ik, mail maar als ik het andere uur moet reserveren...

onder voorbehoud.
Wat een relaxed middagje, tussen alle scriptie en campagne drukte door is dat ook wel even erg relaxed. Wat een zalig balletje trouwens; schiet lekker, dunkt bijna lekker, en je kunt er fantastische hook-shots mee maken. De dribbel/verdedigings training moet nog een keer gebeuren met meer mensen, het is een goede oefening. Ook het tappen gaan we er in houden. Huub, Pytric, Rolf en Sparrow... bedankt

Ik ga volgende week dinsdag ook mee, ik heb wel zin in weer een fijn potje basketbal.

Ik heb van dinsdag 24 januari van 15:00-16:00 uur gereserveerd!
Detlef je hebt mail!

zo ik ben wakker geworden met een ongelofelijk dik opgezette middelvinger, dat apparaat is helemaal blauw. Ik hoop dat het snel weer normale proporties en kleuren aanneemt, ik wil namelijk volgende week wel weer ballen.

dat mag je! want Detlef heeft gereserveerd van 1400-1500!
heb er nu al zin in!

eerste uur een lekkere keiharde training wat mij betreft :P (en aangezien ik volgens sommigen maar als trainer moest fungeren...)
en ik vraag onze jackhals als mede-trainer ;)

Basketbal van 1400-1600, dinsdag 24 jan, zaal 4

Ik laat mijn 100% aanwezigheids score natuurlijk niet om zeep helpen...

Joepiejee! Ik kom mee!

Hm, ik ga het proberen, maar volgende week wordt wel echt crisis voor mij. Misschien een uurtje bij wijze van pauze...

Jullie hebben maandag gebasketbald? Als het zo vroeg in de week is, dan moet ik wel persoonlijk op de hoogte worden gebracht. Heb ik een heerlijk basketbalpotje gemist. Dinsdag dan maar weer.

oei, weer zo vroeg in de week he...........heb woensdag tentamen......bha I hate it!!!! maar goed ik zal mijn best doen dit weekend!

Helaas helaas, ik heb volgende week practicum van 15:00 tot 17:00, kortom geen basketbal voor mij. Zijn er eventueel mensen die later in de week nog willen, bv donderdag? Dan reserveer ik de zaal dan nog een keer.

donderdag? ja prima!

als je van 1300-1500 doet, ben ik er volgende week misschien wel 2x bij ;)

ow, en Jackhals...als dat dunken eenmaal wil, gaan we voor :

ooioioioioi, zalig.... die vent kan gewoon vliegen, zoek maar eens op hoe hij over een 2.20 m lange Rus heen dunkt!

Die donderdag komt mij ook iets beter uit.

Ik kom donderdag ook wel, kan ik dinsdag mooi die stomme 'pytric-en-eschbasch-plein-trucjes' :o oefenen. Dan kan ik donderdag helemaal los. :roll: :shock:

Die donderdag is een dag voor mijn tentamen. Dus zal ik er niet bij zijn. Dus nu kunnen jullie nog ff schieten zonder geblokt te worden ;)

NĂ¡ volgende week ben ik er weer bij!

Rinze, je zou naar bed, anders was mijn koffie koud.

thanks rinze dat je rekening houd met ons!!! maar goed ik zal morge effe voor donderdag reserveren van 13-14, wie wil effe voor 14-15 doen?