Naar verluid doen geruchten in de wandelgangen de ronde dat Animo er gewoon bij is. Hey! Dat is een rare zin...Komen dus.
+0
minkcie
heb je nog een kadotip?
+0
JP.
+0
W
Zul je loempia's krijgen ook.
+0
Kiffen
smack that!
koffie, gebak, infotainment, dingen...20 uur.
+0
Vriend Niels
Je vergeet Twister...
+0
Jessica
leuk feestje was het hoor! als er nog mensen zijn die toevallig mijn huis/schuur/flat/brievenbus sleutels hebben gevonden hoor ik het heel graag.. :lol:
en hoe is het nou trouwens afgelopen met de haan?
+0
Pieternel
Brandhout bedankt voor alles!
+0
corrp
dat kan een JP of Nanne je denk ik wel heel goed vertellen
misschien heb ik dan nog een aanvulling aan 't eind
BH-bedankt voor 't leuke feestje!!
nee, niemand graag een haan?? gratis of geld toe
+0
Sabine
Brandhout bedankt. Het was een leuk feestje en nu ben ik brak..
+0
YeHeSs
Het was inderdaad een mooi feest! Wat willen jullie trouwens met de kaas, worst en komkommer doen? Tot nader bericht zijn ze bij mij in de koelkast af te halen.
+0
Hannah
Brandhout bedankt zeg! Wat een ontzettend relaxt feest. Voor het eerst dat ik blaren heb overgehouden aan een swingfeest. Al die feestjes zijn wel bijzonder slopend zeg. Ik ben nog geen twee dagen beter of ik ben al weer ziek...
+0
minkcie
loes, bedankt voor de tompouce.
brandhout ook bedankt, we zien nu al uit naar de kameel die we in september gaan krijgen.
+0
loesje
haha, minke. Ik had vanochtend ook zo'n geel kwakje in mn haar, dus jij ook bedankt!
Persoonlijk hoop ik meer op een giraffe.
Brandhout bedankt, het was leuk!
+0
Renske
Wat een feest! Wat een rare VGSTers! Wat een avond!
Brandhout bedankt, ik vond t leuk!
+0
Knapzak
Jessica schreef: leuk feestje was het hoor! als er nog mensen zijn die toevallig mijn huis/schuur/flat/brievenbus sleutels hebben gevonden hoor ik het heel graag.. :lol:
volgens mij had de sooscie nog een bosje over, moet je even Harm-Tjeerd of jannes bellen of hij in de kas zit. Zaten een geel en een blauw of rood keycordding aan.
+0
n@nno
Jessica schreef: leuk feestje was het hoor! als er nog mensen zijn die toevallig mijn huis/schuur/flat/brievenbus sleutels hebben gevonden hoor ik het heel graag.. :lol:
Waar is die haan gebleven inderdaad? :D
+0
Kiffen
Van horen zeggen dat de haan onder het bed van corien is verstopt en dat zij met een grote sprong zo in haar bedje sprong. De volgende ochtend werd ze er door gewekt. Niet? Doe mij die fotootjes dan ff.
Naar verluid doen geruchten in de wandelgangen de ronde dat Animo er gewoon bij is. Hey! Dat is een rare zin...Komen dus.
heb je nog een kadotip?
Zul je loempia's krijgen ook.
smack that!
koffie, gebak, infotainment, dingen...20 uur.
Je vergeet Twister...
leuk feestje was het hoor! als er nog mensen zijn die toevallig mijn huis/schuur/flat/brievenbus sleutels hebben gevonden hoor ik het heel graag.. :lol:
Brandhout bedankt voor alles!
dat kan een JP of Nanne je denk ik wel heel goed vertellen
misschien heb ik dan nog een aanvulling aan 't eind
BH-bedankt voor 't leuke feestje!!
nee, niemand graag een haan?? gratis of geld toe
Brandhout bedankt. Het was een leuk feestje en nu ben ik brak..
Het was inderdaad een mooi feest! Wat willen jullie trouwens met de kaas, worst en komkommer doen? Tot nader bericht zijn ze bij mij in de koelkast af te halen.
Brandhout bedankt zeg! Wat een ontzettend relaxt feest. Voor het eerst dat ik blaren heb overgehouden aan een swingfeest. Al die feestjes zijn wel bijzonder slopend zeg. Ik ben nog geen twee dagen beter of ik ben al weer ziek...
loes, bedankt voor de tompouce.
brandhout ook bedankt, we zien nu al uit naar de kameel die we in september gaan krijgen.
haha, minke. Ik had vanochtend ook zo'n geel kwakje in mn haar, dus jij ook bedankt!
Persoonlijk hoop ik meer op een giraffe.
Brandhout bedankt, het was leuk!
Wat een feest! Wat een rare VGSTers! Wat een avond!
Brandhout bedankt, ik vond t leuk!
volgens mij had de sooscie nog een bosje over, moet je even Harm-Tjeerd of jannes bellen of hij in de kas zit. Zaten een geel en een blauw of rood keycordding aan.
Waar is die haan gebleven inderdaad? :D
Van horen zeggen dat de haan onder het bed van corien is verstopt en dat zij met een grote sprong zo in haar bedje sprong. De volgende ochtend werd ze er door gewekt. Niet? Doe mij die fotootjes dan ff.
En anders ook.
Brandhout bedankt.