Inderdaad, ik ben dus ook voor een soort van trainingsuurtje. Die lange ballen moeten er uit, de bal moet naar de guard (zo iemand als Robbert of Pytric), die de bal rustig opbrengt en het overzicht houdt. Vervolgens moeten de forwards (zoals Frank en Turkstra) insnijden of een screen voor de guard op zetten. De centers (zoals Mus en Broekema) moeten door de bucket snijden en voor de rebound gaan.
Je kunt altijd terug naar de kop, dus niet alleen maar vooruit denken, maar met overzicht spelen. Kortom, kun je de bal niet kwijt, dan zoek je de vrije medespeler (en dat is niet aan de andere kant van de bucket).
Ook over de verdediging is genoeg te zeggen, maar dat is makkelijker face to face uit te leggen. Vooral het ervoor springen kan er pijnlijk zijn (een knie in een bovenbeen). Ook is er voordurend een 'pets' te horen.
Dat balletje wordt nu besteld, is een maatje 7 en normaal gauw de dubbele prijs.

De bal kost trouwens 29,99 euri, daar komen 12 euri verzendkosten over (uit Duitsland), elk volgend object is maar +/- 0,50 euro verzendkosten... dus als we meer ballen willen, of iemand wil zelf zo'n bal... dan moet ik het zsm (dat is morgen) weten.

Ik wil miss zelf wel zo en bal maar dat zien we vanaaf wel op soos neemk aan?

Robben schreef: 5e KERSTDAG, DONDERDAG 29 DECEMBER VAN 16:00 UUR TOT 17:00 UUR is geregeld hopelijk dit keer zonder mensen die ons lastig komen vallen.

1 uur is wellicht wat kort, uurtje erna ook reserveren? Moet je daarvoor bellen of kan dat via Internet?

bellen...dus bel maar :)

17:00-18:00 zelfde zaal.

Carloz schreef: Es kijken of ik een sportbroekje en basketbalschoenen van m'n pa kan lenen...
Oops; ik ben wel in Groningen e.d. maar sportschoenen / broekje etc is niet meegekomen, dus reken niet op mij ;). Leek me wel geinig om ff m'n sportschoentjes mee te nemen en ff te ballen, maar vergeten... Viel spaß anyway.

je hebt nog een paar dagen om wat te regelen hoor!

He ik zit ff verkeerd te denken idd! Hopelijk denk ik er volgende week aan ;). K kom nog wel in dev. tussendoor, dus m'n eigen schoentjes.

als er nog plek is, wil ik 5e kerstdag ook wel ff basketballen

Relaxt dat we weer twee uurtjes hebben, goed bezig! Volgens mij weet ik nog wel wat oefenvormen, maar ben er wel voor om ook gewoon een uurtje te gaan spelen. Veel leuker!

Ik zal er zijn! Wieee nu al zin!

Als jullie het niet erg vinden, ik zou ook graag mee willen doen donderdag. Positie: Forward of Center

Ik wil wel op doel ;).

mag ik lijnrechter zijn? Ik ben dr hoor. Heej Jackhals hoe zit het met die duitse ballen van je?

Ik zal er ook weer zijn! En zal mn persoonlijke trainer/huisgenoot meenemen.

Wie hebben er nog meer zin om na tijd in het sportcafé te eten?

Is prima, moet om half negen toch in vinkhuizen zijn. Is het daar een beetje prima te eten dan?

sportcafe is gesloten... eigenlijk niet zo verwonderlijk ook, het is rete-rustig op de ACLO en het is vakantie.
Verder moet ik zeggen dat ik enorme spierpijn heb van het zaalvoetballen gister, khoop dat dat nog een beetje wegtrekt vandaag.

Ik kan niet heel lang, dus als iedereen een kwartiertje eerder komt kunnen we een..........sneeuwbalgevecht houden! :)

Ik ben er bij om 16:00 vanmiddag en ik heb er zin an!