Beekhuis schreef: Willem bij Lingo.. Allemaal kijken dus!

En Bert natuurlijk...

lelijke grappen zijn dat beekhuis! ma goed.. word vast lachen gieren brullen.. truste!

Heb ze niet gezien... Morgen?

Morgen idd...
Bij het pakken van de groene bal, ging willem het groenlied zingen...

Gheheh ik d8 dat het vandaag was.. Nou morgen dan maar!! Ik ben benieuwd..

Fleurke schreef: Bij het pakken van de groene bal, ging willem het groenlied zingen...

Ben benieuwd, geloof er niks van...

VI's 't Wereldje van donderdag 10 januari 2008 schreef: • Wamberto in topvorm wil ook Kanarie worden. Koos L.

Ook oud-GSV'ers mogen wel eens onder de aandacht komen :wink:

die Bert stuitert wel veel achter de tafel... :)

Fleurke schreef: Bij het pakken van de groene bal, ging willem het groenlied zingen...

Hmm, dat niet echt, maar wel briljante aflevering :D. Wie zat er in 't publiek trouwens zo loeihard GROOEEEN te roepen??

verdiend gewonnen hoor, veel beter gespeeld dan die tokkies die aan het begin jullie woorden telkens jatten!

N.B. Steendam

Haha, wat tof zeg! Mooie overwinning.

Lache aflevering, ze maakten het zelfs nog haast spannend ook!

Hugo Eschbach hoorde jullie natuurlijk helemaal los gaan.

Vriend Niels

Het briljantste is nog dat Bert glunderend tegen Lucile Werner zegt: 'vijfde-woord-strategie', terwijl hij de beurt aan de kansloze tegenstanders overgeeft.

GROOOOOÔEN!!!

Haha, mooie aflevering zeg. Nog een manier om GSV'ers in de media te krijgen is de volgende, als is het wel wat negatief, haha:

Wij zijn op zoek naar deelnemers voor ons nieuwe programma op I-See.tv. Het programma heet “voor het blok” en hierin worden personen voor het blok gezet.

Zo kan het zijn dat een vriendin haar vriend op geeft omdat hij haar nooit meer mee uit eten neemt maar het kan ook zijn dat een vriendengroep een enorme nerd achter zijn beeldscherm weg haalt om er voor te zorgen dat hij sociale contacten krijgt. Opscheppers die denken dat ze elk meisje kunnen regelen en waarop wij de proef op de som nemen. Heb je een huisgenoot die onverzorgd is en stinkt wij doen hier iets aan!

Dus ken jij iemand die je voor het blok wil zetten?

Reageer dan en stuur een mail naar : melle.vanderkolk@communitytelevision.eu met als onderwerp voor het blok.

Hannah zet zoiets nou niet op het forum want Johan wil me nog terugpakken :) : Johan is niet gebeld door radio 538 maar door mij.. Haha.. En hij trapte er volledig in.. Of niet dan Johan ;)

Haha! Meen je dat? Geniale grap JJ!

waarom staat die uitzending van lingo niet op uitzendinggemist.nl, of ben ik heel scheel??

tros doet daar niet aan