Woorden schieten tekort. Verschrikkelijk nieuws en eigenlijk niet te bevatten!
Familie, Maureen en de hele GSV veel kracht en troost gewenst.
Maar bij God kan iedereen terecht en Hij zal troosten wie Hem daarom vragen.
Adriaan
+0
C.A.
Ik wens iedereen heel veel sterkte toe in deze dagen. Weet dat God met u is.
+0
Anonymous
gecondoleerd
+0
Anonymous
ik vind het vreselijk om te horen, zo plotseling en zo raar, onbevattelijk..
+0
Wietz
Maureen, familie en de mede-GSVers, heel veel sterkte toegewenst. Het is onbegrijpelijk..
We kunnen bij God terecht, hij zal troost geven
Wietze
+0
Anonymous
' ik kijk omhoog naar de bergen, vanwaar zal komen mijn hulp? Mijn hulp komt van de Here, die de hemel en de aarde gemaakt heeft.'
Ik wil iedereen heel veel sterkte wensen, familie, vrienden, de hele GSV. Wij mogen weten dat alle hulp en kracht van God komt. Ik bid jullie alle kracht van God toe.
Gecondoleerd met dit verlies.
Judith Schoonhoven, Ad Tempus Vitae
+0
jil*
Maureen, familie en vrienden van Rob, ik wil jullie heel veel sterkte toewensen in deze moeilijke tijden. Ik vind het vreselijk, en niet te bevatten. Ik bid voor jullie, en ik denk aan jullie. God zij met jullie, en weet dat Hij, ook al lijkt dat nu misschien niet zo, heel dicht bij is nu. En dat Rob rust heeft gevonden bij Hem.
Jil
+0
Anonymous
GSV'ers, vrienden van Rob, gecondoleerd met dit verlies. Onbegrijpelijk. Ik wens jullie de nabijheid van God toe in deze moeilijke momenten.
Henri Plas
+0
Va Va Voom
Maureen, familie en vrienden van Rob gecondoleerd en sterkte met het verwerken van dit grote verdriet. Ik hoop dat jullie rust kunnen vinden bij God en dat jullie zijn kracht ervaren om hier mee om te gaan.
Harm V.
+0
Riekje
Familie, Maureen, vrienden en GSV'ers gecondoleerd met het zo plotselinge overlijden van Rob. God zij met jullie.
Riekje Kamphuis
De mens - zijn dagen zijn als het gras
hij is als een bloem die bloeit op het veld
en verdwijnt zodra de wind hem verzengt
de plek waar hij stond, kent hem niet meer.
Maar de Heer is trouw aan wie hem vrezen,
van eeuwigheid tot eeuwigheid.
Hij doet recht aan de kinderen en kleinkinderen
van wie zich houdt aan zijn verbond
en naar zijn geboden leeft. (psalm 103)
+0
Janko
Ik wens Maureen, Robs familie en vrienden heel veel sterkte en de nabijheid van de Heere toe. Ik zou nog meer kunnen zeggen; maar woorden zijn vaak arm. De taal van het hart is duidelijk en warm. Moge God zijn arm om jullie schouders leggen.
Jan
+0
CorG
Maureen, familie en vrienden, ik bid jullie kracht en rust toe in de tijd die voor ons ligt. Ontzettend en schokkend nieuws. Moge de Here een God van nabij zijn voor jullie en voor de hele GSV.
Cor
+0
Rossatron
Klom ik op naar de hemel - u tref ik daar aan,
lag ik neer in het dodenrijk - u bent daar.
Al verhief ik mij op de vleugels van de dageraad,
al ging ik wonen voorbij de verste zee,
ook daar zou uw hand mij leiden,
zou uw rechterhand mij vasthouden
Psalm 139: 8-10
Gods wegen zijn onbegrijpelijk. Toch wil ik mij graag troosten met de gedachte, dat Hij, die Rob gemaakt heeft en hem als geen ander kent, ook nu voor Hem zorgt en doet wat goed voor hem is.
Ik wens alle nabestaanden, Robs familie, Maureen en iedereen, die hem dierbaar was en voor wie hij een dierbare was ontzettend veel kracht en sterkte toe in deze zware tijd. Dat God ons hierin mag bijstaan.
Jan Maarten
+0
Dick
Maureen, familie en vrienden, ik bid jullie kracht toe bij dit groot verlies en verdriet.
Dick de Gelder
+0
Pinkeltje
Heer, u bent ons een toevlucht geweest
van geslacht op geslacht.
Nog voor de bergen waren geboren,
voor u aarde en land had gebaard –
u bent, o God, van eeuwigheid tot eeuwigheid.
Psalm 90: 1-2
Bij onze Vader in de hemel mogen we schuilen, ook bij dit vreselijke bericht. Ik bid Robs familie, Maureen en al zijn dierbaren veel kracht toe voor deze tijd.
