Anteun

Beste GSV'ers!

Ik ga vanaf komende september (2007) onderwijs volgen aan de RuG en ben daarvoor opzoek naar een kamer.
Uiteraard ben ik ook van plan om mij aan te sluiten bij de GSV!

Weet iemand nog een kamer die tegen die periode vrij komt? Ik zou er erg mee geholpen zijn!

Anteun

wie ben je, waar kom je vandaan, wat ga je studeren, waarom gsv?

En een beetje rap antwoorden hè!

N.B. Steendam

Ach, hij (of zij) is er vroeg bij, dus je hebt nog genoeg tijd om virtueel met elkaar te kletsen.

Ursa, don't act that rude. Laat je van je betere kant zien!

mensenvriend

Misschien is dit wat voor je?

Op zoek naar een kamer in Groningen? Dan ben je bij ons aan het juiste adres. "De Prunus" is een gezellig studentenhuis waar je met christelijke leeftijdsgenoten een goed begin van je studie kunt maken.

De stichting.
Studentenhuis "De Prunus" is een initiatief van stichting Diaconale Jongeren Huisvesting Groningen. De DJHG is opgericht vanuit de diaconie van de Christelijke Gereformeerde Kerk in Groningen.
Het doel van de stichting is het beschikbaar stellen van tijdelijke huisvesting aan jongeren die naar Groningen komen om te studeren, zodat zij snel aan hun nieuwe woon- en studeeromgeving kunnen wennen.
In het studentenhuis worden niet alleen kamers verhuurd aan studenten van de Christelijke Gereformeerde Kerk. Studenten uit andere kerken of geloofsgemeenschappen zijn ook van harte welkom!

Het hoe en wat van "De Prunus".
Twee woningen aan de Prunusstraat (nr. 43 en 45) worden door de stichting voor een jaar aan studenten verhuurd. De huizen staan in de wijk Selwerd. Deze wijk telt veel studentenhuizen en bevindt zich dichtbij het universiteits- en HBO-complex Zernike.
Twee kamers zijn gereserveerd voor de vaste bewoners. Zij zijn ouderejaars studenten en geven leiding aan de gang van zaken in beide huizen. Ze vormen tevens de verbindingsschakel tussen de bewoners en het bestuur van de DJHG. Om de taak van de vaste bewoners te vergemakkelijken is er in gezamenlijk overleg een aantal huisregels opgesteld, met bepalingen over woongedrag, logés, werkverdeling, enzovoorts. Deze regels betreffen gewoontes, die in vele christelijke gezinnen gelden.
Hoewel iedere bewoner volkomen zelfstandig is, moet hij of zij wel beseffen tot een christelijke woongemeenschap te behoren. Dit geldt uiteraard voor de omgang met elkaar en de houding ten opzichte van de leefomgeving.

De inrichting.
In de huizen zijn in totaal negen kamers, twee keukens en een gemeenschappelijke woonkamer.

Je kan je aanmelden via Hanneke Seinen: hanneke.seine@wanadoo.nl

weenyman schreef: Ursa, don't act that rude. Laat je van je betere kant zien!

Ach, Anteun heeft ondertussen vast al begrepen dat ik best een geschikte kerel ben. Ik deed slechts een poging het spervuur aan vragen van Miss Henrique te accentueren. Ofzo.

Nu weer on topic. :)

accentueren?? nou wel een btje ''rude'' dan :P (ik was gewoon nieuwsgierig!)

Anteun! Goed bezig man, zo snel mogelijk naar Groningen.

JA eindelijk dan! Goed bezig Anteun, als ik wat voor je weet bel ik!

Leuk dat je bij gsv komt! Neem je ook nog zoveel mogelijk vrienden/vriendinnen mee?

hee anteun! goed bezigg! hebben die mooie verhalen van mij toch nog geholpen :D twordt ook steeds gekker; de GSV daar kom je je familie tegen.

oja mensen, een relaxtere huisgenoot kun je je echt niet wensen!

Niet? Laat dan maar zitten..

is dit de Anteun die ik denk dat het is :-D
welkom iig
gr. Jurrian

N.B. Steendam

Waarom lijkt iedereen 'Anteun' te kennen behalve ik?

Weer een soort van Heinoer erbij!! Goed bezig Anteun!

TuttieRuthie

is dit 'de' anteun van frank? ;)

annemarieke

Kom je uit Laagzuthem?

N.B. Steendam

Zo ja; ben je dan wilfred knigge?

nee joh, die studeert elektrotechniek in zwolle... :wink:

N.B. Steendam

Ja joh? Wie had dat kunnen denken...