+0
UndahCovah
U kunt hier uw condoleances kwijt voor de nabestaanden van Rob Bügel
Een onderwerp gestart door UndahCovah
U kunt hier uw condoleances kwijt voor de nabestaanden van Rob Bügel
Lieve familie van Rob, vrienden en kennissen,
Ik wens jullie heel veel sterkte en Gods liefdevolle nabijheid voor nu en in de komende tijd.
Tinka
Beste familie van Rob, vrienden en kennissen,
Woorden schieten te kort.
Heel veel sterkte toegewenst, dat jullie de kracht en liefde van God mogen ervaren.
We zullen voor jullie bidden.
Auke & Annechien
Ik wil iedereen, en vooral de familie, vrienden en Maureen veel sterkte wensen...
Rob was een zeer sympathieke jongen. Als eerstejaars hebben wij hem 2 weken van dichtbij meegemaakt tijdens het novitiaat. Toen werd al geroepen dat hij eigenlijk te aardig was om echt bang voor hem te zijn. Dat heb ik ook mogen ervaren in de weken erna, waarin we altijd leuk contact hebben gehouden. Ik kende hem misschien niet heel goed, maar in mijn belevenis was het echt een gouden jongen.
Wouter
Ik wil ook graag de familie van Rob, Maureen, al zijn vrienden, sterkte wensen in deze moeilijke tijd.
Zoals hierboven al een keer staat: woorden schieten te kort. Maar juist in deze tijd schieten mijn gedachten naar God, die alles heeft geschapen, en alles regeert. Bij Hem is troost, ook al lijkt Hij ver weg. Ik zal voor jullie bidden.
Matthijs
Mijn oprechte condoleances. Wat een schok; dit geeft wel aan hoe broos een mensenleven is. Ik bid de nabestaanden Gods troost toe.
Meijer
Vreselijk... Familie, vrienden, Maureen gecondoleerd!
Rob is bij God, maar toch wordt het gemis er niet minder om.. En zo onverwacht..
Sterkte!
Roel Schoemaker
Onze harten gaan uit naar iedereen die Rob kende, in het speciaal naar Maureen en de familie van Rob. Sterkte.
Ben en Xander
Mijn condoleances aan de vriendin, de familie, de vrienden, alle GSV-ers en de anderen die Rob Bügel (goed) kenden. Heel veel sterkte en troost toegewenst bij het verlies van jullie vriend, kind of kennis. Ik bid voor jullie!
ik bid Gods troost toe aan al Rob zijn vrienden, familie, Maureen. Het is een schok, zo'n verlies, het maakt je machteloos.
Allert
Ik kan er ook nog niet over uit, zo onwerkelijk. Ik wens ook iedereen sterkte en troost toe nu op dit moment maar ook later als het besef nog meer doordringt. God zorgt, ook in deze tijd! Joanne
Heel veel sterkte gewenst aan iedereen die Rob kende en hem nu moet missen. Het is voor mensen niet te bevatten. Gelukkig hebben wij een God die troost.
Sabine
Zo jong, met nog zo´n mooi leven in het verschiet. Ik bid dat iedereen die Rob kende en er verdriet over heeft troost mag vinden bij God. Speciaal ook voor zijn familie, Maureen en de jongens van Hijgend Hert.
Renske.
Wat een schok. Ik kan nauwelijks troostende woorden vinden maar aan iedereen die nauw verbonden was met Rob mijn oprechte deelneming en veel sterkte toegewenst.
Jannes
Ik wil iedereen condoleren die dicht bij Rob stond. Iemand verliezen is altijd moeilijk, zeker als het zo onverwachts is.
Veel sterkte en Gods hulp en troost toegewenst in de komende tijd.
Ik wens Maureen, familie en vrienden heel veel sterkte en troost. Ik denk aan jullie en bid voor jullie.
Maurice
Iedereen heel erg veel sterkte en troost, dit is allemaal erg plotseling en hij was veel te jong om te sterven.
Verslagen door dit nieuws maar gesterkt door Gods kracht. Die kracht bid ik ook toe aan de familie van Rob, aan Maureen en alle andere vrienden en kennissen. Sterkte gewenst in deze moeilijke tijd.
Henk-Jan
Ik bid en wens de familie van Rob, Maureen, vrienden en anderen die dichtbij hem staan ontzettend veel sterkte toe.
Beste GSV-ers,
Wij leven met jullie mee en bidden voor jullie in deze verwarrende en droevige dagen. Wees er van overtuigd dat jullie Hemelse Vader ook nu jullie draagt.
Lodewijk en Margriet van 't Hof
Hardenberg
Ik wens Robs famillie en vrienden en Maureen veel sterkte en Gods kracht toe in deze tijd. Ik hoop dat jullie troost mogen vinden bij God.
Herman