Anke Marije Huisman
+0
Bakkie Krasse
Ik heb Rob meegemaakt tijdens zijn ontgroening en daarna was ik zijn Rabbi. In die tijd en daarna heb ik hem geregeld gesproken. Elke keer was ik weer positief verrast door zijn openheid. Het is een raar idee dat hij nu overleden is.
Ik wens zijn vriendin, familie, vrienden en GSV'ers veel sterkte en ik hoop dat jullie je troost zoeken bij God.
Bouke Kruize
+0
n@nno
Ik wil alle mensen die om Rob heen stonden en die door dit grote verdriet zijn opgeschrikt, heel veel sterkte en Gods zegen en rust toewensen. Maureen en familie van Rob, mijn gedachten gaan in het bijzonder naar jullie uit. Ik bid tot God, dat hij jullie in deze moeilijke tijd tot rust mag brengen.
Nanne Veldman
+0
HT
Rob, wat mochten we een prachtige tijd met je meemaken! Je had veel aandacht voor de mensen om je heen en wat was het tof om met jou te sporten, veeeel spelletjes te doen en goede gesprekken met je te hebben. We missen je hier verschrikkelijk, en wat is het moeilijk om te bedenken dat jij nu in een hele andere en betere realiteit leeft dan wij nu. Wij, die nu treuren omdat jij niet meer hier bent. Jij mag nu leven in een wereld waar de zonde en de dood geen greep meer op je kunnen krijgen en waar je ten volste tot je recht mag komen.
Harm-Tjeerd.
Robs vrienden en familie wens ik toe dat ze mogen ervaren hoe goed God is, die voor Rob en ook voor ons zorgt. Ik wens jullie Gods kracht toe die hard nodig is bij het verwerken van dit verlies.
+0
Anonymous
God wil altijd dichtbij de familie zijn, hoe zwaar het ook is om zonder Rob verder te leven als nabestaanden
Rob mag nu voor altijd bij Hem zijn.
Ik hoorde van siegard dat de begrafenis zaterdag is in Leusden.
Here u kent de mens
U kent zijn ziel
U weet wat de mens doet en alles wat hem bezighoud.
God is een toevlucht en een sterkte.
Wij vrezen voor geen enkel kwaad
omdat de Heer ons nooit verlaat.
+0
Agnes
On-ge-lo-fe-lijk. Een oude rood/bijbelkringgenoot is er gewoon niet meer.
Lieve Maureen en familie en vrienden van Rob: Heel veel sterkte.
Woorden schieten tekort. Verschrikkelijk nieuws en eigenlijk niet te bevatten!
Familie, Maureen en de hele GSV veel kracht en troost gewenst.
Maar bij God kan iedereen terecht en Hij zal troosten wie Hem daarom vragen.
Adriaan
Ik wens iedereen heel veel sterkte toe in deze dagen. Weet dat God met u is.
gecondoleerd
ik vind het vreselijk om te horen, zo plotseling en zo raar, onbevattelijk..
Maureen, familie en de mede-GSVers, heel veel sterkte toegewenst. Het is onbegrijpelijk..
We kunnen bij God terecht, hij zal troost geven
Wietze
' ik kijk omhoog naar de bergen, vanwaar zal komen mijn hulp? Mijn hulp komt van de Here, die de hemel en de aarde gemaakt heeft.'
Ik wil iedereen heel veel sterkte wensen, familie, vrienden, de hele GSV. Wij mogen weten dat alle hulp en kracht van God komt. Ik bid jullie alle kracht van God toe.
Gecondoleerd met dit verlies.
Judith Schoonhoven, Ad Tempus Vitae
Maureen, familie en vrienden van Rob, ik wil jullie heel veel sterkte toewensen in deze moeilijke tijden. Ik vind het vreselijk, en niet te bevatten. Ik bid voor jullie, en ik denk aan jullie. God zij met jullie, en weet dat Hij, ook al lijkt dat nu misschien niet zo, heel dicht bij is nu. En dat Rob rust heeft gevonden bij Hem.
Jil
GSV'ers, vrienden van Rob, gecondoleerd met dit verlies. Onbegrijpelijk. Ik wens jullie de nabijheid van God toe in deze moeilijke momenten.
Henri Plas
Maureen, familie en vrienden van Rob gecondoleerd en sterkte met het verwerken van dit grote verdriet. Ik hoop dat jullie rust kunnen vinden bij God en dat jullie zijn kracht ervaren om hier mee om te gaan.
Harm V.
Familie, Maureen, vrienden en GSV'ers gecondoleerd met het zo plotselinge overlijden van Rob. God zij met jullie.
