Koos L

Het honkbalseizoen is na 40 jaar GSV eindelijk begonnen. Er worden knuppels en handschoenen aangeschaft, er lijkt een flink aantal mensen enthousiast en het weer is prachtig.
Als het goed is heeft Meijer vandaag zijn knuppel binnen... Vanavond balletje slaan?

Oja wat denken jullie van deze knuppel? Kan 'm voor 35 eurie kopen (inclusief verzenden), wel heel duur maar het lijkt me een bijzonder fijn apparaat...
(Hm, linken lukt niet, maar als je bij www.marktplaats.nl zoekt op knuppel is het de 6e van onderen.

En nu moet ik zeggen of je em moet kopen?
Balletjes slaan kan altijd nog, vanavond niet, niet in deze tijd. Je moet trouwens wel een redelijk veld hebben. Ik zat te denken aan stadspark.

Hij is binnen! Ondanks dat hij er wat gebruikt uitziet is het een mooi en groot apparaat!

Dit weekend kan ik twee handschoenen bij mijn ouders vandaan meenemen dus volgende week ben ik erbij.

Koos L schreef: Het honkbalseizoen is na 40 jaar GSV eindelijk begonnen. Er worden knuppels en handschoenen aangeschaft, er lijkt een flink aantal mensen enthousiast en het weer is prachtig. Oja wat denken jullie van deze knuppel?

Hee knuppel van een Koos, ik hoor niet bij het flinke aantal enthousiaste mensen... Kijk eens wat je me hebt aangedaan!

En dan te bedenken dat dit de toestand van vandaag is... de kleurstelling van mijn kwetsuur is al een stukje vrolijker geworden. Een kleine week geleden heb je me tijdens de verder zeer geslaagde GSV barbecue omver geknuppeld met een honkballetje. Het deed best een beetje pijn. Graag zie ik een schadevergoeding tegemoet.

Oioioi is dat echt van vrijdag? En is dat echt jou been? Wat een lelijke plek hee...

Maar hoewel het me spijt en ik me heel schuldig voel gaat een vergoeding wel ver hoor Neli. Sterker nog, ik kon er niks aan doen! Ik gooide de bal heel rustig naar iemand met een knuppel, vervolgens sloeg die iemand mis, ving de achtervanger mis en waren de mensen daarachter te laks om even de bal tegen te houden... Pure pech, geloof me. Vanavond krijg jij wat te drinken van mij 8)

Maar vanavond balletje slaan of moeten er meer mensen zijn? Maakt mij niet uit eigenlijk, waar 3 of meer vergaderd zijn kan gehonkbald worden.

Een pitcher, een slagman en iemand in het veld. Dan ben je meer aan het lopen dan aan het spelen/slaan/gooien. Ik wacht even tot er meer handschoenen zijn.
Sexy pootje Nelian.

ik ben er wel bij met mijn honkbalknuppel, 19:30 stadspark?

half 8 ben ik erbij, met handschoen en bal

Over handschoenen en ballen gesproken; ik heb hier twee linkerhanden en een rechter liggen, plus twee softballen. Ik moet ze alleen nog wel even een beetje shapen.

Vanavond 20 uur?

waar dan en zijn er nog handschoenen over?

Stadspark. Robbert heeft een handschoen, ik twee en JP drie. Meijer heeft een knuppel (ik heb er ook een besteld trouwens!) en ballen zijn er genoeg.
Nu nog animo en co.

Ik ben geen ster, verre van dat. Maar bij voldoende animo ben ik er wel bij!

Kom Steef, niet zo bescheiden! Ik weet nog goed dat je je in de brugklas met rond-de-tafeltennis mocht rekenen tot de top van de klas. En tafeltennis of honkbal liggen natuurlijk heel dicht bij elkaar: In beide gevallen sla je tegen een balletje en moet je rondjes lopen.

Bedankt voor het compliment Animal! Probleem is dat mijn vergadering aan het begin van de avond wat is uitgelopen en ik nu ook nog moet eten etc. Dit keer was ik er dus niet bij, hoop een volgende keer wel.

vanmiddag of vanavond honkballen? Het liefst vanmiddag, dan is het nog droog!

Het gaat niet regenen hoor, maar vanmiddag wordt gezeild, vanavond gebbqd. Doe mij maar vrijdagavond of zondagmiddag ofzo.

nog maar een keer dan, zijn er mensen die vanavond willen honkballen?

ligt er even aan of ik me dan nog steeds ziek voel... :)