Ik zag in de UK een groot stuk over de Batavierenrace. De GSV heeft ook een superprestatie geleverd. Dat mag best wat aandacht krijgen in de 'pers'. Misschien de volgende keer de UK op de hoogte stellen?

Ja, vind het ook wel vaag dat de redactie bij een winnend Groningen niet even kijkt wat de rest van de Groningers er van gebakken hebben, zo van: 'Groningen scoort goed op de Batavierenrace'.

In de komende UK staat een artikel over de AIA-reis naar Libanon.

Valt me op dat nog niemand heeft opgemerkt:

In HanzeMag van afgelopen week (7 mei - pagina 10) staat een interview c.q. stageverslag van Henk Jan Broeksma over zijn belevenissen in Guangzhou. Ook de Vinkhuizenflats komen nog even ter sprake...

En in de UK van 15 mei: Stephan Antuma op nummer 6 in de lijst van de 10 meest invloedrijke studenten van Groningen:

'Nog maar twee maanden geleden werd Stephan fractievoorzitter van Student & Stad in de Groninger gemeenteraad en toch kennen veel mensen zijn naam. Goed, hij liep al twee jaar mee in de partij. Maar toch, in zo'n korte tijd zo'n naam opbouwen is een prestatie van formaat. Proficiat Stephan!'

Ha ja grappig he! Laat we het niet hebben over de objectiviteit van de meting maar leuk is het wel! Vooral het CUOS komt er heel goed af met een positie 2. CUOS is een puur ambtelijke organisatie die, in mijn optiek, lang niet zoveel invloed heeft als dat het onderzoek doet voorkomen. Het is een reputatieonderzoek waarbij je ook zou kunnen zeggen dat het weergeeft hoe prominent je jezelf als bestuurder kunt presenteren aan andere bestuurders. Die factor zorgt in ieder geval voor vertroebeling van het onderzoek! Bovendien is je invloed als rector van Vindicat totaal anders als presidiumlid van de U-raad. Zeer moeilijk te vergelijken aangezien je als rector van het corps zeer veel invloed hebt in jouw specifieke relatief kleine toko terwijl je als presidiumlid een redelijk marginale invloed hebt in een zeer grote organisatie! Hoe vergelijk je zoiets?

Desalniettemin: Stephan proficiat! En je liet je van je goede kant zien tijdens het interfacultair debat:)

Je bent gewoon jaloers Christiaan.... :)

Sssttt!!!;) Had er uiteraard graag willen staan! Maar niet voor 50 uur per week (of nog meer). Laat mij maar lekker in de rondte fietsen en wat studeren;)

Onze goeie ouwe Steef stond vrijdag ook nog in de NRC.next trouwens, en dus misschien ook wel in de normale NRC....

Binnenkort staan er 20 gsv'ers op het MPF!!! Loat goan!!! Lam als een malle... De deure!!! Willie wel, willie nie!!!

Komende vrijdag ben ik te zien in Zembla! Via mijn studie ben ik gevraagd om mee te werken aan een uitzending waarbij wetenschappelijk onderzocht wordt hoe Nederland Europees kampioen gaat worden. Hierbij worden 11 tips gegeven aan Van Basten. 4 van deze tips komen uit onderzoek dat ik heb gedaan met 2 studiegenoten. Verder ben ik bij 4 interviews te zien op de achtergrond en waarschijnlijk kom ik nog vaker in beeld. En ook nog in de aftiteling. Het wordt sowieso een leuke uitzending, dus gewoon kijken. Meer info:

http://omroep.vara.nl/Nieuwsitem.444.0.html?&tx_ttnews[tt_news]=6204&tx_ttnews[backPid]=171&cHash=277d90a0e1 Ow ja, het begint om 21.20 uur

tof Heijs, dat klinkt goed. :)

Leuk! Ik ga wel kijken!

Vriend Niels

Je moet naar Piekuur luisteren op Oog radio met DJ Jan K. Je kunt daar vette prijzen winnen!

Herbsgarden

Haha, inderdaad. De prijzen vliegen binnenkort naar je toe! Wat een mazzel toch, dat je je had opgegeven voor TeleBingo!

N.B. Steendam

Nou, ik heb anders nog geen prijzen gezien... En dat terwijl ik een trouw luisteraar bleek!

In het kader van een beetje promotie:

mms://wm1.gemgron.jet-stream.nl/oogtv/N ... 8_628k.wmv
Herbsgarden

Ik zag het voorbijkomen bij OOG-tv. Leuk item en ook een leuk succesje!

Hè, ik dacht dat het al veel langer zo was... En wat is het probleem van die mensen die tegen zijn, er loopt toch niemand na 9 uur....

Vriend Niels

Inderdaad C.A. Wat een onzinnig geneuzel. Iedereen fietst al na 21:00 uur, omdat er dan toch vrijwel niemand meer loopt. En daarbij is dat bordje ook nog eens onduidelijk. Moet je hiermee scoren Santuma? En komt die meneer van het CDA rechtstreeks uit de jaren '40, vorige eeuw gelopen?