mensenvriend

Amicae amicique,

BELANGRIJK: SPACTIVITEIT wordt wél op het veldje tussen de aqua en de saffier gehouden!!

Komt allen van 15:00 – 17:00 naar het veld tussen de aqua en de saffier!

SPAC

Dit zorgt ervoor dat ik wel naar de SPACtiviteit ga... Alhoewel een herhaling van het kwalleballen van vorig jaar ook niet te versmaden is :wink:

Dit zorgt ervoor dat ik geen zin meer heb... Zo'n activiteit moet je juist nat en smerig maken, niet verplaatsen dus!

mensenvriend

Zie eerste post op dit forum!! Spactiviteit wordt dus wél buiten georganiseerd!

mensenvriend

Amicae amicique,

BELANGRIJK: SPACTIVITEIT wordt wél op het veldje tussen de aqua en de saffier gehouden!!

SPAC

mensenvriend

Nemen de mensen die aangegeven hebben honkbalknuppels beschikbaar te stellen deze alsnog mee naar de Spactiviteit?

mensenvriend

Amicae amicique,

SPAC

Ben je van plan om elk uur te posten? :lol:

mensenvriend

Ja! En neem allemaal een paraplu mee, en kleren die nat, vies en vochtig mogen worden...

Oh ja, we zoeken nog voetballen

kun je ook alvast uitleggen wat we precies gaan doen?

mensenvriend schreef: Ja! En neem allemaal een paraplu mee, en kleren die nat, vies en vochtig mogen worden... Oh ja, we zoeken nog voetballen

heb jij een pomp??? dan heb ik een voetbal.

SPAC bedankt!

Foto's?

Volgens mij heb ik geen fotocamera gezien tijdens de spactiviteit.

Sipko heeft foto's gemaakt volgens mij.

noop. dat ding was de hele tijd in mijn tas. Corien had ook een camera mee en Hielko volgens mij ook.

ja klopt, ik heb wel een paar foto's. maar op dit moment is wordt mijn camera ook ontvoerd dus kan nog niet zoveel online zetten :)