Ja, beterschap Kees! Ik kom nog wel zo, maar iets later. Tot straks!
+0
Sparrow
jongens, bedankt en sorry van de fast screens! :D
Rolf, heerlijke passes!
+0
pytric
Oei ik ben kapot
+0
Laura
zozo MUS zo te zien heb je ze flink laten rennen vandaaag of niet? jammer dat ik ziek ben.......... of nie 8)
+0
Margreet
Was leuk leuk! Int begin ging het het beste. Verder tiep ik nu met 1 vinger minder..blegh ;)
+0
Laura
lastig is dat he, vooral als je vergeet dat 2 vingers onbruikbaar zijn en je toch wel op alle tien wil steunen.............au :x
+0
Rolv
Sparrow schreef: jongens, bedankt en sorry van de fast screens! :D
Rolf, heerlijke passes!
Ja het ging lekker hè!
beetje jammer dat mijn mooie schoentjes rood zijn geworden :'(
+0
Laura
wat heb jij nou weer uitgespookt dan?
+0
Rinze
Gaat er komende week ook gebb't worden?
+0
Laura
ik hoop het wel, kan ik ook weer een keer meedoen! heb het gemist..........
+0
Robbert
Ik heb geen idee wanneer er weer bbal is. Maar ik wil even mijn avatar bekijken, het blijft briljant dat 'vliegen'.
+0
Sparrow
hmmm, ik ga er niet achteraan iig...
als het donderdagavond wordt of vrijdagochtend ben ik van de partij, anders helaas; tentamens gaan ff voor
+0
Margreet
Misschien kom ik eventjes tussendoor, ik stroom over van de tentamens. M'n vinger doet het ook weer, die van jou ook laura?
+0
Laura
zal ik morgen kijken voor donderdag avond of vrijdagochtend. kan het nu niet meer doen moet weg...
enne mn vinger? die is weer zo goed als nieuw!
+0
Jackhals
Ik heb vrijdagochtend een tentamen en ga dus voor vrijdagmiddag. Zijn er nog meer gegadigden voor de vrijdag middag, dan ga ik namelijk even reserveren.
GOED NIEUWS: de 2e bal is gearriveerd!
+0
Flor is
Vrijdagmiddag is een goed idee. Ik wil wel het andere uur reserveren.
+0
pytric
Ligt er helemaal aan, feschbach en ik hebben in principe de hele vrijdag een of ander suf symposium als ik daar de middag van kan skippen ben ik erbij....
+0
Rinze
Als we vrijdag gaan, dan graag vroeg in de middag. Ik moet 's avonds ook trainen namelijk.
pytric neemt 'm wel even mee, toch?!
veel beterschap!!
Ja, beterschap Kees! Ik kom nog wel zo, maar iets later. Tot straks!
jongens, bedankt en sorry van de fast screens! :D
Rolf, heerlijke passes!
Oei ik ben kapot
zozo MUS zo te zien heb je ze flink laten rennen vandaaag of niet? jammer dat ik ziek ben.......... of nie 8)
Was leuk leuk! Int begin ging het het beste. Verder tiep ik nu met 1 vinger minder..blegh ;)
lastig is dat he, vooral als je vergeet dat 2 vingers onbruikbaar zijn en je toch wel op alle tien wil steunen.............au :x
Ja het ging lekker hè!
beetje jammer dat mijn mooie schoentjes rood zijn geworden :'(
wat heb jij nou weer uitgespookt dan?
Gaat er komende week ook gebb't worden?
ik hoop het wel, kan ik ook weer een keer meedoen! heb het gemist..........
Ik heb geen idee wanneer er weer bbal is. Maar ik wil even mijn avatar bekijken, het blijft briljant dat 'vliegen'.
hmmm, ik ga er niet achteraan iig...
als het donderdagavond wordt of vrijdagochtend ben ik van de partij, anders helaas; tentamens gaan ff voor
Misschien kom ik eventjes tussendoor, ik stroom over van de tentamens. M'n vinger doet het ook weer, die van jou ook laura?
zal ik morgen kijken voor donderdag avond of vrijdagochtend. kan het nu niet meer doen moet weg...
enne mn vinger? die is weer zo goed als nieuw!
Ik heb vrijdagochtend een tentamen en ga dus voor vrijdagmiddag. Zijn er nog meer gegadigden voor de vrijdag middag, dan ga ik namelijk even reserveren.
GOED NIEUWS: de 2e bal is gearriveerd!
Vrijdagmiddag is een goed idee. Ik wil wel het andere uur reserveren.
Ligt er helemaal aan, feschbach en ik hebben in principe de hele vrijdag een of ander suf symposium als ik daar de middag van kan skippen ben ik erbij....
Als we vrijdag gaan, dan graag vroeg in de middag. Ik moet 's avonds ook trainen namelijk.
vrijdagmiddag is goed!