Op de Nestor voorpagina van faculteit Economie & Bedrijfskunde, Business Economics Freshman of the Year: Siard Jongsma! Gefeliciteerd jonge, knappe prestatie! Op eerstvolgende Facgroep geef jiij een lezing hierover.

Beetje jammer dat hij al naar een andere studie is geswitched maarja.

Laura Niazy en Gerben Kiffen zitten achter Mathijs van Nieuwkerk bij DWDD.

Wat doen die twee daar zo samen?:S

GSV-societeit in de media: UK. Lees ik als randlid ook direct dat de GSV een nieuwe penningmeester heeft: "'Pas toen er een derde binnenkwam merkte die dat er rook uit de stopcontacten kwam', vertelt penningmeester Arjen Verderee van de GSV".

Dick schreef: GSV-societeit in de media: UK. Lees ik als randlid ook direct dat de GSV een nieuwe penningmeester heeft: "'Pas toen er een derde binnenkwam merkte die dat er rook uit de stopcontacten kwam', vertelt penningmeester Arjen Verderee van de GSV".

atv is een hbo-clubje en wordt uit principe niet vermeld in een krant met een universitaire grondslag. oftewel een leugentje om bestwil.

Zozo, meneer heeft ook een aardig proces doorgemaakt in de afgelopen maanden :)

Dick schreef: GSV-societeit in de media: UK. Lees ik als randlid ook direct dat de GSV een nieuwe penningmeester heeft: "'Pas toen er een derde binnenkwam merkte die dat er rook uit de stopcontacten kwam', vertelt penningmeester Arjen Verderee van de GSV".

Opvallend. De achternaam is bijvoorbeeld ook nog eens Verbree.

Morgenavond DWDD, BK Zomer & Kelder is erbij!
Kijken dus!

zmith schreef: Op de Nestor voorpagina van faculteit Economie & Bedrijfskunde, Business Economics Freshman of the Year: Siard Jongsma! Gefeliciteerd jonge, knappe prestatie! Op eerstvolgende Facgroep geef jiij een lezing hierover.

haha mooi die serieus-kijkende jongeman is dus wel Siard!

@vanDijk; dat was natuurlijk een grapje, toen ik nog hbo deed vond ik het grapje leuker om te maken, in de zin van zelfspot.

@Fleurke en bk, veel plezier morgen
zou je tijdens de uitzending een ding voor me willen doen?

Jij roept:

"Wintersport vergelijken?"

Vervolgens roept de rest:

"SKIGO.NL!"

Regel dat en je bent echt mn held :)

Fop Schipper was te zien in de kerkdienst in Baalder olv ds A Verbree op Ned 2

Dominee Klapwijk begon in zijn preek van zondagavond ineens over dat we uiteindelijk allemaal maar een stuk uit het vuur gerukt brandhout zijn...

Ook Eduard was getuige van deze diepzinnige woorden.

Mooie preek trouwens..

Mag ik het zeggen?!
UK 15 2009, pag. 2: Een boze Harry, triomfantelijke Wietze en afwasser Fer in 1 artikel genoemd!

humm ben ik wel benieuwd wat er staat.. maar zit er precies op pagina 2 een fout op de pagina..

ja hoor, op serieus request tv:

http://player.omroep.nl/?aflid=10444486

enthousiaste gsv'ers op 44:15 (gereformeerde meisjes uitschakelen voor 45:00)

Ik heb per ongeluk verder gekeken dan 45:00 ...

Haha, briljant

haha, gekke jongens toch!

Volgens mij heeft die linker in z'n broek gepiest.