Oh ja, neem vooral allemaal je basketballen mee!

Net gehoord, DE basketbal is ook aangekomen uit Duitsland, als ik die Meijer moet geloven is dit de perfecte bal. Of Kees komt is niet zeker, maar reken er maar wel op dat de bal er is.

Nou, m'n zusje en ik komen ook even, op de fiets, leuk he :)

Ik hoop erbij te zijn , het kan zijn dat ik vrijdag ergens anders heen moet...

ik zeg: vrijdag, rotdag...

ik wil nog een keer naar mpc capitals...25 feb. spelen ze pas weer thuis...
verder staan ze maar op een schamele 6e plek, zwolle doet t veel beter:

Stand eredivisie
1 EiffelTowers Den Bosch
2 Landstede Basketbal
3 Demon Astronauts
4 Matrixx Magixx
5 Rotterdam Basketbal
6 MPC Capitals
7 Omniworld Basketball
8 Upstairs Weert
9 Myleasecar/ Giants
10 Woon!Aris

Ik zal er ook zijn, zo lijkt mij. Wel bijzondere tijd.

Sparrow schreef: ik wil nog een keer naar mpc capitals...25 feb. spelen ze pas weer thuis... verder staan ze maar op een schamele 6e plek, zwolle doet t veel beter:

die schamele zesde plaats ligt aan een hele slechte seizoensstart, maar hoeft helemaal niets uit te maken voor het kampioenschap, tegen de tijd van de play-offs speelt Donar het beste basketbal van Nederland... wat zeg ik, "Boot heeft het lek al boven", ze hebben nu alweer 4 keer op rij gewonnen en hoe... de laatste 3 met bijna 30 pt. verschil!

25 februari is wel echt een aanrader, dan spelen ze tegen HET showteam van Nederland... de Magic Matrixx (Matrixx Magixx red. hoewel dat andere ook wel mooi klinkt...) veels te mooi!

Jurgen schreef: Ik zal er ook zijn, zo lijkt mij. Wel bijzondere tijd.

Tja dat kan niet anders met al die cursussen en andere reserveringen... niets aan te doen

[quote="Sparrow"]ik zeg: vrijdag, rotdag...

ik wil nog een keer naar mpc capitals...25 feb. spelen ze pas weer thuis...
verder staan ze maar op een schamele 6e plek, zwolle doet t veel beter:
[size=10]
Stand eredivisie
1 EiffelTowers Den Bosch
2 Landstede Basketbal
3 Demon Astronauts
4 Matrixx Magixx
5 Rotterdam Basketbal
6 MPC Capitals
7 Omniworld Basketball
8 Upstairs Weert
9 Myleasecar/ Giants

heey daar wil ik ook heen. heb ze 2 keer zien spelen toen moest ik werken in de MARTINI PLAZA, was vet tof!!!!

gaan er nog mensen mee?

Vrijdag ben ik er ook bij. Ik kan me niet voorstellen dat er op die tijd iets tussen kan komen

Pytric heeft zojuist besloten ook nog een bal te bestellen. Ik ga dit morgen doen, dus mochten er nog meer gegadigden zijn.... het kan schelen in de verzendkosten. De bal kost 29,99 euri en de verzendkosten zijn normaal 12 euri, maar dit wordt minder bij meerdere ballen.

hoeveel minder?

Ahh net trug van die kl*te convocaties rondbrengen. Kweet nog niet of ik vrijdag kan maar na het voelen van die hemelse bal heb ik zin om elke verplichting die ik ook maar krijg af te zeggen. Toch een wonder dat er zo iets zaligs uit duitsland kan komen

Dus de wedstrijd begint om 2 uur?

Okee, de bal is besteld.

het geld is overgemaakt, afwachten maar...

Ik kannie w88

Ik ben erg benieuwd naar die bal morgen. Als die echt zo goed is als jullie zeggen kan het morgen niet slecht gaan.

Oei het staat te gebeuren dat ik morgen mee kan doen, nog steeds niks gehoord van mijn mogeljke afspraak....;)

jonge jonge, dat afspraakje van je met Kim gaat toch niet door, wat denk je zelf..

En als het doorgaat: dan moet je nog steeds op bezoek bij een oud wijf :D

Kijk nu al uit naar een lekker potje basketball morgen, eerst even goed slapen, 3 colleges volgen, naar zernike fietsen, tas in pakken, bus halen, trein halen, bus halen, eten...

pfff..

phu net klaar met mn zware wijk:P hum hum bijum en Leuwenborg. zeeeeeer vermoeiend hum hum:P maar goed ik heb wel genoeg gefietst!

zozo zo te horen hebben de jongens hoge verwachtingen, en als die nou eens tegenvallen.........ik heb wel zit in een partijtje morgen!