Zoals beloofd, hierbij alsnog de aankondiging van de uitzendingen van het televisiespotje van de ChristenUnie over de Europese verkiezingen van 4 juni 2009. Dus mét GSV'er!
Het filmpje staat inmiddels ook online, en is te bewonderen via www.christenunie.nl
(Links in beeld, met opvallende blauwe bril met gele sterren.)
Of via www.christenunie.nl/webtv danwel via
Jasper schreef: Haha, ik was al bang enig gepuzzel te veroorzaken. Erik's verwondering over de drukte rond het plein bij Westerhaven drukt hij uit met het woord "Wow".
Niet zo negatief Klarien! Hoevaak heb ik jou naam al in de uk gelezen? Erik moest ergens beginnen en ik vind dit een goede start!
Ja, maar haar "behind" staat wel op google streetview, en dat is veel belangrijker.
+0
Rolv
Wow anders vind ik in eens in stad posters met de stylemarks van Nelian erop!
+0
Herbsgarden
Stipjes?
+0
Rolv
weet ik zo niet, maar Nelian zelf staat er iig op
+0
Herbsgarden
Vanavond, 20.30, NL3: NOVA College Tour met Peter van uhm.., jeweetwel. Bij ieder shot op de Commandant der Strijdkrachten is links een onder GSV'ers bekende topjournalist in spe te zien. Dus na DWDD lekker blijven hangen.
@rolf: waar hangen die posters? En staat ze weer achter een steekkarretje vol Philips-flatscreens?
+0
Roell
Herbsgarden schreef: Vanavond, 20.30, NL3: NOVA College Tour met Peter van uhm.., jeweetwel. Bij ieder shot op de Commandant der Strijdkrachten is links een onder GSV'ers bekende topjournalist in spe te zien. Dus na DWDD lekker blijven hangen.
@rolf: waar hangen die posters? En staat ze weer achter een steekkarretje vol Philips-flatscreens?
hahaha een topjournalist in spé! ik las vandaag nog een artikel over het feit dat mensen zichzelf altijd overschatten. Om helaas met een beetje raar voorbeeld te komen, in het artikel stond dat ruim 90% van de mannen denkt dat zijn geslachtsdeel groter is dan die van de buurman. Maar goed, de conclusie was dat een beetje zelfoverschatting ook goed is, want dat houdt de mens levendig.
En Jan, ik denk zeker dat je kwaliteiten hebt! Maar combineer die kwaliteiten met Calvinistische nederigheid.
+0
Henrique
het gaat volgens mij niet over Jan als 'ie 't heeft over journalist in spe ;)
+0
Rinze
Roell overschat zijn kennis over Herbsgarden.
+0
Roell
Rinze schreef: Roell overschat zijn kennis over Herbsgarden.
haha is dat tegenwoordig al de stelling van de dag?
ga toch discussies voeren met Heleen over de relevantie van je studie, lijkt me veel nuttiger.
+0
C.A.
Er is een kleine groep mensen die van het zichzelf overschatten wat Roell noemt (dit overschatten heet het onrealistisch positief zelfbeeld) geen last heeft. Ze staan ook wel bekend als manisch depressieven.
Tot zover dat ik de psycholoog uithang.
+0
Stieneke
Vanavond in de uitzending van het nieuws op RTV Noord over het item over de pretuniversiteit: Pauzerende GSV'ers op een bankje. Pytric, Dick, Nanne en Cor.
Zoals beloofd, hierbij alsnog de aankondiging van de uitzendingen van het televisiespotje van de ChristenUnie over de Europese verkiezingen van 4 juni 2009. Dus mét GSV'er!
Het filmpje staat inmiddels ook online, en is te bewonderen via www.christenunie.nl
http://petervandalen.christenunie.nl/(Links in beeld, met opvallende blauwe bril met gele sterren.)
Of via www.christenunie.nl/webtv danwel via
De uitzendtijden van de spot op TV zijn als volgt:
Regulier:
23-03-2009 Ned2 21:48
06-04-2009 Ned2 21:48
24-04-2009 Ned1 17:50
18-05-2009 Ned1 17:50
03-06-2009 Ned1 17:50
Herhaling:
17-03-2009 Ned2 10:20
27-03-2009 Ned2 10:25
09-04-2009 Ned2 11:00
21-04-2009 Ned1 17:50
12-05-2009 Ned1 17:50
26-05-2009 Ned1 17:50
09-06-2009 Ned2 10:20
tof Stieneke!
Ja, maar haar "behind" staat wel op google streetview, en dat is veel belangrijker.
Wow anders vind ik in eens in stad posters met de stylemarks van Nelian erop!
Stipjes?
weet ik zo niet, maar Nelian zelf staat er iig op
Vanavond, 20.30, NL3: NOVA College Tour met Peter van uhm.., jeweetwel. Bij ieder shot op de Commandant der Strijdkrachten is links een onder GSV'ers bekende topjournalist in spe te zien. Dus na DWDD lekker blijven hangen.
hahaha een topjournalist in spé! ik las vandaag nog een artikel over het feit dat mensen zichzelf altijd overschatten. Om helaas met een beetje raar voorbeeld te komen, in het artikel stond dat ruim 90% van de mannen denkt dat zijn geslachtsdeel groter is dan die van de buurman. Maar goed, de conclusie was dat een beetje zelfoverschatting ook goed is, want dat houdt de mens levendig.
En Jan, ik denk zeker dat je kwaliteiten hebt! Maar combineer die kwaliteiten met Calvinistische nederigheid.
het gaat volgens mij niet over Jan als 'ie 't heeft over journalist in spe ;)
Roell overschat zijn kennis over Herbsgarden.
haha is dat tegenwoordig al de stelling van de dag?
ga toch discussies voeren met Heleen over de relevantie van je studie, lijkt me veel nuttiger.
Er is een kleine groep mensen die van het zichzelf overschatten wat Roell noemt (dit overschatten heet het onrealistisch positief zelfbeeld) geen last heeft. Ze staan ook wel bekend als manisch depressieven.
Tot zover dat ik de psycholoog uithang.
Vanavond in de uitzending van het nieuws op RTV Noord over het item over de pretuniversiteit: Pauzerende GSV'ers op een bankje. Pytric, Dick, Nanne en Cor.
http://www.rtvnoord.nl/nieuws/indexwm.a ... &pid=80699Briljante cameraman, dat hij wist dat hij mij van het shot moest afknippen.
Ik zag trouwens gisteren Stieneke op TV.
Als je goed kijkt bij 0:27 e.v. dan staan dorine, catharina en nog een heel stel gsv-ers aan het hek achter de koningin..
Stieneke stond vorige week in de "Nait Soezen" - je weet wel, dat krantje uit de UB.
Senaat Lenting vloog vandaag voorbij op tv, toen RTL4 liet zien dat de klok van de Martinitoren vanochtend werd geluid.
Edit: staat het video-overzicht, met daaronder het filmpje 'Drama bereikt Groningen'. Na 18 seconden zijn de senatoren in beeld.
Ik ook.
{dit was een reactie op de post van Erika hieronder}
Sorry, niet de bedoeling. Zal even goede link zoeken.