woensdagavond? hoe wou je dat doen dan? Meestal zijn er 's avonds geen zaaltjes te huren in verband met volleybalclubjes e.d. Wat mij betreft gaan we morgen overdag even, het is veel te lekker weer om binnen te ballen.

Miskien doe ik ook wel mee.

Jackhals schreef: Meestal zijn er 's avonds geen zaaltjes te huren in verband met volleybalclubjes e.d. Wat mij betreft gaan we morgen overdag even, het is veel te lekker weer om binnen te ballen.

Dat wist ik niet...
Nah ja, overdag is ook prima! Roep maar waar en wanneer en als ik kan kom ik!

Vandaag misschien kort dag, maar zeg morgen om 14:00. Maar waar? Er is bij mij in de buurt een mooi kooitje. Ik vind zelf het pleintje in Vinkhuizen ook mooi, maar er zijn veel mensen uit het centrum en zelfs uit Haren. NP vind ik zelf iets te publiekelijk en het zijn vooral te hoge ringen. Zeg het maar.

Vrijdag kan ik de hele dag.
Maar zo lang houd ik het niet vol...

Meer mensen die op die dag kunnen?

ik kan vrijdag ook wel (behalve om 1500 uur) ik zie elke dinsdag ook allemaal lui bij de ACLO veel te fanatiek trainen... lijkt me reterelaxed omdat ook een keertje te gaan doen... en nee ik ben niet groot, maar 2 centimeter kleiner dan Chris McGuthrie... dus.

overigens nog een aanrader... donderdag 13 oktober MPC Capitals (Groningen, kampioen 2003-2004) tegen de Demon Astronauts... (amsterdam, kampioen 2004-2005) altijd lastig. In de martiniplaza, het is voor de competitie en het begint om 19:00 uur en kost je 10 euro. Heb je wel een mooie show voor. Ik weet nog niet of ik ga, aangezien wij ook gaan schaatsen met de regio dan. kijk voor meer info op

Morgen is idd een beetje kort dag, en 14.00 kan ik sowieso niet. Vrijdag daarentegen lijkt mij ook prima. Ik zeg maar wat, 14.00 uur?

Goed idee.

bron:

Op het algemene uur basketbal is het mogelijk om met de andere aanwezigen eens lekker te basketballen op recreatief niveau.
Materiaal: Basketbal te leen bij de balie van het Sportcentrum

alleen op maandag van 15:30–16:45 is er een algemeen uur om te basketballen bij de ACLO. In de Heshal op het zernike.

Dit is wel een hele grote zaal dus er is vast wel de mogelijkheid dat je een veldje voor alleen GSV'ers kunt regelen dan.

I'm out => geen aclokaart. Kan voor mij niet uit.

ok, maar je kan wel in het noorderplantsoen... toch, want ik denk dat morgen of overmorgen toch geen zaaltje geregeld kan worden.

ik ben ook voor vrijdag

Ik kan vrijdag (donderdag niet ->werken).

'k hou 't in de gaten...

Die aclo uurtjes zijn rete irritant, ik heb er wel eens aan mee gedaan, ze zijn daar rete irritant en dat eigen veldje kun je vergeten.

Ik speel niet mee, hoor. Maar heb nog wel een tip. Aanstaande zaterdag start van het basketbal competitieseizoen van Donar. Om 19.30u

Morgen rond half4 Np...

Goed zo Loonstra!

Prima knoopdoorhakken idd. Ik ben er denk ik wel bij, waar is dat veldje dan precies? ben niet heel bekend in het NP.

Drie uur voor de Saffier? Kunnen we nog ff zoeken...

Prima ben ik er, ik neem een straatbal mee en water!