Robben schreef: Ik kom donderdag ook wel, kan ik dinsdag mooi die stomme 'pytric-en-eschbasch-plein-trucjes' :o oefenen. Dan kan ik donderdag helemaal los. :roll: :shock:

Haha tof!

keet schreef: Rinze, je zou naar bed, anders was mijn koffie koud.

Het was dan niet jouw koffie, toch was ie nog lekker (en) warm. Maar dit is al weer veel te off-topic.

Basketbal

Nu niet meer.

Ik ga mijn uiterste best doen om dinsdag het 2e uurtje nog mee te pakken. Ik weet alleen niet of dat gaat lukken. Donderdag op diezelfde tijd kan ik in ieder geval niet.

In ieder geval veel plezier voor degene die wel kunnen en gaan.

ik doe mijn best Laura

Er was alleen nog een zaal van 14:30-16:00 te reserveren, dat heb ik dus maar gedaan. Kortom 26 jan. 14:30 basketballen.

Robben schreef: Ik kom donderdag ook wel, kan ik dinsdag mooi die stomme 'pytric-en-eschbasch-plein-trucjes' :o oefenen. Dan kan ik donderdag helemaal los. :roll: :shock:

Hoor ik daar enige frustatie, 'meneer die zijn benen bij mekaar moet houden'

Wat mij betreft ben ik er beide dagen.. pytric ook zegt ie. Jammer robben, zul je gedist blijven worden..

Jackhals schreef: Er was alleen nog een zaal van 14:30-16:00 te reserveren, dat heb ik dus maar gedaan. Kortom 26 jan. 14:30 basketballen.

ja idd ik was ook net te laat, dus ik hoef nix meer te doen? gewoon 14:30-16:00??

Ga maar even buiten een balletje gooien, kan niet wachten tot dinsdag om weer te basketballen. Voortaan maar elke week 2x?

Net meegelokt door rolv om te gaan basketballen onder de opmerking 'het is prachtig weer', van je huisgenoten moet je het maar hebben.......

had mij ook ff gebeld mafkees! ;)

Net of jij naar haren zou komen voor een l*llig potje pleinbasketbal met zn drieen.(eventueel met zn vieren) :lol:

Ik heb nu al weer zin in deze week omdat ik donderdag weer ga ballen. Dat spel geeft je gewoon levenszin!

Feschbach schreef: Net of jij naar haren zou komen voor een l*llig potje pleinbasketbal met zn drieen.(eventueel met zn vieren) :lol:

dat deed frank zelfs al niet

daarom heet ik geen frank!
bovendien stond er vast dan ook wel een biertje klaar :P

Maar ik heb zin in morgen!
heb je al een trainingsschema, Laura? ;)

Sparrow schreef: Maar ik heb zin in morgen!

Ja wij ook Rolf en ik hebben zojuist nieuwe basketballschoenen gekocht en als echte homies kopen wij natuurlijk dzelfde. En als echte trucbasketball-pimps zijn deze uiteraard van and1

Rolf een trucbasketball-pimp?????:lol:

tja.. dat schreef pytric..

wie weet door deze schoenen?

ziet er goed uit gasten, ik ben beniewd. Heb ook al naar van dat soort apparaten gekeken, maar vond het toch nog een beetje te duur.

60 e