Biezema

In navolging van meneer Zuur vorig jaar doet dit jaar meneer Wijma van het Greijdanus het erg goed in de Conciërge-van-het-jaar-wedstrijd. Voor alle oud Greijdanusgangers: Stem Wijma. www.stemwijma.nl.nu
Hij stopt er dit jaar mee. Het zou dus erg tof zijn als hij zou winnen.

Biezema schreef: Hij stopt er dit jaar mee.

Dat zegt ie elk jaar :lol:
Nee maar als er 1 iemand is die dat verdient is hij het wel; wat een toffe vent is dat!

ja vooral de heerlijke soep met balletjes.

van horen zeggen

of die vervormde smiley, waar je ter compensatie een vulkoek voor kreeg...

Ik heb allllllang gestemd en ik weet uit betrouwbare bron(zijn opvolger namelijk) dattie nou echt gaat stoppen. Dus dé kans om hem te laten zien hoeveel we hem waarderen!! Wat mij betreft stemt gewoon de hele GSV op hem, als dank dat hij alle greijdanus-luitjes van de GSV zo goed behandeld heeft!

O en Dorine, jij moet natuurlijk helemaal stemmen :wink:

ja ik heb ook gestemd. jammer datie gaat stoppen

sorry ik stem al op Ben Laan van Greydanus Enschede

Hoppa en ook even gestemd. Zonder meneer Wijma zal Greydanus nooit meer hetzelfde zijn...

Heb net ook op hem gestemd :) Geweldige kerel is het!

hij heeft al de meeste nominaties van alle conciërges uit het land!!! Dus hij komt wel tot de halve finales!

Vote Wijma!!!! Wat een heerlijke soep had die vent! Vaak mn tong mee verbrand.. :wink:

wacht ff. ik ga denk ik twee keer op m stemmen. ook via mn rugaccount. hehe.

ben benieuwd of iedereen wijma ook zo tof had gevonden alstie niet op zo`n uiterst onproffesionele wijze (lees: alles gratis weggeven) 'het winkeltje' had gerund. Desondanks ga ik ff op um stemmen :D

dit is koopa trouwens...

Volgens mij was dat gewoon ingecalculeerd in de prijs. En daar komt bij: de soep die was vast nog wel favoriet gebleven. Ik vind het trouwens wel verbazingwekkend dat iedereen die soep zo lekker vind, ik vond hem op bepaalde dagen nou ook niet echt boeiend. Voeg daarbij de verhalen (feit of fictie) over de bereiding ervan en je weet voldoende.
Verder wel een gouden gast, hij vond onder andere dat ik Veling maar moest opvolgen toen die naar Den Haag vertrok. Hart voor de zaak (met inachtneming van de opmerking van Minkcie) maar bovenal hart voor de leerlingen! Zou mooi zijn als hij ver komt in de verkiezing. Vraag me echter wel af hoe het gaat wanneer hij in de finale komt en deze (eventueel) "live" op de radio komt. Als ik mij niet vergis zenden de vrienden van Buzz (hardstikke leuk programma een paar jaar geleden met een magistrale hoofd- en eindredacteur) nog steeds op zondag uit.
Wanneer we dan helemaal off-topic gaan: www.marcdehond.nl (inderdaad zoon van en presentator van Buzz, volgens eigen zeggen de vroegst gesjeesde student ooit en een inspirerende persoonlijkheid. Kun je ook veel lol mee hebben, tenminste drie jaar geleden nog wel...)

Ik wou ookal een topic openen (spammuh ;) ), maar hij is er gelukkig al.

Alle oud-Greijdanus mensen 'moeten' ff op hem stemmen.
En alle niet oud-Greijdanus ook, dus kom je van Guido de Bres, Gomarius of GSR, steun je zusterschool en stem op Wijma.

Sjit zeg, dat gaat snel! Toen ik vanmiddag stemde had hij nog geen 900 en hij zit nu al bijna op 1300. Tof!

jongens, dat was een held. Dat niemand het nog heeft gehad over de beroemde socijcenbroodjes. Heerlijk!

Wijma was vet lief, we kregen altijd snoepjes van m.
Zucht, die goeie ouwe tijd...

Bakkie Krasse

Doe niet zo raar. Zuur for president!!!

Ton schreef: Alle oud-Greijdanus mensen 'moeten' ff op hem stemmen. En alle niet oud-Greijdanus ook, dus kom je van Guido de Bres, Gomarius of GSR, steun je zusterschool en stem op Wijma.

Hier wordt opgeroepen tot een tenhemelschrijend staaltje van competitievervalsing. Ik ken de beste man niet. Ik ken zijn soep niet (maar ik geloof niet dat het veel soeps is). Ik ken de Greijdanus niet. Kortom: ik heb hier werkelijk niets mee te maken en begrijp met de beste wil van de wereld niet waarom ik op die vent zou moeten stemmen. Wie garandeert mij dat op het Heiden College te A. niet een huismeester zit die veel betere soep kan maken? Een soep met meer ballen? Ik durf de stelling aan dat je pas zou mogen stemmen voor deze belangwekkende competitie als je de soep van alle genomineerde kandidaten hebt genoten, alsmede je op de hoogte hebt gesteld van zowel het recept als de bereidingswijze.
Trouwens, door dit soort nostalgisch geneuzel wordt het edele vak van concierge op sluipende wijze gereduceerd tot het bereiden van enig warm vocht waarin wat restjes gehakt zijn verdwaald. Volstrekt onwenselijk!
Ik belief kortom niet meer lastig te worden gevallen met dit soort tirannieke oproepen van oud-Greijdanussers. Anders bel ik de politie. En ja, de soep wordt in dit geval wel degelijk zo heet gegeten als zij wordt opgediend.

Reinier, soepstengel, ga je roes eens uitslapen man!