Markie

hey hoi,

Na het succes van afgelopen weekend is het wel leuk om binnenkort weer eens de hardloopschoenen aan te trekken. Zaterdag 14 juni is er namelijk een halve marathon in Zwolle en de inschrijving hiervoor is nog geopend tot 12 mei aanstaande. Een mooie stimulans dus om ieders topconditie vast te houden de komende weken. Misschien is het ook wel leuk om na het hardlopen nog even wat te doen dus ik zat te denken dat we dan misschien wel kunnen bbq-en bij mn ouders thuis in Nieuwleusen (dat is 20 minuutjes met de bus vanaf Zwolle ongeveer). Als iedereen die mee wil doen even reageert dan wil ik de inschrijving wel even regelen.

Als je nog meer info wil kijk dan even op: http://www.halvemarathonzwolle.nl/nieuws.php

mark

Goed zo Mark! Ik ben er bij.

N.B. Steendam

'Nainschrijven kan tot en met 10 juni 2008 24:00 uur on-line en door het insturen van een inschrijfformulier (op aanvraag verkrijgbaar).'

Tof idee Mark! Ik ga eens uitrekenen of dat haalbaar is voor mij...

Ik ben er ook bij. Maar wil je straks in een keer 10 man gaan inschrijven? Of kan je net zo goed je zelf inschrijven?

ja goed idee!!! verschuren en ik waren dat toch al van plan maar lijkt me weer gezellig met zun allen.....

Hmm hoeveel km is dat eigenlijk? Twintig ofzo? Ik ga er enorm hard over nadenken.

Toen ik zondagmiddag thuiskwam was ik enorm chagrijnig dat het batavierenweekend alweer voorbij was, dat ik het hele jaar nog maar 3 keer hardgelopen heb en dat ik nu geen reden meer heb om door te gaan met trainen. Is zo'n halve marathon nog een beetje te doen als ik een maand heb om aan mn conditie te werken?

Catharina, zie jij dit nog zitten of is dat te optimistisch gepland?

het is 21 km maar als dat een beetje te veel van het goede is, vlgs mij kun je ook andere afstanden lopen waaronder de 4 mijl, dus de afstand hoeft geen reden te zijn om niet mee te doen

Ik weet niet of je ouders het heel relaxt vinden als we rond middernacht met de bbq beginnen (loop start om 20:15) maar voor de rest is het een goed plan, ik ga het overwegen en volgende week eens testen hoe ver ik kom.

Als er ook andere afstanden gelopen kunnen worden, lijkt me het wel wat. Tegen die tijd ben ik vast wel weer up&running, maar een halve marathon is misschien een beetje te optimistisch. Barbecue rond middernacht klinkt ook goed trouwens. Leuk idee Mark!

De halve marathon vind ik iets overdreven maar de 4 mijl is wel heel leuk! Keet en Hannah 6,4 km moet lukken toch?! :-)
Ik heb me i.e.g. ingeschreven.

Leuk idee. ik heb al een keer de halve marathon in zwolle gelopen en toen was het heel gezellig in de stad. De stad was afgezet en er waren allemaal bandjes onderweg.

Voor de twijfelaars: 21 kilometer is prima te doen. Als je een paar keer 15 a 16 kilometer als training hebt gelopen dan loop je die laatste 5 er zo bij op het moment supreme.

als er nog een plekje is.. ben ook wel voor! gaan we gewoon nog ff door met traine..tof!

N.B. Steendam

Ik wil ook graag meedoen! Regel jij die inschrijving Mark of is het handiger om dat individueel te regelen?

Ik loop ook de 4 Mijl. Dus ik begin weer met trainen :D

Ik ga vanavond even testen of ik nog een beetje kan rennen. Er is een 4 mijl en een halve marathon in de stad. Ik doe de 4 mijl, en als dat een beetje naar tevredenheid gaat kan die halve marathon in juni vast ook wel.

Als we toch over 4 mijlen beginnen. De inschrijving van de vier mijl van groningen start 14 mei. Niet vergeten dus!

hee voor de mensen die zich nog niet aangemeld hebben voor de halve marathon van Zwolle, de officiele inschrijving sluit 12 mei 24:00 uur. Dus morgennacht. Snel inschrijven dus!

Ingeschreven.

Twijfel, twijfel... Zijn er argumenten om mee te doen die ik misschien over het hoofd zie? Kan nét even dat duwtje in de rug over de streep zijn.

Voor mij dezelfde vraag. :roll:

Ook voor Koos trouwens. :shock:

Leuke stad, veel publiek, goeie reden om te blijven trainen, je bent niet de enige die 'm gaat lopen (de 4 mijl) want ik heb me ook ingeschreven.

Dus, hup nu inschrijven allebei :-)