Economie na Corona - lezing Wimar Bolhuis woensdag 6 mei 20:00
Een onderwerp gestart door Stefanth
+0
Gerianne
1 Stefan
2 Liz
3 Rob S
4 Mirjam
5 Eva
6 Maarten
7 Rick A
8 Michelle
9 David O
10 Nynke +1
12 Nienke
13 Maaike
14 Reinier
15 Menno
16 Roëlle
17 Bernice
18 Jessica
19 Floresmansion
20 Christof
21 Tobias +1
22 Sieger
23 Lydia
24 Anne-Wikke
25 Willem van Asperen
26 Thomas V
27 Thomas Tn
28 Jelger
29 Mariëlle
30 Nienke B
31 Gerianne
+0
Liz
Gerianne schreef:
1 Stefan
2 Liz +2
3 Rob S
4 Mirjam
5 Eva
6 Maarten
7 Rick A
8 Michelle
9 David O
10 Nynke +1
12 Nienke
13 Maaike
14 Reinier
15 Menno
16 Roëlle
17 Bernice
18 Jessica
19 Floresmansion
20 Christof
21 Tobias +1
22 Sieger
23 Lydia
24 Anne-Wikke
25 Willem van Asperen
26 Thomas V
27 Thomas Tn
28 Jelger
29 Mariëlle
30 Nienke B
31 Gerianne
+5
Grietje_Eva
Goed geregeld, OV-cie! Interessant actueel thema en leuke "sfeer" online, vond ik :)
+9
Aliët
Eens! Goed geregeld en fijne spreker. Komen er nog meer van dit soort mini lezingen? Er zijn in deze tijd vast nog meer interessante sectoren waarin bijzondere dingen gebeuren ivm corona; in de rechtspraak, jeugdzorg, onderwijs... (helemaal niet bevooroordeeld welke sectoren ik nu noem, maar zijn er vast nog meer!)
Lijkt me leuk!
+1
Nynke de Graaf
Hier een handig en simpel filmpje van NOS op 3 met een overzicht van hoe de staatsschuld nu oploopt (welke kosten er zijn) en waar dat geld ineens vandaan komt, lijkt me een mooie aanvulling op de lezing van laatst.
Goed geregeld, OV-cie! Interessant actueel thema en leuke "sfeer" online, vond ik :)
Eens! Goed geregeld en fijne spreker. Komen er nog meer van dit soort mini lezingen? Er zijn in deze tijd vast nog meer interessante sectoren waarin bijzondere dingen gebeuren ivm corona; in de rechtspraak, jeugdzorg, onderwijs... (helemaal niet bevooroordeeld welke sectoren ik nu noem, maar zijn er vast nog meer!)
Lijkt me leuk!
Hier een handig en simpel filmpje van NOS op 3 met een overzicht van hoe de staatsschuld nu oploopt (welke kosten er zijn) en waar dat geld ineens vandaan komt, lijkt me een mooie aanvulling op de lezing van laatst.