Als het vrijdagmiddag beetje vroeg in de middag wordt, zie ik mezelf ook nog wel meedoen.

Als het héél vroeg in de middag is ben ik er ook.

ik ga nu reserveren

Ik heb gereserveerd van 13:00-14:00. Van 14:00-15:00 is ook nog vrij, kan iemand dat uur nog even reserveren?

ha daar word ik nou ook zo blij van he! Dan zijn mn tentamens ook bijna om.

14:00-15:00 is ook gereserveerd.

Ik zal er zijn!

kijk dat is doorpakken, goed bezig Hoving. Dat wordt weer leuk ballen, met twee heerlijke Spalding ballen.

woehoe 2 ballen!!!!!! nou kan de middag niet meer stuk :P

Ik hoop dat ik tegen die tijd al weg kan... Anders moet ik mijn tijd weer suf verdoen op zo'n symposium :cry:

nou ik moet dus mn tijd verdoen om rond te komen , moet werken morgen. had me voor de hele week opgegeven en dacht dat ik niet meer hoefde maar goed ze belden gister op..............het leven is hard.............

Ik ben er vrijdag wel, net als kees wil ik dan ook graag ontspannen van een tentamen vrijdag ochtend.

He Mus musculus, weet jij al of jij vrijdag komt?

rolv schreef: wil ik dan ook graag ontspannen van een tentamen vrijdag ochtend.

Idem dito.

rolv schreef: Ik ben er vrijdag wel, net als kees wil ik dan ook graag ontspannen van een tentamen vrijdag ochtend. He Mus musculus, weet jij al of jij vrijdag komt?

je kunt ook te veel ontspannen he
ik zou het tijdens het tentamen maar even laten(14.00-17.00)

jaja, wrijf het er nog maar eens lekker in. ga jij eerst maar eens leren..

maar goed, ik kan morgen dus NIET basketballen.. kan wel 5 uur extra leren.. toch zou ik liever gaan bballen..

succes morgen

Een dag op Schier rondfietsen heeft me gesloopt. Ik ga dus niet meedoen met basketbal.

Volgende x graag weer op een donderdagmiddag!

mietje
ik kom trouwens ook niet

Volgens mij heeft Schier mij alleen maar goed gedaan, maar ik ben er ook niet. Veel plezier straks!

Mietjes, dan sta daar straks alleen, ach dat is ook prima! Ik verwacht mijn buddy wel en die lakse geneeskunde sjaars die toch geen zin in dat symposium hebben.

Mooi de geneeskunde sjaars komen waarschijnlijk wel.