heb jij een goeie bal daar, pytric...?
ff meenemen dan!

nee alleen een buitenbal, pytric zal kees nog even proberen te bellen. zou echt a-relaxed zijn als we geen goeie bal zouden hebben.

btw de Hi5band komt ook mee!

Haileileileilei

Oke dat poste rolf, en nu weer, er is geen spalding vandaag. Kees is wel thuis, maar hij moet nu weg en kan hem nergens achterlaten. Dus helaas, we nemen de buitenbal wel mee.

Dus onze schoenen zullen het vandaag het niveau maar moeten verhogen als er geen (goede) spalding is..

Toch blij dat ik nog gekomen ben voor dit uurtje basketbal. Het was weer lekker Mensen bedankt en voor degenen die gaan: veel plezier donderdag

Helaas, ik had een erg drukke dag vandaag, dus geen bal voor jullie. Toch nog goed nieuws, de tweede bal is onderweg, sterker nog, hij is gister verzonden, dus als die Duitsers dit keer een beetje meewerken hebben we donderdag 2 ballen.

Veels te fijn, was het basketballen ook trouwens

2 BALLEN??? echt te mooi!!! ik heb in ieder geval wel zin in donderdag, ee keer wat anders dat internationale politiek!

Ik ben ziek. Dat klinkt wel heel ernstig... ik heb een flinke verkoudheid opgelopen en voel me flink bagger, ik hoop morgen weer fit te zijn.

Doe je ding jackhals!!

Een primeur in mijn basketbal carriere! Geen blaren! WOEHOE!

Als je de blaar op mijn vinger, precies op de plek van een brandwondje (kookfoutje) niet mee rekent.

And1 schoenen bedankt hé!

waar was jij op 22 januari?? dat kopte de NBA-site, nadat Kobe Bryant in 1 wedstrijd 81 punten scoorde, briljant om te zien hoe die vent mij kan nadoen! >>>
tot morgen allemaal, ik kom om iets later trouwens, 15:00 uur ofzo

btw, Harense boys... ik ben tot de conclusie gekomen dat dat telefoonliedje echt niet kan. Het is gewoon te slecht. Ik vind het jammer voor jullie maar het kan en mag dan ook niet meer gedraaid worden. Het spijt mezelf ook van deze dienstmededeling. Maar ja sommige dingen kunnen gewoon echt niet. Zie mij als de boodschapper, niet als het slechte nieuws, sorry!

Robben schreef: btw, Harense boys... ik ben tot de conclusie gekomen dat dat telefoonliedje echt niet kan. Het is gewoon te slecht. Ik vind het jammer voor jullie maar het kan en mag dan ook niet meer gedraaid worden.

Ik ben het ZO met je eens...

Hoe laat is dat bb morgen? Ik ga ervan uit dat er niet getraind wordt bij ON, dus dan moet ik op deze manier maar mijn sporturen pakken...

[quote="Robben"]waar was jij op 22 januari?? dat kopte de NBA-site, nadat Kobe Bryant in 1 wedstrijd 81 punten scoorde, briljant om te zien hoe die vent mij kan nadoen! >>>
quote]

heb het op sportjournaal gezien, die vent stond echt goed te gooien

Koos L schreef: Hoe laat is dat bb morgen?

14:30-16:00 uur

Hier een overzicht van al zijn punten: http://broadband.nba.com/cc/playa.php?c ... =teamsites

Die gast is echt ZIEK (goed)!! Echt mooi om te zien.

Hoe slecht speel je als gemiddelde Lakers-speler als je 112 punten scoord en kobe maakt er 81?

geweldig... sowieso toffe site!
ik kon ook de slamdunk-contest met Vince terugvinden!! hoe die kerel het klaarspeelt :D

Ook leuk is
Ik ben er vanmiddag zelf niet bij, door die minder geriefelijke griep. Ik baal hier nogal van want volgende week kan ik ook al niet. De zaal staat op mijn naam, maar ik neem aan dat dat wel te regelen is. Als jullie mijn bal willen halen dan kan dat, ik ben gewoon thuis. Veel Succes en plezier