Ik maak me trouwens ernstig zorgen... Op feestjes in het AaBC-café georganiseerd voor GSV-only was het vaak al druk en vies warm. Ga ervan uit dat het 2 à 3 keer zo druk wordt (misschien vanavond nog wel erger) en het is niet te doen!
Kan dat ding niet gecancelled worden? Doe maar Huize Maas of De Beurs of zo!

nu nog gecancelled is erg laat. Laat maar lekker joh! GSV gaat toch het langste door, dus wordt het naar mate de avond vordert toch alleen maar frisser :wink:

Koos L schreef: Op feestjes in het AaBC-café georganiseerd voor GSV-only was het vaak al druk en vies warm.
GSV-only? alleen een kerstswingfeest, verder toch altijd wel met amicale weekende oid... das niet GSV-only. ik zeg, tzal wel loslopen. al moet ik toegeven dat ABC wel goed bezig is geweest met de promotie!

Met dat kerstswingfeest stond ik toch echt in de vrieskou m'n shirtje uit te wringen en bij andere feesten waren er wel eens wat amicale vriendjes, maar jij en ik weten dat dat er nooit veel waren. Het gaat dus echt niet loslopen, want vorig jaar was het zelfs in de Troubadour druk en die is groter dan AaBC...

Nou ja, zal wel een mooie Heilige Oorlog worden vanavond!

Nog tien minuten en dan mogen we los!!!!

Yessss, het was echt een leuke party! Veel bekenden en halfbekenden weer gesproken. Ook fijn om op het hoogtepunt weg te gaan en met de auto naar huis gebracht te worden. En ik ga toch zo heerlekker slapen nu.

Inderdaad een leuk feestje! Volgende keer in een nog grotere gelegenheid! De opkomst is prima!

Het was zeker een goed feest.

Voor de verandering direct maar eens de foto's.

ABC Brotherparty

Ja, dat was zeker wel weer geslaagd! Echt drie keer teveel leuke avonden deze week, maarja het blijft gezellig he.

mooie foto's bij een mooi feestje. over 6,5 uur tentamen. ik acht iedereen op het feest verantwoordelijk voor het 'niet halen'

ik bedoel eigenlijk hier:
Henk, ABC en iedereen en vooral iedereen op de foto's... en Breunis bedankt

Ik heb me prima vermaakt! Leuk dat de foto's al online staan voor ik zelfs maar terug ben van het feest. Hulde aan jullie fotocie!

GSV bedankt voor het toffe feest! Rest van de christenh***en uit Groningen ook bedankt!
Het was een mooi feest, zeker vaker doen!

Henk: je weet dat ik je mag.
ON3: regeert dergelijke feestjes.

Was leuuuk!! superbedankt allemaal en slaap lekker!! oja..en succes met tenta's enzo.. 8)

Shit hey, nu al spijt dat ik niet ben gegaan!

Het was echt tof! ABC bedankt!

Jammer dat het praktisch gezien onmogelijk was om aanwezig te zijn. Alhoewel: vanmorgen bleek dat ik op mijn werk enkel een brak telefoondagje had en geen opleidingsdag voor nieuwe medewerkers. Had ik achteraf dus nog wel een paar biertjes kunnen pakken. De foto's maken in ieder geval op bijna pijnlijk duideljike wijze duidelijk wat ik heb gemist. Goed nu mis ik mijn klantjes ook weer, ik zal mijn pauze en (illegale) werkonderbreking dus maar weer onderbreken en mensen te woord gaan staan. Ook een soort van amicale contacten :wink:

ABC bedankt! Het was gezellig!

wat een toffe foto's! nou moet ik mn tentamen wel halen, anders heb ik dat allemaal voor niks gemist...

Fantastisch feest! Het wordt nog zwart voor mn ogen als ik eraan denk...
DJ's, Biezema, ABC en vooral Breunis bedankt!