Herbsgarden

echt superleuk. Was het een beetje te eten?

Die kip is echt een aanrader! Om het wat minder duur te maken koop je gewoon ontbijtspek ipv pancetta. Kwam ik zelf te laat achter... ;-)

Oftewel een kippetje Happie. Of is het anders?

Mooie vraag bij voetbal inside Henri Ligtenberg uit Groningen....

Haha, heb je het gezien? Ik had de vraag 's ochtends al gestuurd en had het dus niet meer verwacht.

Voor wie het wil zien:

www.rtlvoetbal.nl

klik op 'gemist'
klik op ' voetbal international'
rond minuut 45:50

@Henri L voor de extra duidelijkheid: afl. 7 geniaal btw..

goed bezig Henri, lekker betrokken met de jupiler league! :)

en dan hier de onvermijdelijke vraag:

TheoSikkema

Ik ben eigenlijk nog wel benieuwd naar het antwoord :)

Morgenavond, maandag 9 maart 21.50-22.00 Nederland 2, wordt in de Zendtijd voor Politieke Partijen het nieuwe televisiespotje van de ChristenUnie voor de Europese Verkiezingen uitgezonden, mét GSV'er.

Vanavond heeft de ChristenUnie wél zendtijd voor politieke partijen, maar de uitzending van het spotje voor de Europese verkiezingen is verplaatst heb ik zojuist vernomen.
Het blijft natuurlijk altijd goed om te kijken vanavond, en als datum en tijd bekend zijn voor het nieuwe filmpje, breng ik u weer op de hoogte.

Pak even de Nrc.next erbij, je kijkt bij Opinie (pagina 20), en dan vind je zomaar even een heel artikel met zelfs een mooi plaatje van researchmaster student amice Kars de Bruijne. Iets met Afrikanen en oorlog ofzo.

Vriend Niels

Kars is een ontzettende HiPo, dat zie je zo.

Herbsgarden
C.A. schreef: Pak even de Nrc.next erbij, je kijkt bij Opinie (pagina 20), en dan vind je zomaar even een heel artikel met zelfs een mooi plaatje van researchmaster student amice Kars de Bruijne. Iets met Afrikanen en oorlog ofzo.

Het plaatje is trouwens best groot hoor, dus koop eens een krant - nu zijn ze er nog - en lees dat stukje. Ik ben het er trouwens aardig mee eens, maar vraag me wel af wat de precedentwerking is.

Voorgeschiedenis
De president van Soedan is verantwoordelijk voor meer dan 200.000 doden. (Denk aan OV-lezing vorig jaar.) Het Internationaal Strafhof besloot de president te vervolgen, maar die reageerde met een symbolische middelvinger en stuurde zestien hulporganisaties het land uit. Gevolg: één miljoen vluchtelingen blijven zonder hulp achter.

Betoog Kars
"De situatie van de Soedanese vluchtelingen wordt alleen maar verergerd door het arrestatiebevel. Dus, politici, zorg voor vrede en hang niet de moraalridder uit." (Vrij vertaald.)

Update: shiiit, Maxime Verhagen is het niet eens met Kars, schrijft ie op Twitter.

haha wat vet Jan dat je dat hebt gevraagd! (en dat die mogelijkheid bestaat, heeft die vent geen life, hij zit de hele dag beetje te twitteren!)

Erik Plaggenmarsch in de UK, over het stukje risico bij fietsen in Groningen. Goed bezig Erik. Even aan je mediacarriere timmeren!

Waar kan ik dat online lezen, als ik de UK niet via de flashplayer kan openen?

Herbsgarden

Waar kan ik dat online lezen, als ik die flashversie al drie keer doorgebladerd heb maar nergens Eriks naam tegenkom?

in de vorige UK. Ik kon het ook al niet vinden, maar werd beloond met twee regeltjes tekst!

Haha, ik was al bang enig gepuzzel te veroorzaken. Erik's verwondering over de drukte rond het plein bij Westerhaven drukt hij uit met het woord "Wow".

Niet zo negatief Klarien! Hoevaak heb ik jou naam al in de uk gelezen? Erik moest ergens beginnen en ik vind dit een goede start!