hé toffe foto's allemaal, ik beleef het hele feesje nog es opnieuw!!
ABC en GSV en de anderen ook bedankt!!
Ik kan me niet meer voorstellen dat ik nog had getwijfeld om te gaan
+0
Jessica
superfeesje!! bedankt! tof idd dat de fotos er al op staan, goed bezig Biezema en Skippy!
+0
King B
Pieternel schreef: Fantastisch feest! Het wordt nog zwart voor mn ogen als ik eraan denk...
DJ's, Biezema, ABC en vooral Breunis bedankt!
ja was supertof feestje. allebei mn shirts kan ik nog steeds uitwringen.de opvangact deed ik met liefde pieternellie. het heeft ons als ABC zeker dichterbij elkaar gebracht. ennuh... als t nou een jongetje wordt, noem je m dan wel breunis?
p.s. ik heb toch je sigaretten maar bewaard. vanavond soos?
+0
Margreet
Jaa..goed goed breunis! :) Vanavond dan nog laatste afsluitertje op soos. hig voelde je je ook veiliger met mn barret op? Gaat uiteraard mee t weekend, maar ik heb nog wel eentje voor je..
+0
Henri L
Jessica schreef: superfeesje!! bedankt! tof idd dat de fotos er al op staan, goed bezig Biezema en Skippy!
voor sommigen van ons is het beter als er geen foto's op komen te staan. :lol:
+0
@nj@
woeh idd tof feesje!! ABC Bedankt, feestbeesten bedankt en margreets mooie baret ook bedankt :)
super om wakker te worden en al foto's te kunnen kijken (ik zeg het nog maar een keer ... ;))
+0
Jessica
Henri L schreef:
Jessica schreef: superfeesje!! bedankt! tof idd dat de fotos er al op staan, goed bezig Biezema en Skippy!
ach henri jij zult het ondertussen toch wel een keer gewend zijn dat je er niet altijd even helder opstaat? 8)
+0
Henri L
Jessica schreef:
Henri L schreef:
ach henri jij zult het ondertussen toch wel een keer gewend zijn dat je er niet altijd even helder opstaat? 8)
denk je nou echt dat ik het over mijzelf heb?
+0
Kiffen
Amicale feestjes maken je kapot. En toch wil ik jullie bedanken. Raar eigenlijk...
+0
siegard
he mooi feessie gister! Ik heb alleen wel een probleempje. Ik had nl. een prachtige officiersjas ofzo mee, met een onderscheiding. Maar nu heb ik een officiersjas zonder onderscheiding. Daar baal ik van. Zijn er ook ergens gevonden voorwerpen?? Ik wil m wel erg graag terughebben!!
+0
Henri L
dan zou je daar even langs moeten gaan.
+0
Feranderd
Bedankt abc!!!
Hier nog meer foto's:
+0
Naef
Is Dire Straits - Brothers in arms trouwens nog gedraaid gister?
+0
Marita
Wauw, wat een mooi feestje! Beetje jammer als het drie uur nadat je uit je bed komt al weer bijna donker is :S
+0
Henrique
veelste tof feestje!! ABC, dj's, gsv, en de rest bedankt hè!!
tis wel fijn dat je kan uitslapen tot je wakker wordt ;)
oja leuk die foto's!! :D
+0
Laura
twas weer een gezellig feesthuh!!!!! ABC, dj's, gsv en de rest bedankt!!!!
uitslapen tot 12 uur en dan de foto's bekijken:D heerlijk!!!!!!!!!
Gezellig ja, feestjes met jou. Je was nergens te bekennen gisteren ;)
Volgens mij moet je voortaan iets voorzichtiger zijn als iets dergelijks gebeurt, Pieternel!
Joo ABC en de rest, bedankt! Het was gezellig!
Het was weer mooi,.... nog nooit een dergelijk druk broederfeestje gehad.... man je kon je kont niet keren daar! Maar wel gezellig.
Fotootjes ---> albumpje online :
http://members.home.nl/sipkojan/BrotherhoodPartyalbum/leef je uit!
hé toffe foto's allemaal, ik beleef het hele feesje nog es opnieuw!!
ABC en GSV en de anderen ook bedankt!!
Ik kan me niet meer voorstellen dat ik nog had getwijfeld om te gaan
superfeesje!! bedankt! tof idd dat de fotos er al op staan, goed bezig Biezema en Skippy!
ja was supertof feestje. allebei mn shirts kan ik nog steeds uitwringen.de opvangact deed ik met liefde pieternellie. het heeft ons als ABC zeker dichterbij elkaar gebracht. ennuh... als t nou een jongetje wordt, noem je m dan wel breunis?
p.s. ik heb toch je sigaretten maar bewaard. vanavond soos?
Jaa..goed goed breunis! :) Vanavond dan nog laatste afsluitertje op soos. hig voelde je je ook veiliger met mn barret op? Gaat uiteraard mee t weekend, maar ik heb nog wel eentje voor je..
woeh idd tof feesje!! ABC Bedankt, feestbeesten bedankt en margreets mooie baret ook bedankt :)
super om wakker te worden en al foto's te kunnen kijken (ik zeg het nog maar een keer ... ;))
denk je nou echt dat ik het over mijzelf heb?
Amicale feestjes maken je kapot. En toch wil ik jullie bedanken. Raar eigenlijk...
he mooi feessie gister! Ik heb alleen wel een probleempje. Ik had nl. een prachtige officiersjas ofzo mee, met een onderscheiding. Maar nu heb ik een officiersjas zonder onderscheiding. Daar baal ik van. Zijn er ook ergens gevonden voorwerpen?? Ik wil m wel erg graag terughebben!!
dan zou je daar even langs moeten gaan.
Bedankt abc!!!
Hier nog meer foto's:
Is Dire Straits - Brothers in arms trouwens nog gedraaid gister?
Wauw, wat een mooi feestje! Beetje jammer als het drie uur nadat je uit je bed komt al weer bijna donker is :S
veelste tof feestje!! ABC, dj's, gsv, en de rest bedankt hè!!
tis wel fijn dat je kan uitslapen tot je wakker wordt ;)
oja leuk die foto's!! :D
twas weer een gezellig feesthuh!!!!! ABC, dj's, gsv en de rest bedankt!!!!
uitslapen tot 12 uur en dan de foto's bekijken:D heerlijk!!!!!!!!!