Ja ongeveer het omgekeerde van Jackhals;) Behalve dat stukje over de kuiten.....

Mooi om te horen dat het nog wat was geworden. Hoop dat ik er volgende week als er gebbald wordt er wel bij kan zijn.

Uiteindelijk bleek ik toch zwaarder geblesseerd te zijn dan ik dacht :cry: Anyway, aanwezigen bedankt!

kuiten opgeblazen? poeh, blij dat ik er niet was; 's avonds weer geknald met werk ;)
nee, erg jammer! probeer er deze week wel te zijn...donderdagmiddag een idee (als ik dan geen tentamen heb)?

Voor mij is donderdagmiddag niet haalbaar :( En ik heb eigenlijk wel weer heel veel zin. Zijn er nog andere opties?

Ik heb ook liever woensdag.
kzie trouwens dat op woensdag nog vrij is tussen 13:00 en 15:00 uur (en 9:30 - 11:00). Donderdag kun je alleen nog van 10:30 - 12:00 uur...
ik ben voor eerst genoemde optie!

Ik ook.

Alleen is het voor mij roostertechnisch gezien in de weken nĂ¡ komende week niet mogelijk om op woensdagen voor 15:00 te basketballen.

Woensdag- of donderdagmorgen vind ik prima, 's middags zou ik een uurtje kunnen. Maakt me niet zo heel veel uit, ben er iig bij!

Ja eindelijk weer eens bewegen! Straks met hockey erbij ben ik helemaal gelukkig.

komende woensdag ga ik iig niet

Heej het maakt mij lkkr niks uit want ik ben deze week zo een beetje vrij.....;)

denk dat kees dit topic iig wel leest, dus:

Meijer, van harte!

Ja buddy, van harte!

bedankt! Ik ben er deze week denk ik ook niet bij. Wat was de kerstvakantie toch relaxed... lekker 's avonds ballen.

Kees, gefeliciteerd! Taart bij de volgende Michael Jordansessie?

Wordt dat nog wat met die MJ-sessie dan? Ik zie net dat de bolleyvallers de laatste blokuren van woensdag hebben gepakt? We kunnen woensdag alleen nog van 13:00-14:00 in zaal 1
en donderdag van 10:30 -12:00 uur. Moet wel een beetje snel beslist en gereserveerd worden dan... wie-o-wie?

Overigens heb ik voor volgende week woensdag 15 februari van 13:00 - 14:00 zaal 1 gereserveerd, kan iemand nog van 14:00 - 15:00 reserveren? (zaal1!)

check! van 2 tot half 4 is ook gereserveerd! (lekker lang he)