In die blik is zoiets te lezen als: 'Welke eikel staat er nou weer foto's te maken?'
+0
Skippy
Wendel ziet er ook fris uit...
Andringa.. ik zou protest aantekenen!!!ongevraagd afbeeldingen plaatsen :)
+0
Hapkars
tsja, en dan, ze gooien er dan een andere foto neer, dan heb je er helemaal niets meer aan :P
+0
Farmer
Exact, ik heb al even geinformeerd bij de eerste de beste rechtenstudent, maar hoogstwaarschijnlijk plempen ze er gewoon een nieuwe foto op. Ik laat het maar staan denk ik. Is goed voor op mn cv.
+0
Kiffen
Mwoah k weet niet, maar volgens mij sta ik morgen in het AD hoor (Sport)...
+0
minkcie
"Ik wilde gewoon lomp rammelen met dat ding" hahahaha mooi stukje Kiffen!
En Milan Rinck heeft zn best gedaan op de foto..:
+0
Roell
leuk hoor :) het blijft je achtervolgen! haha en die 'ikke' die reageert op het artikel vindt je geloof ik maar een slecht mens :D
+0
Kiffen
Roel0s schreef: leuk hoor :) het blijft je achtervolgen! haha en die 'ikke' die reageert op het artikel vindt je geloof ik maar een slecht mens :D
Wat een enorm linkse vouwfietsvegetarier zeg. Wellicht een Bokito-aanbidster. Ik kan natuurlijk reageren, maar dan escaleert de boel een beetje he...
+0
Herbsgarden
Shit, ik had een hele slechte anti-ikke-grap, maar je moet je eerst registreren voordat je kan reaguren. Teveel moeite. Maar mooi stukje hoor Gerben, maak er een mooi altaar voor in je leeshoekje.
+0
Koning Drietand
Je kunt je grap ook even hier posten Jan, dan kunnen wij in ieder geval even reageren.
+0
Kiffen
Yehess! nog meer toffe reacties! Dit keer van een paddolikkende aap:
"Nou ik doe liever aan dwergwerpen het valt nog niet mee om een dwerg zo vast te pakken zodat je hem lekker ver en op zijn hoofd laat landen.
Ik heb het eerst met smurfen gedaan maar daar was vader abraham niet zo blij mee."
Haha en wat kijkt Ruben vrolijk...
Haha! mooie foto
wat een novcie uitstraling zeg :P
In die blik is zoiets te lezen als: 'Welke eikel staat er nou weer foto's te maken?'
Wendel ziet er ook fris uit...
Andringa.. ik zou protest aantekenen!!!ongevraagd afbeeldingen plaatsen :)
tsja, en dan, ze gooien er dan een andere foto neer, dan heb je er helemaal niets meer aan :P
Exact, ik heb al even geinformeerd bij de eerste de beste rechtenstudent, maar hoogstwaarschijnlijk plempen ze er gewoon een nieuwe foto op. Ik laat het maar staan denk ik. Is goed voor op mn cv.
Mwoah k weet niet, maar volgens mij sta ik morgen in het AD hoor (Sport)...
"Ik wilde gewoon lomp rammelen met dat ding" hahahaha mooi stukje Kiffen!
En Milan Rinck heeft zn best gedaan op de foto..:
leuk hoor :) het blijft je achtervolgen! haha en die 'ikke' die reageert op het artikel vindt je geloof ik maar een slecht mens :D
Wat een enorm linkse vouwfietsvegetarier zeg. Wellicht een Bokito-aanbidster. Ik kan natuurlijk reageren, maar dan escaleert de boel een beetje he...
Shit, ik had een hele slechte anti-ikke-grap, maar je moet je eerst registreren voordat je kan reaguren. Teveel moeite. Maar mooi stukje hoor Gerben, maak er een mooi altaar voor in je leeshoekje.
Je kunt je grap ook even hier posten Jan, dan kunnen wij in ieder geval even reageren.
Yehess! nog meer toffe reacties! Dit keer van een paddolikkende aap:
"Nou ik doe liever aan dwergwerpen het valt nog niet mee om een dwerg zo vast te pakken zodat je hem lekker ver en op zijn hoofd laat landen.
Ik heb het eerst met smurfen gedaan maar daar was vader abraham niet zo blij mee."
helskitchen - hoogvliet - 04/01/08 - 17:32:05 1941662
lache zeg, wat betreft die reacties onder het artikel vraag ik me nu toch af wat voor publiek het AD leest...
Leuk stuk, die reacties zijn altijd pauper! Raar volk die AD-lezers!
sjonge jonge.. werd ik net ff door radio 538 gebeld! een quiz.. 3 vragen:
schijver da vinci code
huidige coalitie
beroep chopin...
3 maal raak.. en een prijs dus!
Dvd packet.. shirt en mega cd ofzo..
toch wel lachen.. moet een grap zijn! truste..
Ik heb het gehoord!! Hahah... trouwens vanavond komt Willem bij Lingo.. Allemaal kijken dus!
Vanavond? Volgensmij morgen..
Toch jammer dat je hem hebt aangepast Johan....! Het bestandje probeer ik zo op de site te zetten....