In het kader van 'het mag weer', nu ook basketballen. Er blijkt meer dan genoeg animo te zijn om af en toe een robbertje te ballen. Het blijkt ook een opkomende sport bij onze jeugd te zijn, want er zijn meerdere pre-leden die erg enthousiast zijn (ook gezien de groet tussen ama Schilder en pre-ama Neurink). Dat is een goede ontwikkeling nu Jasper Jilderbier niet meer onder ons is.
Het doel van dit topic is het peilen van de animo en het bieden van de mogelijkheid afspraken te maken.
Het idee is om zo af en toe een keer een pleintje ergens te bezetten of in de herfst, waar we heden ten dage mee kampen, een aclozaaltje te huren.
Dus als jij nog wel eens die dunk of die driepunter uit de kast wil halen, doe dan ook mee. Er zijn ook al een aantal vrouwen, dus vrouwen schroomt niet. Het zelfde geldt voor die andere minderheid... de korfballers (wil je een 6-je maken, doe mee).
+0
Jackhals
Hee Kees, ga is even een zaaltje huren jongen.
ik wist het!
hee Kees wat leuk, ga jij het damesteam dan weer trainen? :D
Is Michal zijn vrouw?
Micha Jordan de profeet?
Milka Jordan van de Purple Prutsers. Hoe dan ook, ik ben erbij.
zonder zesjes doe ik ook mee
In het noorderplantsoen heb je wel een leuk basketbalveldje
Tof! Eindelijk mag er dan weer ge-b-balt worden! Alleen die ringetjes in het Np hangen wel een beetje hoog!
goed idee Kees
Niet alleen mijn idee, ook dat van ama Schilder en pre am van 't Hof
Shit, je bent me écht voor, goed bezig! Noorderplantsoen is wel centraal toch? Of liever ACLO met dit weer?
@ ARD: :lol:
Hey! Ook een beetje mijn idee hoor! Vraag maar na! :wink:
Maar never mind, ik doe mee!!
Liefst toch wel een zaaltje, want het wordt al vroeg donker (nietwaar Pytric?!)
In Vinkhuizen is aan de Edelsteenlaan, van de Saffier naar de ring, eveneens een b-balveldje te vinden, in dat parkje.
Np is centraler, ACLO droger...
Aan wat voor dag dachten jullie?? En wat is een beetje een goed tijdstip?
Woensdag? Einde van de middag? (behalve komende)
woensdag is prima...woensdagavond in aclo dan?
Lijkt me goed! Ik wil wel een poginkje wagen..
Wie zijn die 4 die op de 3e polloptie hebben gestemd?
Voor straf doe ik ook een keer mee:!: :twisted: :evil: