Ann. schreef: Ik heb expres verder gekeken dan 45:00 ...
Annelina toch! :D
Bijzonder grappig om te zien hoe mensen zichzelf voor lul weten te zetten, de GSV-ers doen het nog best netjes :)
En zelfs een gast die zn vriendin "uitleent" voor het goede doel... :shock: :D
Henderi schreef: Haha, briljant
+0
Fleurke
+0
Ursa
Lelijke Fleurke, en jij ziet meneer de praeses op 1:18 niet?
+0
C.A.
Waar zou Berend het anders over hebben, Harm?
+0
Ursa
Het Jozef Isrealsplein ja.
+0
Edje
Waarschijnlijk zelf geüpload, maar toch maar mooi op de voorpagina van nu.nl in het vakje Nu op Nufoto:
Hebben jullie de half 5 dienst in de Columna nog kunnen halen?
+0
Octr
Haha, mooie foto!
+0
Ole Einar Bjorndalen
Ze waren ook tijdens de uitzending na de laatste race van Annette Gerritsen te zien!
+0
theodorus
oioio wat een stuk! Ons annetje! Super!
+0
Henri L
en bij de 500 meter van zondag, tijdens elke start
+0
SJ
Hee Maurice in That's the Question op nederland 2 nu! :P
+0
Infamous angel
Jammer joh, je had het kunnen winnen. We schreeuwden niet hard genoeg: "BIOKEROSINE!"
+0
AssessorJoost
Antuma op pagina 10 van NRC Next
+0
Herbsgarden
Bij het verkiezingsdebat op Nederland 2 zie je bij ieder shot van Arie Slob de blije bakkes van Rinze Broekema op de achtergrond.
+0
Henderi
Roel van der Sloot met Christelijk Wonen in het ND van 17 februari:
+0
AssessorJoost
leuk meisje roel? die janneke...
+0
UndahCovah
Vandaag in het ZoZ op pagina 17 een interview met 4 GSV'ers over het paraderen in de UB en het leengedrag van studenten, inclusief een mooie foto van de 'catwalk' in de UB. De namen van de GSV'ers zijn gefingeerd. Aan jou dus de uitdaging om te raden wie wie is!
+0
Pinkeltje
Ah, dus dat was inderdaad van jou, Herman? Ik kreeg al de indruk dat je met Kees Hendrik bedoelde.
+0
C.A.
Kan iemand 'm even scannen? Super bedankt.
+0
N.B. Steendam
Heb jij De Krant niet? Foei, ik heb 'm zelfs gelezen. Mooi artikel Herman. Maar had je niet liever Franca geïnterviewd?
Annelina toch! :D
Bijzonder grappig om te zien hoe mensen zichzelf voor lul weten te zetten, de GSV-ers doen het nog best netjes :)
En zelfs een gast die zn vriendin "uitleent" voor het goede doel... :shock: :D
Lelijke Fleurke, en jij ziet meneer de praeses op 1:18 niet?
Waar zou Berend het anders over hebben, Harm?
Het Jozef Isrealsplein ja.
Waarschijnlijk zelf geüpload, maar toch maar mooi op de voorpagina van nu.nl in het vakje Nu op Nufoto:
Hebben jullie de half 5 dienst in de Columna nog kunnen halen?
Haha, mooie foto!
Ze waren ook tijdens de uitzending na de laatste race van Annette Gerritsen te zien!
oioio wat een stuk! Ons annetje! Super!
en bij de 500 meter van zondag, tijdens elke start
Hee Maurice in That's the Question op nederland 2 nu! :P
Jammer joh, je had het kunnen winnen. We schreeuwden niet hard genoeg: "BIOKEROSINE!"
Antuma op pagina 10 van NRC Next
Bij het verkiezingsdebat op Nederland 2 zie je bij ieder shot van Arie Slob de blije bakkes van Rinze Broekema op de achtergrond.
Roel van der Sloot met Christelijk Wonen in het ND van 17 februari:
leuk meisje roel? die janneke...
Vandaag in het ZoZ op pagina 17 een interview met 4 GSV'ers over het paraderen in de UB en het leengedrag van studenten, inclusief een mooie foto van de 'catwalk' in de UB. De namen van de GSV'ers zijn gefingeerd. Aan jou dus de uitdaging om te raden wie wie is!
Ah, dus dat was inderdaad van jou, Herman? Ik kreeg al de indruk dat je met Kees Hendrik bedoelde.
Kan iemand 'm even scannen? Super bedankt.
Heb jij De Krant niet? Foei, ik heb 'm zelfs gelezen. Mooi artikel Herman. Maar had je niet liever Franca geïnterviewd?