Ik had ook al even gezocht: jammer dat de aflevering er niet op staat!
Ik begreep dat ze de finale zelfs gewonnen hadden? Netjes!

Koos L., afgestudeerd MER'er en tevens part-time sport journalist op VI.nl: http://www.vi.nl/web/show/id=314833/lan ... tid=147316

Wel mooi, al de tweede keer in een week dat Koos er tussen staat!

wanneer was Pytric nou op TV?
vanavond?

morgen, iets voor half 7, als we hem moeten geloven

waar? en waarom?

Wie: Pytric
Wat: That''s the question
Waar: Nederland twee
Waarom: Vermakend
Hoe: Verliezend

Vergeet niet te kijken!

Wat leuk! In that's the question. Ik ga kijken.

leuk he die studentengrappen

crap, vergeten te kijken,

morgen om 09.10 herhaling zie ik, leuk zo vlak voor het studeren.

Volgens mij mag je geen kut zeggen op TV... jammer, Pytric, dat het niet erg lekker ging. Je tegenstander was bij tijd en wijle niet al te snugger maar dat mocht niet baten. Wel mooi een keertje bij Bert in de show!

Koning Drietand

Vanavond om 5 uur Benjamin Koning op radio noord met zijn grote droom vrachtwagen. Vanavond van 6 uur op TV Noord Benjamin Koning met zijn grote droom in beeld, met waarschijnlijk een paar seconde ik in beeld terwijl ik een potje poker aan het verliezen ben met een iets lagere flush als Benjamin.

Naar Benjamin's verwachting binnenkort ook bij hart van Nederland en 4 in het land.

Vriend Niels

Hij moet ook even 'Man bijt Hond' inschakelen.

Als ik nog eens een PRman nodig heb dan bel ik Benjamin

TV Noord, teletekst 105. Out-of-the-box denken, het mag weer. Welke chauffeur wil nou naar elke woonplaats rijen met dat ding? 200.000 euro? Ik ben benieuwd hoe het afloopt. Het verhaal leent zich perfect voor een tweede deel van Joe Speedboot. Fransje de Arm gaat doen wat groot voorbeeld Joe Speedboot altijd deed en maakt het ongelooflijke waar. Restecp!

Lekker Kiffen, lekker.

teletekst 105: "Hij maakt onder meer stoombootgeluiden." WTF?

Je weet toch wel wat een stoomboot is?

Ik denk dat het wel gaat lukken. die 200.000 is overdreven, een 2e handsje ombouwen moet veel goedkoper kunnen denk ik. En een blik in het "ik zoek een chauffeur"- topic leert dat de chauffeur ook geen probleem hoeft te zijn.

Maar of het ook een goed idee is is wat anders. Volgens mij moeten ze zich in dat tehuis maar een beetje meer aan hem aanpassen.

Ik zie net dat ik vanmorgen (ik was net wakker) verkeerd heb gelezen: het gaat inderdaad om een bedrag van 200.000 - 300.000 euro. Zag net ook in het journaal van RTV Noord een item langskomen... Kan je enkel maar gelijk geven Rinze!

Koning Drietand

Heeft iemand toevallig het dagblad van het noorden met dat artikel die het niet gebruikt ik vind het wel een mooi aandenken.

Je kunt hem morgen op soos wel krijgen. Ik heb hem hier nog ergens onder mijn bureau liggen...