Misschien kom ik wel even kijken om jullie aan te moedigen! :lol:

hoezo aanmoedigen? je kunt prima meedoen!

ok, woensdag 1700-1800 zernike zaal 4 staat vast, Musch belt zo voor 1800-1900 en dan kunnen we weer helemaal los!

Robben schreef: hoezo aanmoedigen? je kunt prima meedoen!

Je hebt me vorige keer toch zien stuntelen... :oops:
Ik vraag me af of het mijn sport is, maar leuk is het wel, dus ik wil best meedoen hoor! Al is het alleen maar voor de gezelligheid :wink:

Ik ben er ook woensdag rolv ook

woensdag 1800-1900 ook zaal 4 gereserveerd!
nou wil ik wel een beetje tactiek zien hoor: posities, georganiseerde defense en geen domme foutjes :P

net als vorige keer?

nee, niet als vorige keer...voor mijn part doen we 1 uur training, 1 uur wedstrijd!

ow, en als je een beetje mooie bal hebt, neem 'm mee!

Die Duitser was dicht tijdens de feestdagen (althans zijn zaak), vandaag is de bal met pomp middels DHL verzonden, met een beetje geluk is de bal er morgen, anders donderdag!
Een uurtje trainen is een goede zaak!

altijd al geweten dat die Duitsers slome drollen zijn, als ze wat bezet moeten houden zijn ze er als de kippen bij... plekje markeren op strand, DAAR doen ze moeite voor, maar een ander helpen, ho maar...
ik hoop dat die bal er morgen is, kben wel benieuwd eigenlijk.
@ Machteld, zo beroerd ging het toch niet, als je maar je best doet... zo kom ik ook een heel eind.

@ de rest, morgen 17:00 -19:00 uur zernikezaal 4!! ik heb er zin in! kan alleen niet inschatten hoeveel er dit keer bij zullen zijn.

Niet teveel hoop ik. Maar ik moet wel zeggen dat ik het steeds erg leuk vind en dat de mensen ook echt hun best doen om er een leuke pot van te maken. De fouten die gemaakt worden, gebeuren vaak in ontwetendheid. Het zou leuk zijn als er een vaste kliek overblijft, waarmee we serieus kunnen ballen, zodat we op termijn op elkaar ingespeeld raken.

hier, het is eigenlijk best leuk dit eens te lezen...

http://www.basketball.nl/files/spelregels.html

ow, enneh Fop, let es op artikel 33.1.2 :P:

33.1.2 De bal is uit wanneer het in aanraking komt met:Een speler of elk ander persoon raakt die zich buiten het veld bevindt. De vloer of een voorwerp op, boven of voorbij de grenslijnen raakt. De steunen, de achterkant van het bord of enig voorwerp boven en/of achter het bord raakt.

Ik ben er morgen ook, maar niet de volle 2 uur denk ik.. Er moet tenslotte ook weer gegeten worden.

Je kunt ook even het spelregelboekje in PDF downloaden. Is inderdaad leuk om even door te nemen.
Ook leuk om eens een keer te kijken hoe een wedstrijdformulier precies dient te worden ingevuld...

@ard dit is geestelijk voedsel

Laura en ik zullen er zijn!

Yes we'll be there!!!!

Ik ben er helaas niet bij, ik hbe het te druk met allerlei dingen. Ik hoop dat het mij volgende keer beter uitkomt. Veel plezier morgen.

ik doe ook mee, lijkt me wel weer eens leuk om heel hard heen en weer te rennen met een oranje bal in handen

ehm, beste rolf, we hebben dus besloten om dat niet meer te doen en een goede tactiek te handhaven! en das niet heel hard heen en weer rennen!
verder, leuk dat je meedoet!