Ja, sorry, maar veel nieuwer ken ik ze niet meer ;).
+0
Yntse
Is dat toevallig familie van Berend? Zoja is dat goed te zien, zo nee dan had het familie kunnen zijn.
+0
Rienk
Fleurke schreef: Zo, eindelijk zie ik mijn broertje weer eens...
ja dus
+0
Yntse
Over het hoofd gezien, ben je nu boos?
+0
Hannah
Kut jonge, denk ik dat die Fleurke (the one and only) eindelijk wat met zn leven doet en virtuoos rockpiano gaat spelen... Zit-ie nog steeds een beetje op het terras.
+0
Ursa
Kuis je taal, Hannah! Dit kan toch zo niet...
+0
Yntse
Misschien is het Koos?
+0
Hannah
Ja, dat hoop ik ook Yntse, want anders is er serieus iets mis met mn geheugen. Ik kan me namelijk niet herinneren dat ik dat geplaatst heb. Bedankt voor je geloof in mij.
+0
HT
zo fel had ik je inderdaad nog niet meegemaakt! ik ben blij dat je (altijd) gewoon jezelf bent gebleven.
+0
YeHeSs
Unieke evacuatieproef na wedstrijd FC Groningen
GRONINGEN - Rijkswaterstaat houdt zondagmiddag na de voetbalwedstrijd FC Groningen-ADO Den Haag een unieke evacuatieproef.
De rijksdienst onderzoekt hoe verkeer, in geval van een ramp, zo snel mogelijk de stad kan worden uitgeleid. De Bornholmstraat wordt tijdelijk een eenrichtingsweg, zodat het verkeer over twee banen naar de A7 kan stromen.
Rijkswaterstaat gaat de verkeersstromen vergelijken met die van afgelopen zondag, na de wedstrijd FC Groningen-Feyenoord.
Yehess, Allert Knapper in dienst van Rijkswaterstaat, het mag weer...
+0
Knapzak
hohoho ik heb hier mijn wetenschappelijke pet op, in dienst van de RUG dus.
btw we balen er lichtelijk van dat de pers het niet onder de pet kon houden (de journalistieke dus)
+0
Herbsgarden
Maak voorkennis de onderzoeksresultaten onzuiver? (Btw: ik heb niet gelekt ;))
+0
Knapzak
haha, niet per se, maar het is zo ongecontroleerd. Zeker als het journaille daar met camera's rond gaat zwaaien. Ik gedraag me niet natuurlijk met een camera voor mn neus.
Ja, sorry, maar veel nieuwer ken ik ze niet meer ;).
Is dat toevallig familie van Berend? Zoja is dat goed te zien, zo nee dan had het familie kunnen zijn.
ja dus
Over het hoofd gezien, ben je nu boos?
Kut jonge, denk ik dat die Fleurke (the one and only) eindelijk wat met zn leven doet en virtuoos rockpiano gaat spelen... Zit-ie nog steeds een beetje op het terras.
Kuis je taal, Hannah! Dit kan toch zo niet...
Misschien is het Koos?
Ja, dat hoop ik ook Yntse, want anders is er serieus iets mis met mn geheugen. Ik kan me namelijk niet herinneren dat ik dat geplaatst heb. Bedankt voor je geloof in mij.
zo fel had ik je inderdaad nog niet meegemaakt! ik ben blij dat je (altijd) gewoon jezelf bent gebleven.
Unieke evacuatieproef na wedstrijd FC Groningen
GRONINGEN - Rijkswaterstaat houdt zondagmiddag na de voetbalwedstrijd FC Groningen-ADO Den Haag een unieke evacuatieproef.
De rijksdienst onderzoekt hoe verkeer, in geval van een ramp, zo snel mogelijk de stad kan worden uitgeleid. De Bornholmstraat wordt tijdelijk een eenrichtingsweg, zodat het verkeer over twee banen naar de A7 kan stromen.
Rijkswaterstaat gaat de verkeersstromen vergelijken met die van afgelopen zondag, na de wedstrijd FC Groningen-Feyenoord.
Bron: www.rtvnoord.nl
Yehess, Allert Knapper in dienst van Rijkswaterstaat, het mag weer...
hohoho ik heb hier mijn wetenschappelijke pet op, in dienst van de RUG dus.
btw we balen er lichtelijk van dat de pers het niet onder de pet kon houden (de journalistieke dus)
Maak voorkennis de onderzoeksresultaten onzuiver? (Btw: ik heb niet gelekt ;))
haha, niet per se, maar het is zo ongecontroleerd. Zeker als het journaille daar met camera's rond gaat zwaaien. Ik gedraag me niet natuurlijk met een camera voor mn neus.
we zijn zelfs internationaal:
http://www.nieuws.be/nieuws/Zondag_grot ... 5f68d.aspxMooi media-event lijkt het dan te gaan worden. Gelijk dan maar wat PR doen? Die auto's zo laten rijden dat ze een GSV-logotje vormen bijvoorbeeld.
Maar volgens de Televaag is het Rijkswaterstaat zelf die het bekend heeft gemaakt hoor.
Dat klopt, ik ben ook geen RWS, haha. Nee, valt wel mee, ze doen hun uiterste best om de media zoveel mogelijk bezig te houden.
Vanochtend zag ik onderstaand berichtje op teletekst van OOG staan. Wat leuk, Stephan! Niet echt weggaan, hoor. Succes!
http://www.oogtv.nl/ontwikkelen/php/hom ... om=&ucat=& http://www.bigvote.org.uk/?lid=10806Tof Stephan.
Goedzo Octr! Leuk!
Kira is gezien bij editie NL tijdens het item over het personeels tekort bij defensie.
En Kira, ben je ingegaan op de aanbieding van de militair?
Christian de kraker stond ook in de krant met een artikel over zijn reis naar afrika, in de universiteitskrant.