Wel een aardige stelling, dat Wilders en radicale moslims gehaat willen worden om interessant te blijven en elkaar daarom nodig hebben, maar geen ontzettend sterk artikel. Of wel?
Leuke anekdote trouwens Stieneke, in je interview!
+0
Koos L
Ach het is een historicus he, geen journalist ;)
+0
Lizzy
Machteld schreef: Gelukkig kon ik de cameraploeg net ontwijken :lol:
Maar ze zagen gelijk al dat ik niet hebzuchtig ben, dus vandaar dat ze Liesbeth achterna liepen :wink:
En bedankt, van je vriendinnen moet je het hebben. Nee, was een interviewtje en ik heb geprobeerd wijze woorden te spreken. Met de nadruk op geprobeerd....
+0
Cobie
Zonet een rijtje GSV-ers gezien bij Nederland Zingt. Als ik het goed onthouden heb: Tinka, Ingrid, Niek, Martine, Ruben, Ilja, Klaske en Thijs (?)
Toch wel grappig dat je zulke dingen niet mist als je bij je ouders zit. ;)
+0
Hadewig
Hahaaa, Rik, ik zie je echt op DIT moment bij Blauw Bloed!
+0
Ilja
CoCo schreef: Zonet een rijtje GSV-ers gezien bij Nederland Zingt. Als ik het goed onthouden heb: Tinka, Ingrid, Niek, Martine, Ruben, Ilja, Klaske en Thijs (?)
Nope, Klaske niet, Koos en Ronald wel.
Ik wist niet dat het nu alweer uitgezonden werd.
Zo worden we nog 's beroemd...
+0
Elliefs
Oohw dat Nederland Zingt blijven ze maar opnieuw uitzenden. Heb in de 1e met schoolkoor en opname gemaakt die 3 jaar later weer vertoond werd.
Dus bereid je maar voor, beroemd wordt je idd wel zo ;)
+0
Koos L
Shit joh, nou heb ik het weer gemist... Nou ja, hopen dat opa en oma het hebben gezien, goed voor mijn imago :D
+0
Agnes
Tssk, zit je voor t eerst in je leven Blauw Bloed te kijken...zie je in 1 keer Rik Roskam ergens in Turkije bij een of ander debat met Wim Lex en Max. Lache
+0
imhotep
dat is het lievelings programma van m'n moeder en toevallig zag ik Rik ook, lol
+0
Stieneke
Heel veel GSV'ers op I-see.tv! Kijk onder lifestyle
+0
YeHeSs
Ik heb het filmpje gezien. Afgezien dat je er op bepaalde punten inhoudelijk gezien (qua taakstelling provincie) je vraagtekens bij kunt stellen, geeft het verder wel een leuk beeld. Maar misschien komt dit beeld ook wel voort uit mijn eigen perceptie van de rol van de provincie: kerntaken ruimtelijke ordening en bereikbaarheid.
+0
Stieneke
De interviewers heb ik stof gegeven voor een uur kijk- en luisterplezier. Ik kan me voorstellen dat daar wat in wordt geknipt. Ze hebben de inhoud een beetje aangepast voor de doelgroep: studenten.
+0
Armani
Goed bezig Stieneke! Succes morgen!
+0
YeHeSs
Stieneke schreef: Ik houd er niet zo van om reclame te maken voor mezelf, maar ik dacht, ik hoop toch dat er wat mensen gaan luisteren als ik morgen op de radio ben. Dus vandaar. In OOG-forum, tussen 12.00u en 13.00u, heb ik samen met een kandidaat van de SP een gesprek/debat over onszelf en over onderwerpen die met jongeren te maken hebben.
OOG-radio weet GSV'ers te vinden :wink: Morgen ben ik tussen 12.00-13.00 uur het bokje op OOG-Radio. Ik ga in debat met Joop Vogel (CDA - en ex-GSV) over studentenhuisvesting.
+0
Herbsgarden
Steef schreef: OOG-radio weet GSV'ers te vinden :wink: Morgen ben ik tussen 12.00-13.00 uur het bokje op OOG-Radio. Ik ga in debat met Joop Vogel (CDA - en ex-GSV) over studentenhuisvesting.
kun je live luisteren.
+0
Stieneke
Ik zat net een beetje te zappen op I-see.tv en daar kwam ik amice Kiffen in een filmpje over RuG en MKB tegen, hij was aanwezig bij een laptopdiscussie.
+0
Henrique
+0
YeHeSs
Henrique schreef:
The one and only. Geinig om het artikel in de UK te lezen.
Stieneke in de UK, das een leuke verrassing tijdens mn saaie college!
Wel een aardige stelling, dat Wilders en radicale moslims gehaat willen worden om interessant te blijven en elkaar daarom nodig hebben, maar geen ontzettend sterk artikel. Of wel?
Leuke anekdote trouwens Stieneke, in je interview!
Ach het is een historicus he, geen journalist ;)
En bedankt, van je vriendinnen moet je het hebben. Nee, was een interviewtje en ik heb geprobeerd wijze woorden te spreken. Met de nadruk op geprobeerd....
Zonet een rijtje GSV-ers gezien bij Nederland Zingt. Als ik het goed onthouden heb: Tinka, Ingrid, Niek, Martine, Ruben, Ilja, Klaske en Thijs (?)
Hahaaa, Rik, ik zie je echt op DIT moment bij Blauw Bloed!
Nope, Klaske niet, Koos en Ronald wel.
Ik wist niet dat het nu alweer uitgezonden werd.
Zo worden we nog 's beroemd...
Oohw dat Nederland Zingt blijven ze maar opnieuw uitzenden. Heb in de 1e met schoolkoor en opname gemaakt die 3 jaar later weer vertoond werd.
Dus bereid je maar voor, beroemd wordt je idd wel zo ;)
Shit joh, nou heb ik het weer gemist... Nou ja, hopen dat opa en oma het hebben gezien, goed voor mijn imago :D
Tssk, zit je voor t eerst in je leven Blauw Bloed te kijken...zie je in 1 keer Rik Roskam ergens in Turkije bij een of ander debat met Wim Lex en Max. Lache
dat is het lievelings programma van m'n moeder en toevallig zag ik Rik ook, lol
Heel veel GSV'ers op I-see.tv! Kijk onder lifestyle
Ik heb het filmpje gezien. Afgezien dat je er op bepaalde punten inhoudelijk gezien (qua taakstelling provincie) je vraagtekens bij kunt stellen, geeft het verder wel een leuk beeld. Maar misschien komt dit beeld ook wel voort uit mijn eigen perceptie van de rol van de provincie: kerntaken ruimtelijke ordening en bereikbaarheid.
De interviewers heb ik stof gegeven voor een uur kijk- en luisterplezier. Ik kan me voorstellen dat daar wat in wordt geknipt. Ze hebben de inhoud een beetje aangepast voor de doelgroep: studenten.
Goed bezig Stieneke! Succes morgen!
OOG-radio weet GSV'ers te vinden :wink: Morgen ben ik tussen 12.00-13.00 uur het bokje op OOG-Radio. Ik ga in debat met Joop Vogel (CDA - en ex-GSV) over studentenhuisvesting.
kun je live luisteren.
Ik zat net een beetje te zappen op I-see.tv en daar kwam ik amice Kiffen in een filmpje over RuG en MKB tegen, hij was aanwezig bij een laptopdiscussie.
The one and only. Geinig om het artikel in de UK te lezen.