Als Fred Molenhuis bij de Wadapatjakkers hoort dan heb je gelijk Kruidhof.

Vandaag tijdens Wimbledon 2009 tijdens de partij van Federer tegen Karlovic een vraag van Maurice Hoogendoorn en Pytric van't Hof

Iets met: "Moet Karlovic zijn spel niet aanpassen?"

Kijken hoeveel GSVers in de uitzending kunnen komen?
Prunus is er ook al in geweest.

Petrus 'de orgeltopper' van der Zwaag heeft aan een heel moeilijk orgelconcours meegedaan en met zeer goed resultaat! .

Dus kom volgend jaar naar de Grote Kerk in Maassluis voor een concert van Peter.

Kijk hier eens bij de 7e minuut en dan rond de 10e seconde:

http://player.omroep.nl/?aflID=9849150& ... d=00:21:55

Ik lach me hier helemaal de pleuris

Ik snap het niet. Wat is daar precies te zien dan? Een foto van 'Kast' in de keuken? Of heb ik nu een verkeerde link?

Als ie op iemand zou moeten lijken van de GSV zou het Kiffen zijn denk ik...

sprekend, zelfs die lach op zn gezicht is zo goed als hetzelfde! =)

Ik word hier gedemoniseerd waar ik bij sta. Zien jullie de ellende dan niet in zijn ogen? Dat kan ik niet zijn.
Mocht ik het wel zijn, dan is het in principe een foto die iedere avond gemaakt had kunnen worden...

TheoSikkema

Haha, ik had de aflevering wel gezien maar niet gelijk aan betreffend persoon gedacht. Maar inderdaad, degelijke overeenkomsten :)

Zoek de GSVer in een Montenegrijnse krant.

Ze wordt er zelfs opgewaardeerd tot lid van het Nederlandse parlement, niet gek.

http://www.nu.nl/opmerkelijk/2065192/bo ... idder.html

Dus daar was Johan dit weekend...

Martijn de Ruijter kookt/eet wereldgerechten. Je leest het in de bijlage Leven en Welzijn van het Nederlands Dagblad van vandaag.

Bij het kopje schuin onder het verhaal van Martijn, begin ik bij het lezen van de naam van de professor , ernstig te twijfelen aan zijn vakbekwaamheid.

Tijdens het interview heb ik ook hard moeten lachen toen ze begon met "Professor van Binsbergen zegt dat...". Vrouwtje van ND begreep het alleen niet.

een pdf'je. Leuke foto trouwens. Wekt de suggestie van een schone keuken...

Wel een scheve neus, die Martijn