King B

zo komt hans van oudheusden ook zo te zien aan de poster, wel heel amicaal, oud atv'er en tegenwoordig navigator die vent. Maar heerlijke postertje robbie, ook goed om te zien dat er af en toe nog gewoon op tijd reclame wordt gemaakt. Was vorig jaar ook redelijke partie dus komt nu ook wel goed

Dat feest wordt dus helemaal de bom.

In het ABC-cafe. Dat wordt dus sowieso knus.

knus en heet en bier voor 1,50. u bent vanaf 10 uur welkom.

Vriend Niels

Cor kan zo meelopen in een demonstratie van de Volksunie...

hahaha, wat een briljante poster zeg.

Dit wordt echt een hele vette party! Wie gaat er allemaal mee flyeren bij de NSG komende dinsdag na bk?

Wel allemaal in legerkleding komen hè!! En vergeet de leuke gadgets niet!

Komt helemaal goed! Ik heb er nu al zin in!

wat een supertoffe poster!! Nou nog ergens legerkleding zien te regelen...

niet zo moeilijk lijkt me, na het novitiaat!!

Leuk thema, is vast wel iets mee te doen...
:tank:

Riekje schreef: En vergeet de leuke gadgets niet!

ow ja, nog even een mededeling:

vuurwapens zijn ten zeerste verboden, als mede het meebrengen van een mes en dergelijke oorlogs-aparaten (bron:ABC-huisregels)

Heeft er iemand nog een btje smink liggen 8).

Henri L schreef:
Riekje schreef: En vergeet de leuke gadgets niet!

ow ja, nog even een mededeling:

vuurwapens zijn ten zeerste verboden, als mede het meebrengen van een mes en dergelijke oorlogs-aparaten (bron:ABC-huisregels)

o, shit, goed dat je t zegt. ik wou net mn overlevingsmes en mn shotgun meenemen...

Carloz schreef: Heeft er iemand nog een btje smink liggen 8).
Ik heb nog groene en witte... prima spul, ik koop nog een beetje bruin erbij en dan vink ut wel prima. ut thema is ook brothers in arms... beetje alle christelijke broeders in "hun geloofsstrijd"...

Heb gisteren even de NSG soos geramd en iedereen gespamd met flyers. Leuke mensen hoor, die nsg'ers!

maar komen ze nou ook? of heb je ze afgeschrikt?

He Breunis wij gaan vanavond naar de ATV?

ja, geloof t wel he? eerst voetbal kijken