Wel tof dat je zomaar even reclame maakt voor Happietaria ;)
+0
C.A.
Vroeger kreeg ik van Martijn alleen maar Kies&Kook, lekker altijd hetzelfde om de drie dagen. Wereldgerechten bereiden is toch een stapje in de goede richting, chapeau.
+0
Ursa
Amice Fop Schipper geeft zijn mening over een anti-Israƫl actie:
Haha, mooi om de woorden 'selectieve verontwaardiging' zo voor de camera eruit te kunnen persen ;)
Welke producten importeert Nederland ook alweer uit Israel?
+0
Henrique
appels, sinaasappels en avocado's dus volgens het filmpje
+0
YeHeSs
Zal met die appels wel meevallen, Jonagold, Elstar, Granny Smith komen allemaal van Hollandse bodem. Verder een mooie reactie van Fop.
+0
pytric
Oeioei. Verkapte jodenhaat, pas maar op Fop voor je het weet komt Dries van Agt bij je langs om je met zijn nieuwe boek (is ie al in de ramsj?) op je kop te slaan.
+0
Fop
lijkt me leuk als ie langskomt, hoewel ik hem liever niet binnenlaat..
+0
corrp
In de UK zie ik Eduard en Fre op de constitutieborrel bij de GSp.
+0
Bruins
Inderdaad!
ps.
en volgens mij ook Harm Jan Prins.
Voor degenen die op het gomarus college hebben gezeten, die kennen hem of zijn befaamde vader, Meneer Prins van natuurkunde...
+0
Edje
Ja hoor, dat is hem. En het is natuurlijk het broertje van Annechien Prins.
+0
Ursa
Zo komen oud-klasgenoten elkaar weer tegen... :) (toch?)
+0
Kiffen
De Ruijter jonge. Ga je onmiddelijk melden bij de balie...
Hahahaha! Het zou hem zo kunnen zijn, met zijn gladde praatjes...
+0
Herbsgarden
+0
Roell
Rinze Broekema in "Bij ons in de PC"* Ik dacht dat die jongen ging studeren in Utrecht, maar hij is tegenwoordig aan de slag als verhuizer.
(laatste tien minuten)
Edit: "Bij ons in de BV"
+0
C.A.
Mijn broertje werkt bij Mijnstudent en liet me daarom dit filmpje zien, maar Rinze was me nog geeneens opgevallen. Scherp gezien hoor Roell!
+0
Roell
C.A. schreef: Mijn broertje werkt bij Mijnstudent en liet me daarom dit filmpje zien, maar Rinze was me nog geeneens opgevallen. Scherp gezien hoor Roell!
Ja grappig he, hij stond daar zo pontificaal in beeld en met de eerste klapronde, voor een ander team, ging hij heel bescheiden klappen en bij de tweede klapronde, voor zijn eigen team, ging hij helemaal uit zn dak met klappen. Gelukkig had de vakkundige jury dit in de gaten.
MijnStudent is het bedrijf van mijn neef trouwens, erg leuk om te zien. Als jij voor <a href="http://www.e-provider.nl">E-Provider</a> komt werken Chris, dan heeft mijn familie jouw familie in dienst (A)
Wel tof dat je zomaar even reclame maakt voor Happietaria ;)
Vroeger kreeg ik van Martijn alleen maar Kies&Kook, lekker altijd hetzelfde om de drie dagen. Wereldgerechten bereiden is toch een stapje in de goede richting, chapeau.
Amice Fop Schipper geeft zijn mening over een anti-Israƫl actie:
mms://wm1.gemgron.jet-stream.nl/oogtv/N ... 9_628k.wmvHaha, mooi om de woorden 'selectieve verontwaardiging' zo voor de camera eruit te kunnen persen ;)
Welke producten importeert Nederland ook alweer uit Israel?
appels, sinaasappels en avocado's dus volgens het filmpje
Zal met die appels wel meevallen, Jonagold, Elstar, Granny Smith komen allemaal van Hollandse bodem. Verder een mooie reactie van Fop.
Oeioei. Verkapte jodenhaat, pas maar op Fop voor je het weet komt Dries van Agt bij je langs om je met zijn nieuwe boek (is ie al in de ramsj?) op je kop te slaan.
lijkt me leuk als ie langskomt, hoewel ik hem liever niet binnenlaat..
In de UK zie ik Eduard en Fre op de constitutieborrel bij de GSp.
Inderdaad!
ps.
en volgens mij ook Harm Jan Prins.
Voor degenen die op het gomarus college hebben gezeten, die kennen hem of zijn befaamde vader, Meneer Prins van natuurkunde...
Ja hoor, dat is hem. En het is natuurlijk het broertje van Annechien Prins.
Zo komen oud-klasgenoten elkaar weer tegen... :) (toch?)
De Ruijter jonge. Ga je onmiddelijk melden bij de balie...
http://www.politie.nl/groningen/nieuws/ ... belaar.aspHet kon ook nog wel eens het Fer Ledelay in een Brandhout jas zijn, vind ik.
Volgens mij loopt die gast al jaren door de binnenstad.
Hahahaha! Het zou hem zo kunnen zijn, met zijn gladde praatjes...
Rinze Broekema in "Bij ons in de PC"* Ik dacht dat die jongen ging studeren in Utrecht, maar hij is tegenwoordig aan de slag als verhuizer.
(laatste tien minuten)
Mijn broertje werkt bij Mijnstudent en liet me daarom dit filmpje zien, maar Rinze was me nog geeneens opgevallen. Scherp gezien hoor Roell!
Ja grappig he, hij stond daar zo pontificaal in beeld en met de eerste klapronde, voor een ander team, ging hij heel bescheiden klappen en bij de tweede klapronde, voor zijn eigen team, ging hij helemaal uit zn dak met klappen. Gelukkig had de vakkundige jury dit in de gaten.
MijnStudent is het bedrijf van mijn neef trouwens, erg leuk om te zien. Als jij voor <a href="http://www.e-provider.nl">E-Provider</a> komt werken Chris, dan heeft mijn familie jouw familie in dienst (A)