Zeker een mooie avond. Complimenten aan de Basic, en ook wel een beetje aan de Drec :p
+0
Lukkiestrike
Het was leuk,
Senaat f.t. & Basic & Drec: bedankt!
+0
pytric
Marco, Drec en Basic; ik zeg: goed bezig!
+0
UndahCovah
Allen die hebben meegeholpen, bedankt!
+0
Laura
het was een mooie avond! mensen, bedankt!
+0
Berdine
daar sluit ik me helemaal bij aan!
+0
Henrique
DrEC bedankt voor het lekkere eten! Basic bedankt voor de mooie singin en de rest die deze avond heeft georganiseerd bedankt, en iedereen die er was ook! Tof dat er zoveel mensen waren!
+0
Nicolien
hey iedereen die heeft meegewerkt aan deze avond: Bedankt! het was leuk
+0
Julian
Jep, het was een mooie avond. Iedereen bedankt!
+0
Christine
Ja, het was erg leuk gister. Vooral de inbreng van de eerstejaars en de sing-in.
+0
n@nno
Ik vond het een mooie en inspirerende avond. Goeie spreker en mooie sing-in(mag die volgende keer iets langer?).
Bedankt.
+0
Klarien
't was echt mooi gisteravond! vooral de sing-in, goed gedaan!
+0
Herbsgarden
Wie er ook meehielp: bedankt! En idd leuk dat Syfáris ook al meehielp, De Ruijter drumt bijvoorbeeld retestrak.
+0
UndahCovah
En dan vergeet je nog al die Syfárianen die meehielpen om alles op te zetten :)
+0
mazzhijs
was idd erg tof... Drec bedankt, sommige Syfaris-mensen bedankt, senaat ft bedankt, GSV bedankt!
+0
Henderi
Vond het ook harstikke leuk, iedereen bedankt en int bijzonder de mensen die meegeholpen hebben!
+0
Erik
Heeft iemand op de startavond toevallig een linnen rugtasje gevonden met daarin sleutels en een gsvbundel en een liedbundel en nog wat andere dingetjes? Neem dan aub contact met mij op (0624720401)
Verder idd een leuke avond gehad (:
+0
Petrus
Foto's Startavond 2007
+0
Octr
Ik krijg ze nog niet helemaal zoals bedoeld op mijn monitor...
Zeker een mooie avond. Complimenten aan de Basic, en ook wel een beetje aan de Drec :p
Het was leuk,
Senaat f.t. & Basic & Drec: bedankt!
Marco, Drec en Basic; ik zeg: goed bezig!
Allen die hebben meegeholpen, bedankt!
het was een mooie avond! mensen, bedankt!
daar sluit ik me helemaal bij aan!
DrEC bedankt voor het lekkere eten! Basic bedankt voor de mooie singin en de rest die deze avond heeft georganiseerd bedankt, en iedereen die er was ook! Tof dat er zoveel mensen waren!
hey iedereen die heeft meegewerkt aan deze avond: Bedankt! het was leuk
Jep, het was een mooie avond. Iedereen bedankt!
Ja, het was erg leuk gister. Vooral de inbreng van de eerstejaars en de sing-in.
Ik vond het een mooie en inspirerende avond. Goeie spreker en mooie sing-in(mag die volgende keer iets langer?).
Bedankt.
't was echt mooi gisteravond! vooral de sing-in, goed gedaan!
Wie er ook meehielp: bedankt! En idd leuk dat Syfáris ook al meehielp, De Ruijter drumt bijvoorbeeld retestrak.
En dan vergeet je nog al die Syfárianen die meehielpen om alles op te zetten :)
was idd erg tof... Drec bedankt, sommige Syfaris-mensen bedankt, senaat ft bedankt, GSV bedankt!
Vond het ook harstikke leuk, iedereen bedankt en int bijzonder de mensen die meegeholpen hebben!
Heeft iemand op de startavond toevallig een linnen rugtasje gevonden met daarin sleutels en een gsvbundel en een liedbundel en nog wat andere dingetjes? Neem dan aub contact met mij op (0624720401)
Verder idd een leuke avond gehad (:
Foto's Startavond 2007
Ik krijg ze nog niet helemaal zoals bedoeld op mijn monitor...
Nu doen ze het wel :).
Oh, dit is Peter.