Riekje Kamphuis
De mens - zijn dagen zijn als het gras
hij is als een bloem die bloeit op het veld
en verdwijnt zodra de wind hem verzengt
de plek waar hij stond, kent hem niet meer.
Maar de Heer is trouw aan wie hem vrezen,
van eeuwigheid tot eeuwigheid.
Hij doet recht aan de kinderen en kleinkinderen
van wie zich houdt aan zijn verbond
en naar zijn geboden leeft. (psalm 103)
Ik wens Maureen, Robs familie en vrienden heel veel sterkte en de nabijheid van de Heere toe. Ik zou nog meer kunnen zeggen; maar woorden zijn vaak arm. De taal van het hart is duidelijk en warm. Moge God zijn arm om jullie schouders leggen.
Jan
Maureen, familie en vrienden, ik bid jullie kracht en rust toe in de tijd die voor ons ligt. Ontzettend en schokkend nieuws. Moge de Here een God van nabij zijn voor jullie en voor de hele GSV.
Cor
Klom ik op naar de hemel - u tref ik daar aan,
lag ik neer in het dodenrijk - u bent daar.
Al verhief ik mij op de vleugels van de dageraad,
al ging ik wonen voorbij de verste zee,
ook daar zou uw hand mij leiden,
zou uw rechterhand mij vasthouden
Psalm 139: 8-10
Gods wegen zijn onbegrijpelijk. Toch wil ik mij graag troosten met de gedachte, dat Hij, die Rob gemaakt heeft en hem als geen ander kent, ook nu voor Hem zorgt en doet wat goed voor hem is.
Ik wens alle nabestaanden, Robs familie, Maureen en iedereen, die hem dierbaar was en voor wie hij een dierbare was ontzettend veel kracht en sterkte toe in deze zware tijd. Dat God ons hierin mag bijstaan.
Jan Maarten
Maureen, familie en vrienden, ik bid jullie kracht toe bij dit groot verlies en verdriet.
Dick de Gelder
Heer, u bent ons een toevlucht geweest
van geslacht op geslacht.
Nog voor de bergen waren geboren,
voor u aarde en land had gebaard –
u bent, o God, van eeuwigheid tot eeuwigheid.
Psalm 90: 1-2
Bij onze Vader in de hemel mogen we schuilen, ook bij dit vreselijke bericht. Ik bid Robs familie, Maureen en al zijn dierbaren veel kracht toe voor deze tijd.
Anke Marije Huisman
Ik heb Rob meegemaakt tijdens zijn ontgroening en daarna was ik zijn Rabbi. In die tijd en daarna heb ik hem geregeld gesproken. Elke keer was ik weer positief verrast door zijn openheid. Het is een raar idee dat hij nu overleden is.
Ik wens zijn vriendin, familie, vrienden en GSV'ers veel sterkte en ik hoop dat jullie je troost zoeken bij God.
Bouke Kruize
Ik wil alle mensen die om Rob heen stonden en die door dit grote verdriet zijn opgeschrikt, heel veel sterkte en Gods zegen en rust toewensen. Maureen en familie van Rob, mijn gedachten gaan in het bijzonder naar jullie uit. Ik bid tot God, dat hij jullie in deze moeilijke tijd tot rust mag brengen.
Nanne Veldman
Rob, wat mochten we een prachtige tijd met je meemaken! Je had veel aandacht voor de mensen om je heen en wat was het tof om met jou te sporten, veeeel spelletjes te doen en goede gesprekken met je te hebben. We missen je hier verschrikkelijk, en wat is het moeilijk om te bedenken dat jij nu in een hele andere en betere realiteit leeft dan wij nu. Wij, die nu treuren omdat jij niet meer hier bent. Jij mag nu leven in een wereld waar de zonde en de dood geen greep meer op je kunnen krijgen en waar je ten volste tot je recht mag komen.
Harm-Tjeerd.
Robs vrienden en familie wens ik toe dat ze mogen ervaren hoe goed God is, die voor Rob en ook voor ons zorgt. Ik wens jullie Gods kracht toe die hard nodig is bij het verwerken van dit verlies.
God wil altijd dichtbij de familie zijn, hoe zwaar het ook is om zonder Rob verder te leven als nabestaanden
Rob mag nu voor altijd bij Hem zijn.
Ik hoorde van siegard dat de begrafenis zaterdag is in Leusden.
Here u kent de mens
U kent zijn ziel
U weet wat de mens doet en alles wat hem bezighoud.
God is een toevlucht en een sterkte.
Wij vrezen voor geen enkel kwaad
omdat de Heer ons nooit verlaat.
On-ge-lo-fe-lijk. Een oude rood/bijbelkringgenoot is er gewoon niet meer.
Lieve Maureen en familie en vrienden van Rob: Heel veel sterkte.
Agnes Broeksema