veel te thof, it's a kind of commitment dat basketbal. Nu moet je ook echt gaan basketballen Pytric, niet van dat laag-bij-de-grondse 'gezenuwlijerij' :wink:

haha, idd :P
en voor 60 E kan ik ook nog wel es gaan kijken...

Sparrow schreef: daarom heet ik geen frank! bovendien stond er vast dan ook wel een biertje klaar :P Maar ik heb zin in morgen! heb je al een trainingsschema, Laura? ;)

en ik heb zin in donderdag!!!! morgen ben ik er niet, heb woensdag tentamen, helaas..........duzz je moet zelf maar een trainingsschema in elkaar flansen maar donderdag wil ik die ultime schoenen wel effe bewonderen 8)

Sparrow schreef: daarom heet ik geen frank! bovendien stond er vast dan ook wel een biertje klaar :P Maar ik heb zin in morgen! heb je al een trainingsschema, Laura? ;)

en ik heb zin in donderdag!!!! morgen ben ik er niet, heb woensdag tentamen, helaas..........duzz je moet zelf maar een trainingsschema in elkaar flansen maar donderdag wil ik die ultime schoenen wel effe bewonderen 8)

Op de een of andere manier dacht ik dat we korgen (ook) gingen basketballen, of is dat onzin? Zoja, hoe laat? Zonee, shit. Donderdag ben ik er sowieso :D

Ja kook, hoe laat morgen? Ik ben op zoek naar hardloopschoentjes, die kunnen dan ook wel voor basketbal :D

Sparrow schreef: Basketbal van 1400-1600, dinsdag 24 jan, zaal 4

op de een of andere manier klopt dat ook, maar ja ze zijn alweer 2 pagina's verder zonder een herinnering...

Ik ben er misschien ook wel morgen.

kweet niet hoe het kan, maar ik heb maar 1x gereageerd..........

Hé bb'ers, deze week kan ik helaas niet. Ik doe namelijk een poging tot studeren.
Volgende week ben ik er weer bij!

Rinze pauper!

Maar goed, morgen kunnen jullie ALLEMAAL onze mooie schoentjes bewonderen. Ja echt, pytric loopt de hele tijd over ze heen te kwijlen..

En zou tof zijn als je zou komen robbie!

ik bewonder ze liever zonder kwijl 8)

Laura schreef: ik bewonder ze liever zonder kwijl 8)

'als iedereen nou gewoon zou doen wat hij leuk vindt..' - Theo Maassen

Machteld schreef: veel te thof, it's a kind of commitment dat basketbal. Nu moet je ook echt gaan basketballen Pytric, niet van dat laag-bij-de-grondse 'gezenuwlijerij' :wink:

Ga even bij Robben in het rijtje gefrusteerden staan

is DE BAL er morgen wel?

ik ga uhm niet ophalen. Ik ben vanaf half 9 op het Zernike. Als iemand vanuit Haren even bij Kees uit de bus stapt... Heb wel zin in morgen, ik heb het helemaal gehad met al die balanzen rezultaten en liquiditeitsbegrotingen.

yep klinkt voor mij als..........MO !!!! bijvak, begroting dit en begroting dat, echt verschrikkelijk :?

Ik heb wel een leuk vak maar ik raak zo teleurgesteld in de westerse cultuur, wat doe je eraan..

hoe heet dit topic ook alweer?

He dat meende ik hoor!

Meen dat maar op het topic 'teleurstelling inde westerse cultuur' oid