Het was weer fijn mensen...

idd volgende week weer he! en dan zal ik beter mijn best doen om niet in de verkeerde basket te scoren.......... :lol:

Wel vreemd dat beide aanwezige dames last hadden van het verkeerde-basket-syndroom. Hoe zou dat komen?

beide??? heb ik ook al last van vergeet -achtig syndroom???

ja.........zeg het maar ik zou het niet weten .........:P

Rinze schreef: Wel vreemd dat beide aanwezige dames last hadden van het verkeerde-basket-syndroom. Hoe zou dat komen?

Puur altruisme, we willen gewoon het beste voor de ander. Een soort tegenhanger tegen het hanengedrag van..achlaatookmaaronzin.

Gefeliciteerd met je aankoop Kees! Heerlijk basketballen is dat.

Jow ik vond het ook weer lekker, jullie hebben me wel kapot gemaakt, ik kon vanavond niets meer. Zelfs een kok moeten laten komen... Kees bedankt voor het regelen van die bal, uitzonderlijke klasse! Als we nou een beetje van het niveau van de bal over konden nemen...
Ow ja wel haas heeft verzaakt vandaag... we waren met 9 man (ok 7 man en 2 vrouwen) das echt net jammer.
Goed weekend allemaal, ik hoop dat er volgende week nog een gaatje is in dat ACLO-rooster, maar ik vrees het ergste, sterker nog, men kan beter maar vast data gaan roepen van die week erop, dan maken we nog kans.

tja, srry, tis me toch niet gelukt om te komen... moest voordat ik naar huis ging nog wat dingetjes regelen enzo...
maar goed, ik wil volgende keer er weer bij zijn, maar dan dus geen vrijdag als het kan!
ik ben voor maandag van 1400-1600! wie doet mee?

als ik dan weer leef... dan wil ik wel

Ik ook wel, heb namelijk ook nogal spierpijn van sporten

och...kom op :P
ik zeg: doen?

Maandag op die tijd kan ik niet. Als er iets vrij is dan liever een andere tijd/dag

Robben schreef: als ik dan weer leef... dan wil ik wel

achh is het zo erg? :wink:

ik kan wel maadag!

ik ook, ik moet mijn bal toch een keer testen!

Hebben we het over komende maandag of de maandag daarop?
Komende kan ik nl niet. Dan zit ik niet ver van de ACLO namelijk te zwoegen op Staatsrecht.

Het lijkt erop dat ik maandag wel kan..... En kees nogmaals bvedankt voor het geregel met die bal, hij lift menigeen naar een hoger niveau

Ik ben erbij. Spierpijn gaat weg als je gaat badderen, tip!

Ik weet niet over welke maandag jullie het hebben, maar ik weet wel dat ik op beide een tentamen heb. Veel plezier!

succes ermee!!!! enne gaat het nog door maandag??

Robben schreef: als ik dan weer leef... dan wil ik wel
Ik wil nog steeds wel, maar het is beter van niet... dus ik ben er maandag niet bij, Kees ik zorg wel dat je de bal krijgt.

verder in de week zit alles vol...
tis nog niet gereserveerd btw, dus bel me even
enneh, die bal, waar is die morgen? :D