Misschien ten overvloede voor sommige mensen, mijn oom heet Herman Veenhof en is werkzaam bij het ND. Hij heeft het artikel geschreven, niet ik, maar ik ben wel geïnterviewd. Wie is dus wie in het artikel? Pinkeltje heeft er in elk geval al 1 goed.

N.B. Steendam

Ik vond het al wat gek.
Jasper, Snurf en... Harm? (Ik dacht eerst aan Arnold, maar die is natuurlijk geen lid meer)

Ik ontken alles.

EDIT: geinig artikel, maar die pseudoniemen zijn echt tè gemaakt. Trouwens, een beetje dames vergelijken! Als je een vent bent maak je jezelf bekend!

Ik zeg: Frits is Herman, Kees is Hendrik, Jaap is Harm H en Anton is Arend :P

N.B. Steendam

Jan Kruidhof was op de journaals vandaag, wel een minuut lang (als je ze bij elkaar optelt). Hij was er heel trots op...

N.B. Steendam schreef: Jan Kruidhof was op de journaals vandaag, wel een minuut lang (als je ze bij elkaar optelt). Hij was er heel trots op...

wat mooi! :) is het ook ergens te zien?

Opnieuw een GSVer in de media. Deze keer is het mijn huisgenoot Roel met een stuk over christelijkwonen.nl. Te vinden in het Reformatorisch Dagblad.

Bij dezen de link

Roel, wat heb jij een metamorfose ondergaan als ik die foto bij het artikel moet geloven..

Briljante foto's idd. Wat doe je eigenlijk met dat orgel?

hahah best een goeie foto toch ? :o

@Klarien, de metamorfose is best goed gelukt toch?

(ter verduidelijk, de persoon die je daar ziet is Peter, de andere geïnterviewde persoon.)

D'r staat een GSV'er met z'n dikke plofkop een beetje interessant te doen op Wikipedia.

Ha, vooral de tekst: 'Ten minste één van de mensen die meewerken aan Wikipedia vindt dat deze pagina in deze vorm niet binnen de Wikipedia-encyclopedie past. De pagina is daarom aangedragen op de verwijderlijst.

De reden die hiervoor is opgegeven, luidt: zelfpromotie.'

Klaas Oudman - behoorlijk opgeleukt artikel van iemand die 2 AO-boekjes (ong. 16 blz.) heeft geschreven is NE - )°///< 1 mrt 2010 23:05 (CET)

* Symbol support vote.svg Voor verwijderen Er zijn gedurende de komende jaren geen publicaties van Oudman te verwachten aangezien hij heeft aangegeven eerst zijn studie te willen afronden. Zullen we dan met de publicatie van zijn zelfpromo in Wiki ook nog maar even wachten? Fred 1 mrt 2010 23:09 (CET)
Roell schreef: (ter verduidelijk, de persoon die je daar ziet is Peter, de andere geïnterviewde persoon.)

De andere foto klopt wel, wou je zeggen? :shock:

Een gsvclan op twitter?

http://twitter.com/Gsvclan

Ha, Gezelligheid Staat Voorop!

Ik zie het, maar waarom dan ons logo jatten?

beetje oud nieuws, maar toch, samen met Neelie Kroes: http://www.ictdelta2010.nl/ICTD/Meeting ... prijs.html

Leuk, Wietze! Gefeliciteerd!

Esther Smit in een item van TV Noord over de iPad. Vanaf 0:35.