pytric, reserveer jij van 1400-1500 (zal morgen moeten denk ik, want een vorige zondag namen ze niet op)? dan doe ik van 1500-1600!
+0
pytric
Ze nemen wel op maar ik kan niet reserveren in het weekend
+0
Sparrow
maar doe je het morgenvroeg dan even, kereltje?
+0
pytric
Ben IK al een keer afwezig geweest?
+0
Sparrow
nee, fantastisch, pytric mijn idool!
maar mijn vraag was of je morgenvroeg ff zaal 4 van 1400-1500 wil reserveren?
+0
pytric
Is helemaal goed jongen maar zullen we ff met zn twee een pagina vol leuteren, we gaan gewoon voor de warning
+0
Sparrow
krijg je daarvoor een warning dan?
laat die lui op een sportieve manier hun frustraties uiten en meedoen aan basketbal morgen :D:D
maar das iig geregeld dan! morgen basketbal van 1400-1600! pytric en ik reserveren wel, en meijer neemt de bal mee!
+0
Laura
haha dit gaat idd nergens over zeg, wel grappig:P
maar goed als er morgen genoeg mensen zijn om 3 ballen vast te houden ben ik er ook:P
+0
Margreet
Ik ga niet, kga werken en studeren, veel plezier!
+0
Sparrow
ah kom op... iedereen die kan, moet :P tot vanmiddag ;)
+0
Laura
sorry jongens, moet werken en studeren, heb woensdag tentamen. ben toch niet zo ver gekomen van het weekend........volgende keer ben ik er zeker!!
have fun!!!
+0
Jackhals
Ik ben er bij, als er weinig mensen zijn kunnen we altijd nog lekker schieten.
Is de reservering al rond?
+0
Robbert
jo jackal kom je dan hier langs fietsen om je bal mee te nemen, dat scheelt mij weer een keer de kou trotseren?
+0
Sparrow
reservering is rond ja, volgens mij wordt het een uitje met z'n 3en ;)
+0
pytric
Rolf gaat ook mee, huub miss ook
+0
Sparrow
Yes, was lekker!
Toch wel goed, ff een paar trainingsoefeningetjes en verder lekker schieten!
Ben benieuwd wanneer de kramp over is ;)
+0
Laura
zozo hebben jullie het naar jullie zin gehad?? ik heb jullie wel gemist......maar goed ik ben wel al 4 hfst. verder:P
volgende week weer?
+0
Robbert
Ja volgende week dinsdag heb ik 2 tentamens... maar dat is om 13:00 uur afgelopen... laat daarna nu net nog een beetje ruimte te zijn in het aclo-rooster
Wie kan er nog meer volgende week dinsdag van 14:00-16:00 uur??
Ik zal morgenochtend (ruim begrip) als er minimaal 3 toezeggingen zijn het uur van 1500-1600 reserveren.
+0
Rinze
Ik kan niet, ik zit dan heel hard te zweten in de UB...
Neemt kees mee toch?
ok, ik had ff verkeerd gelezen
pytric, reserveer jij van 1400-1500 (zal morgen moeten denk ik, want een vorige zondag namen ze niet op)? dan doe ik van 1500-1600!
Ze nemen wel op maar ik kan niet reserveren in het weekend
maar doe je het morgenvroeg dan even, kereltje?
Ben IK al een keer afwezig geweest?
nee, fantastisch, pytric mijn idool!
maar mijn vraag was of je morgenvroeg ff zaal 4 van 1400-1500 wil reserveren?
Is helemaal goed jongen maar zullen we ff met zn twee een pagina vol leuteren, we gaan gewoon voor de warning
krijg je daarvoor een warning dan?
laat die lui op een sportieve manier hun frustraties uiten en meedoen aan basketbal morgen :D:D
maar das iig geregeld dan! morgen basketbal van 1400-1600! pytric en ik reserveren wel, en meijer neemt de bal mee!
haha dit gaat idd nergens over zeg, wel grappig:P
maar goed als er morgen genoeg mensen zijn om 3 ballen vast te houden ben ik er ook:P
Ik ga niet, kga werken en studeren, veel plezier!
ah kom op... iedereen die kan, moet :P tot vanmiddag ;)
sorry jongens, moet werken en studeren, heb woensdag tentamen. ben toch niet zo ver gekomen van het weekend........volgende keer ben ik er zeker!!
have fun!!!
Ik ben er bij, als er weinig mensen zijn kunnen we altijd nog lekker schieten.
Is de reservering al rond?
jo jackal kom je dan hier langs fietsen om je bal mee te nemen, dat scheelt mij weer een keer de kou trotseren?
reservering is rond ja, volgens mij wordt het een uitje met z'n 3en ;)
Rolf gaat ook mee, huub miss ook
Yes, was lekker!
Toch wel goed, ff een paar trainingsoefeningetjes en verder lekker schieten!
Ben benieuwd wanneer de kramp over is ;)
zozo hebben jullie het naar jullie zin gehad?? ik heb jullie wel gemist......maar goed ik ben wel al 4 hfst. verder:P
volgende week weer?
Ja volgende week dinsdag heb ik 2 tentamens... maar dat is om 13:00 uur afgelopen... laat daarna nu net nog een beetje ruimte te zijn in het aclo-rooster
Wie kan er nog meer volgende week dinsdag van 14:00-16:00 uur??
Ik zal morgenochtend (ruim begrip) als er minimaal 3 toezeggingen zijn het uur van 1500-1600 reserveren.
Ik kan niet, ik zit dan heel hard te zweten in de UB...
UB'en. Ook een soort van sporten.