Koning Drietand

prima het is een deal. ik kom tussen 12 en 4 ofzo. ben je er dan nog?

Ik denk het wel, anders leg ik hem wel achter de bar neer...

Koning Drietand

Je zorgt maar gewoon dat je er bent dan drinken we nog even een goldstrike saampjes.

In de trein las ik vanochtend 'Het carriere jaarboek' (economische en juridische editie) Een uitgave van Memory.
Op pagina 49 wordt amice Jan Jaap Snoep geintroduceerd om starters te informeren over werken. Hij vertelt over zijn eigen ervaringen bij Aegon.

Herbsgarden

En ik zag jou laatst nog op TV Noord ofzo. Het was in ieder geval gefilmpt bij een vergadering van provinciale staten en iemand nam afscheid, of zoiets.

Ja, dat klopt. Dat waren beelden bij het opstappen van gedeputeerde Mulder. De beelden zijn van een jaar geleden toen het nieuwe College van GS werd geinstalleerd.

Koos heeft vandaag twee (!) regels in 't wereldje op VI.nl. Het begint gewoontjes te worden.

• Ken je die mop van Arnold Kruiswijk die bij Anderlecht op de bank belandde? Koos L. • De Mos verweert zich met aanvoerder tegen rebellen. 'Mijn ervaringen in het buitenland komen nu goed van pas!' Koos L.

Ik vind ze mooi, zeker die eerste :wink:

Vanavond op oogtv, Stadsmomenten met de wijk Vinkhuizen. Een verschrikkelijk treurig programma, dit keer erg interessant ingevuld (vooral rond min. 3:05 ).

http://www.oogtv.nl/ontwikkelen/php/vid ... p?catid=24

(net zo'n doelloos programma als Man bijt Hond)

Briljant diepteinterview.

Overigens ben ik het niet met je eens dat het net zo doelloos is als Man Bijt Hond. Die interviewer zit steeds met zijn dikke Mik in beeld en daardoor is het programma 10x zo sneu als man bijt hond, waar de dorpsgekken tenminste nog voorbij komen ipv stinkende studentjes in Vinkhuizen.

JWJ schreef: Vanavond op oogtv, Stadsmomenten met de wijk Vinkhuizen. Een verschrikkelijk treurig programma, dit keer erg interessant ingevuld (vooral rond min. 3:05 ). http://www.oogtv.nl/ontwikkelen/php/vid ... p?catid=24 (net zo'n doelloos programma als Man bijt Hond)

Briljante film Hans!!! De man op die scootermobiel met die goldenretriever is trouwens meneer de Wolf. Daar werk ik elke woensdag. Het zou goed kunnen dat je me eens met Macho door Vinkhuizen hebt zien lopen.

Mooie quote van die jongen over zijn auto: 'motorisch is hij nog wel goed'.

haha...meer dan briljant!

'Goede avond, ja..'tis toch avond?'

'uh, het is half twee'

En maar doorpraten die jongen, haha!

Trouwens: Roel van der Sloot op 8:05 (geloof ik)

foiemoie wat slecht. ik heb wel om je gelachen hans!

Briljant vooral het hele gedoe rond de slapende huisgenoot.

Wat is die Mik een lamme tak.

toch jammer dat de geloofsdiscussie waar Hans ons over vertelde er niet voor kwam.. Maar ondanks dat was het toch briljant! ;)

Hehe, wat een saaie lul is die presentator ook. Maar mooi dat de bewezen wordt dat de typische student nog bestaat. Volgende keer mag hij ook bij ons aanbellen.

Och och och, wat een heerlijk slecht programma zeg. Wat een reden ook om bij iemand aan te bellen: 'Ja, wou ff kijken of de hond diezelfde is als op 't bordje!' :|

In één woord: briljant!

Herbsgarden

Haha, wat suf. Dat muziekje ook. Die interviewer is trouwens dezelfde als die van: ´Mijn broer was van de verkeerde kaante, begriepst?'

Dat muziekje vond ik wel heel treurig, zo erg is het nu ook weer niet gesteld met vinkhuizen...