Familie, Maureen, vrienden,

Ik wens en bid jullie sterkte toe in deze zware tijd. We weten dat Rob nu bij God is, en het daar goed heeft. Dat jullie hier ook troost uit mogen halen en altijd op God mogen blijven vertrouwen.

Sterkte

Rienk

Beste Maureen, famillie en vrienden,

Het is nog steeds onwerkelijk, moeilijk te bevatten...een groot verlies!
Ik wens jullie heel veel sterkte en troost toe. Weet dat God er is, altijd!

Laura Niazy

Het ongeloof blijft en er zijn geen woorden die nu ook maar enige troost kunnen bieden. Iedereen is verslagen door dit afschuwelijke nieuws. Ik wens iedereen in Robs nabijheid heel veel sterkte, morgen, maar ook in de moeilijke tijd die daarna komt.

Beste Maureen, familie en vrienden,

Veel sterkte toegewenst bij het verwerken van het plots overlijden van Rob. Ik ken Rob als een open en altijd vriendelijk persoon. Het blijft onbegrijpelijk, maar ik bid dat God jullie in deze moeilijke tijd troost.

Zwier Smith

Onwerkelijk was het en onwerkelijk blijft het.
Allen die dichtbij Rob stonden wens ik veel sterkte toe bij het verwerken van dit verdriet.
Gelukkig mogen we, net als het zusje van Rob, als een kind geloven dat Jezus er ook voor hem is.

Theo Zuidhof

Ik wens iedereen veel sterkte toe bij het verwerken van dit verdriet.
Probeer je kracht bij God te zoeken.. Hij is de bron waaruit we mogen putten.

Lennard Gosker

Tof, Hans. Ontroerend ook.
Voor iedereen die zonder Rob verder moet, alle kracht die er nodig is dit grote verdriet te dragen, toegewenst. Naast dat intense verdriet sprak die kracht en het geloof dat hij nu bij zijn Vader is ook uit de begrafenis zaterdag. Wat een verdrietige en tegelijk zo troostvolle dienst! Iedereen die Rob liefheeft en hem moet missen, blijft in onze gebeden.

Catharina Schilder

MaartenvanWesten

Namens de VGSN-TQ wil ik de familieleden, vrienden en verenigingsgenoten van Rob Bugel veel sterkte wensen. Op de VGSN is voor jullie gebeden.

Maarten van Westen, abactis van de VGSN-TQ