die is bij mijn weten hartstikke hard lid van NSG, maar toch leuk.
+0
C.A.
Kira, die zit op Curaçao, dus die reageert hier niet direct denk ik. ;)
+0
Robbert
Octr en Beuz hebben weer een bladzijdje sport in het ND geschreven, leuk om te lezen.
+0
JWJ
Afgelopen zondag waren er in het legendarische programma ' ik wed dat ik het kan' heel wat GSV'ers in beeld te zien.
+0
Warnings:1
JWJ schreef: ... zondag .... GSV'ers in beeld te zien.
En denk jij dat Kars het zo bedoeld zou hebben? Ik ben namelijk jonger dan de GSV en mocht in mijn jeugd op zondag niet naar het oog van de duivel kijken, althans niet wanneer het oog ingeschakeld was. Gemakshalve werd het apparaat dan ook niet ingeschakeld op de dag des Heren.
+0
Edje
Daarom kan je het nu ook bekijken op RTLgemist.nl.
+0
Holsappel
Martin keek wel heel serieus toen Nicolette zo dicht bij hem kwam staan...
+0
Stieneke
Ik zag Maurice vanavond bij OOG in het nieuws, in het item over de kabelbaan in de Stad.
Ik kreeg netjes een brief van meneer Verschuren met de vraag waar zijn cadeautje naar toe moest...
+0
Stieneke
YeHeSs schreef: Voor de geïntresseerden:
mms://wm1.gemgron.jet-stream.nl/oogtv/N ... 8_628k.wmv
Overigens, scherp Stieneke, ik miste Maurice bijna op het einde van het filmpje (waar hij overigens met naastgetekende in gesprek is)...
Ik heb dit filmpje 2x moeten bekijken om Maurice in beeld te zien. De uitzending op tv bracht hem onmiskenbaar en profil in beeld, maar dat is een ander filmpje dan hier aangehaald.
+0
YeHeSs
Een item van Oog TV over Happietaria met onder andere Jasper Stevens...
Leuk item. Vooral die vrijwilliger op 0.22: echt het archetype van de Groningse student.
+0
Henri L
Hahaha... goed verhaal Jasper, jij kunt het geld best missen...
+0
Stieneke
Herbsgarden schreef: Leuk item. Vooral die vrijwilliger op 0.22: echt het archetype van de Groningse student.
Ha! Dat is mijn fractiegenoot. Die avond bediende de Statenfractie de gasten van Happietaria.
+0
Jasper
Mochten ze niet wat meer in de keuken filmen? Die lui verdienen meer credits dan familie Stevens (mijn moeder en zusje zijn de eerste twee mensen die je ziet eten).
+0
Herbsgarden
Luister vanaf 18.00 uur allemaal naar Piekuur op OOG-radio! Ik heb een heel bijzonder item met twee GSV'ers.. Luisteren kan op 106.6 FM of via .
+0
Holsappel
Welke tijd en welke GSV'ers...
+0
Fleurke
Hahaha wat briljant, volgens mij wordt er zometeen iemand, op de radio, voor de dies gevraagd...
die is bij mijn weten hartstikke hard lid van NSG, maar toch leuk.
Kira, die zit op Curaçao, dus die reageert hier niet direct denk ik. ;)
Octr en Beuz hebben weer een bladzijdje sport in het ND geschreven, leuk om te lezen.
Afgelopen zondag waren er in het legendarische programma ' ik wed dat ik het kan' heel wat GSV'ers in beeld te zien.
En denk jij dat Kars het zo bedoeld zou hebben? Ik ben namelijk jonger dan de GSV en mocht in mijn jeugd op zondag niet naar het oog van de duivel kijken, althans niet wanneer het oog ingeschakeld was. Gemakshalve werd het apparaat dan ook niet ingeschakeld op de dag des Heren.
Daarom kan je het nu ook bekijken op RTLgemist.nl.
Martin keek wel heel serieus toen Nicolette zo dicht bij hem kwam staan...
Ik zag Maurice vanavond bij OOG in het nieuws, in het item over de kabelbaan in de Stad.
Voor de geïntresseerden:
mms://wm1.gemgron.jet-stream.nl/oogtv/N ... 8_628k.wmvOverigens, scherp Stieneke, ik miste Maurice bijna op het einde van het filmpje (waar hij overigens met naastgetekende in gesprek is)...
Ik kreeg netjes een brief van meneer Verschuren met de vraag waar zijn cadeautje naar toe moest...
Ik heb dit filmpje 2x moeten bekijken om Maurice in beeld te zien. De uitzending op tv bracht hem onmiskenbaar en profil in beeld, maar dat is een ander filmpje dan hier aangehaald.
Een item van Oog TV over Happietaria met onder andere Jasper Stevens...
mms://wm1.gemgron.jet-stream.nl/oogtv/n ... 8_628k.wmvLeuk item. Vooral die vrijwilliger op 0.22: echt het archetype van de Groningse student.
Hahaha... goed verhaal Jasper, jij kunt het geld best missen...
Ha! Dat is mijn fractiegenoot. Die avond bediende de Statenfractie de gasten van Happietaria.
Mochten ze niet wat meer in de keuken filmen? Die lui verdienen meer credits dan familie Stevens (mijn moeder en zusje zijn de eerste twee mensen die je ziet eten).
Luister vanaf 18.00 uur allemaal naar Piekuur op OOG-radio! Ik heb een heel bijzonder item met twee GSV'ers.. Luisteren kan op 106.6 FM of via .
Welke tijd en welke GSV'ers...
Hahaha wat briljant, volgens mij wordt er zometeen iemand, op de radio, voor de dies gevraagd...
5 E als ze nee zegt....!