Ach, misschien is dat juist wel lekker. In elk geval beter dan 20 graden volop zon. Heb gisterochtend nog even hardgelopen. Ging echt beroerd. Heb gewoon nog langzamer gelopen dan met de batarace... Iemand tips tegen steek?

Ik begin haast te denken dat ik een ribblessure heb. Heb wel op een vreemde plek steek namelijk en nu ik zo eens ga nadenken, is het iets van de afgelopen tijd (na het skiƫn in Bottrop bijvoorbeeld).

N.B. Steendam

Volgens mij kan steek worden voorkomen door niet (kort) voor het lopen te eten en/of te drinken. Maar mijn LO2 lessen zijn wat weggezakt, ik kan er dus naast zitten.

Gaat er toevallig nog iemand met de auto richting Zwolle? Ivm week-ov zou een lift wel goed uitkomen...

N.B. Steendam

Denk niet dat ik 18:30 ga redden. Overigens is er bij mijn ouders (Hasselt) genoeg plek om te overnachten... Sowieso moeten we rond 18:30 maar even contact met elkaar opnemen. Tot vanavond!

Ik neem aan dat de meeste mensen de 17.25 uur trein nemen? Dan staan we precies op tijd voor het kantoor van Onderzoek&Innovatiegroep Van Heuveln. Ik kan mooi de foto maken, want ik ga bij nader inzien toch maar niet lopen (denk ik).

Fernand en ik nemen de trein van 17:04. Heb je nog tijd om je startnummer op te halen op het station.

verstandig keet

Was op een of andere manier vanavond in Zwolle beland en toen nog een klein gedeelte van de halve marathon meegekregen en zelfs nog twee GSV-ers gezien. Mark en Maarten, jullie gingen goed! Nog een redelijke tijd gelopen?

Nieuwleusen al wakker?? :-)
Ik heb even de uitslagen opgezocht, de voorlopige staan online!

Er is echt goed gelopen! Erika je bent inderdaad voorbijgelopen zonder dat ik je zag :-) Ik vond het hardstikke leuk en mark en pannenkoekenbakkers en iedereen bedankt!!

Jaaa, mijn tijd valt me mee! Zelfs (net) onder de 35 min. :-)

22e op de 4mijl!! met een tijd van 25:40! ging heerlijk...top om mee te maken...volgend jaar bij de eerste 10!
btw..dit is chris

ja, ik was er toevallig ook beland, zag ook 2 actieve gsv'ers, Ellie die nog een flink sprintje trok toen ze de finish in beeld kreeg, en vlak daarachter ook nog Nelian, (mijn stiefmoeder, geen tijd voor mij, maar wel voor zo'n marathon...) maarre respect hoor!

hee iedereen bedankt voor de gezelligheid. Is wel voor herhaling vatbaar zoiets, ik zal direct even een nieuwe marathon gaan uitzoeken :)

Ja was top, prima te doen zo'n halve marathon. Mark Enzo bedankt voor de gastvrijheid!

Was gaaf! en hulde aan Mark voor de gastvrijheid!

Vond t mooi, ook zonder te lopen. Goed geregeld Mark! - vergeet je niet nog een mailtje te sturen over kosten enzo? En ben je al aan het trainen voor komend weekend wanneer je namelijk weer gaat lopen? :D

Goed geregeld, Mark! Kort filmpje van een aantal mensen:

http://www.youtube.com/watch?v=EaKtYiAm4qw

Haha briljant filmpje Pieter!

Ik doe 5 juli mee in het team van de gemeente Heerde met de 'van bank tot bank' loop in Heerde. Mischien leuk voor anderen om mee te doen? Je kunt 5km of 15km doen. Heerde is prima (met de bus) te bereiken vanaf Zwolle. (www.vanbanktotbank.nl)

hm ik zal eens even kijken. Volgens mij moet binnenkort ook even de volgende halve marathon gepland worden. Ik zag dat er over 1 1/2 maand ongeveer eentje in Lauwersoog is.